Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben op zoek naar zo'n heel raar rocknummer, is denk ik best oud, jaar of 10, maar kan er zo 5 jaar naast zitten. Hij is best bekend en volgens mij zat ie ook in een fifa, maar dat weet ik niet zeker. Het was ook iets met kip of reggae of apen ofzo (:cab:) maar was wel een lekker snel nummer waar je goed op kon rocken.

edit : haha schoot me opeens te binnen, hele slechte omschrijving eigenlijk :p

nouja alleen dat van die apen klopte wel aardig

bewerkt door De Stroot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een nummer wat ik vaak hoor in de sportschool, neem nooit mn telefoon mee dus kan hem niet shazammen. Het is een dance nummer, het refrein gaat steeds hetzelfde maar ik versta er geen fuck van, ik vermoed spaans ofzo. Ik hoor dit ongeveer: duuuuwap, blablablablabla saaaalsa. Volgens mij begint het eerste couplet met: 'dance to the music...' De clip speelt zich af in een discotheek waar op een gegeven moment als de muziek is gestopt, een jongetje achter de draaitafel gaat staan en verder draait. Herkent iemand hier iets van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een nummer van een zangeres die in het Engelstalig zingt. Ik weet de naam niet meer van het liedje, of de zangeres, alleen het deuntje. :cab: Ik weet alleen dat de albumart geel met zwart was gok ik, in het begin hoor je de zee en daarna zingt ze iets met: sunshine, day, brighter day, just woke up of iets in die trant. Nummer is denk ik uit 2007 - 2009, toen was het album uit.

Nummer lijkt veel op Zero 7 - Waiting To Die denk ik

Heb t al volgens mij. Eentje van Sia.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoek een dance nummer rond 1998 ofzo. Ik dacht dat de groep iets van 'Hymne' heette, maar kon er niets over vinden.

Hadden twee nummertjes, beetje dance/tecnho/elektro style, 1 van die nummers was hetzelfde als de bandnaam.

Clip was (dacht ik) een robot die dan de opbouw van een dance-nummer beschreef ('first the bass' , 'now we add the drums' ofzoiets).

Zou best Duits kunnen zijn, die hadden veel van dat soort groepen. Moest er pas aan denken, maar kan er niets over vinden op google. Was ook geen spectaculair nummer ofzo, maar wil gewoon weten hoe de groep heet.

EDIT: gevonden, artiest is music instructor, nummer heet hymn. Groep uit duitsland, periode 1996.

https://www.youtube.com/watch?v=xd847TfxgCc&feature=kp

bewerkt door MajinRico
Link naar opmerking
Deel via andere websites