Martino Geplaatst 28 augustus 2009 Share Geplaatst 28 augustus 2009 Van Daft Punk, dacht ik. Maar ik kan het mis hebben? Het is iig voor mij ook een zéér bekende melodie. Editje; Iemand was me voor, maar die naam zegt me weinig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 28 augustus 2009 Share Geplaatst 28 augustus 2009 Nee mijn fout ik dacht dat ie dat 'hotel motel holiday inn' bedoelde edit; Randy wat jij bedoelt komt uit Push the feeling on van Nightcrawlers trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 28 augustus 2009 Share Geplaatst 28 augustus 2009 Inderdaad, ik lees het net ook; rSzpOUwiLkc Lijkt me duidelijk zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 augustus 2009 Share Geplaatst 29 augustus 2009 Inderdaad, ik lees het net ook; rSzpOUwiLkc Lijkt me duidelijk zo. Idd hehe, alleen in Blanes hoorde ik hier vaak remix van, net ook wel gevonden maar ben nu te lui om te downloaden want ga slapen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 augustus 2009 Share Geplaatst 29 augustus 2009 Mensen mogen wel wat beter googlen, het meeste is in een poep en een scheet gevonden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 augustus 2009 Share Geplaatst 29 augustus 2009 Mensen mogen wel wat beter googlen, het meeste is in een poep en een scheet gevonden :cab: Waarom googlen als je muziekkenners hebt op het forum waarop je zit? ;c Met 'net ook wel gevonden' bedoelde ik die remixes trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 augustus 2009 Share Geplaatst 29 augustus 2009 Je hoeft geen muziekkenner te zijn om te googlen, en bovendien eis ik vanaf nu 25€ voor elke link die ik hier nog zie anders licht ik stichting brein in :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 29 augustus 2009 Share Geplaatst 29 augustus 2009 Let erop dat het vragen en aanbieden van nummers of albums via een download verboden is geworden na het invoeren van deze regel. Het vragen van bepaalde titels zoals Randy deed, is wel toegestaan, maar downloads niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 augustus 2009 Share Geplaatst 29 augustus 2009 Nu kan ik die knul niet meer showen hoe goed ik had gegoogled op Dinosaur Jr. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 september 2009 Share Geplaatst 7 september 2009 Heeft iemand wat van Inger Hansen? Dus niet met DJ Shah: Edit: Oh wacht, hij heeft een eigen youtube account waar hij al zijn liedjes upload. Wat een amateur, maar hij is wel goed :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 september 2009 Share Geplaatst 8 september 2009 Let erop dat het vragen en aanbieden van nummers of albums via een download verboden is geworden na het invoeren van deze regel. Het vragen van bepaalde titels zoals Randy deed, is wel toegestaan, maar downloads niet. Wat heeft dit topic dan nog voor nut?? Het heet tenslotte requesttopic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2009 Share Geplaatst 8 september 2009 Dan gebruik je dit topic als je iets hebt als: Wat is het deuntje op 0:34 in dit filmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 september 2009 Share Geplaatst 8 september 2009 Dan gebruik je dit topic als je iets hebt als: Wat is het deuntje op 0:34 in dit filmpje. Ja ok dat zou kunnen, maar verander dan de topicnaam. Maar goed, ik zou dat iets vinden wat geen topic waard is. Of het moeten muziekvragen en tips in het algemeen worden. Zeg nou zelf Michael, heb ik niet een beetje gelijk?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Je hebt er gelijk in dat het originele doel van het topic niet meer mag. Een nieuwe naam dus. Hoor je ergens een liedje maar je kunt het niet thuisbrengen dan kun je dat hier vragen. Let op: Downloads zijn nog steeds verboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Die zomerhit van zo'n italiaan uit 1980 ofzo? Die kerel staat dan met zo'n sigaret op het podium en zegt de hele tijd: 'balle' _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Tja, daar kunnen we heel weinig mee, het zal overigens wel "vale" zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Het was Pechtold's eerste item tijdens zijn Zomergastenavond, mijn ouders keken en ik kwam langs en dacht: gruwelijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Dan is het dus te bekijken op uitzendinggemist.nl? Dan zal ik even kijken voor je. EDIT: Pino d'Angiò - Ma quale idea uit 1980. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 9 september 2009 Share Geplaatst 9 september 2009 Oeh ja, heerlijk : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Ik hoorde vanmiddag dat nr op de radio. Steeds van dat gefluit en op den duur hoor je ook woehoehoeheoehoeheoeheoeeeeeeeeeeeeee. Als ik de naam hoor weet ik het direct Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Blur - Song 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Die ken ik wel en heb er de keren dat ik hem luisterde nooit iemand in horen fluit :\ Kill Bill is het trouwens ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 12 september 2009 Share Geplaatst 12 september 2009 K weet em al, 'Dont Worry, be Happy' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 13 september 2009 Share Geplaatst 13 september 2009 Weet iemand hoe dat deuntje heet wat gister Ado na de wedstrijd tegen Az afspeelde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 september 2009 Share Geplaatst 13 september 2009 Op MTV heb je een aankondiging van live muziek met alleen Engelse artiesten. Onder dit filmpje staat Oasis met in de tekst 'An all England time' (dat is wat ik eruit haal). Welk nummer is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten