Izsco Geplaatst 1 november 2015 Auteur Share Geplaatst 1 november 2015 Ik kom net deze kits tegen van Chivas 13/14 (http://i66.tinypic.com/23sart5.jpg). Wat een genot voor het oog. Zou je hier enkel het logo van Atletico Madrid op willen plakken? Zou top zijn! En dan graag het logo zonder gele randje. Deze graag: http://i64.tinypic.com/104f4pf.jpg. Zou je me het logo mee willen sturen? Dan kan ik die ook in mijn game vervangen. Alvast bedankt. NEXT : - Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 november 2015 Auteur Share Geplaatst 1 november 2015 NEXT : - Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 En weer een andere stijl... Lekker aan het uitproberen :) Al bevalt de texture van deze templates me niet echt, de kleuren komen zo fel over... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 november 2015 Auteur Share Geplaatst 1 november 2015 Klopt [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; maar hij heeft ook wel weer wat... Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RM89 Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Helemaal top iszco! Is het alleen wel mogelijk om de sponsoren op de kits te plaatsen? Bimbo en het logo van pepsi (denk ik) op de mouw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 nah, ben toch nog niet overtuigd. templates zijn natuurlijk wel weer lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 FC12 template toch? Die gebruik ik altijd in FM Overigens die van Chelski op de vorige pagina _O_ Dat thuisshirt :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 november 2015 Auteur Share Geplaatst 2 november 2015 Next: Atlético de Madrid Ik maak geen dubbelrequests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 november 2015 Auteur Share Geplaatst 15 november 2015 http://www.fcgroningen.nl/shirtkeuze/ [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; je kunt stemmen op een SIMU template! De zwarte variant heb ik gemaakt! Mensen, stemmen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Done! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Done! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 (bewerkt) Gestemd (y) edit: zou [MENTION=19086]delichris[/MENTION]; ook al gestemd hebben? 16 november 2015 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Mooi kitje, mijn stem heb je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Gestemd. Zou wel echt ziek zijn mocht dat hem worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Gestemd (y) edit: zou [MENTION=19086]delichris[/MENTION]; ook al gestemd hebben? Net gestemd. Op de zwarte en thuisshirt middel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 november 2015 Auteur Share Geplaatst 16 november 2015 Thanks allen... Hoe bijzonder zou het zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RM89 Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Aha, vandaar dat mijn Atletico Madrid kits nog even opzich laat wachten ;). Ik heb gestemd voor je. Succes, zou tof zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Gestemd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 november 2015 Auteur Share Geplaatst 20 november 2015 Aha, vandaar dat mijn Atletico Madrid kits nog even opzich laat wachten ;). Ik heb gestemd voor je. Succes, zou tof zijn! Zeker, hier zijn ze alsnog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RM89 Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 Man man man :<. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bagwell Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Complimenten voor je werk. Ziet er allemaal strak uit. Een request van mijn kant. Zou je het Ajax-uitshirt kunnen restylen naar het model van het thuis-shirt. Maar dan in plaats van wit-rood-wit naar rood-zwart-rood. In de kleuren van de Amsterdamse vlag dus. Alvast hartelijk dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rikvleugels Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 http://www.fcgroningen.nl/shirtkeuze/ [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; je kunt stemmen op een SIMU template! De zwarte variant heb ik gemaakt! Mensen, stemmen!!! jammer Izsco dat je het niet geworden bent met jouw ontwerp, ik vond het zelf de mooiste van de drie. ze hebben gekozen voor volledig groen zo is zojuist bekend gemaakt. wel door blijven gaan he! niet opgeven! het komt er een keer doorheen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 november 2015 Auteur Share Geplaatst 24 november 2015 Thanks Rik, de winnende ontwerper (Rick van Houten) heeft meerdere keren voor FC Groningen ontwerpwedstrijden gewonnen en nu zowel uit als thuis gewonnen. Het is jammer, hopelijk neemt iemand van FC Groningen nog contact op :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Helaas, vond dat eerlijk gezegd ook het mooiste shirt. Heb wel op jou gestemd, vond 'm wel mooier dan de paarse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 november 2015 Auteur Share Geplaatst 24 november 2015 Dat mag hoor [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; ;) Hopelijk houd ik er een shirt aan over (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten