Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

Zoals verwacht een makkie. Morgen tegen de Belgen. Ik hoop op geen verrassingen. Waar wordt het toernooi gehouden? Ik las ergens in Dordrecht. Iemand enig idee welke zaal? Ik acht de kans best groot dat ik ooit in dezelfde zaal gespeeld hebt namelijk. Alleen iets ander niveau ;c

Volgens mij is het een aparte vloer alleen neergelegd voor dit evenement in het ijshockeystadion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier na een prima start weer aan het wegzakken. Sowieso klikt het niet met onze coach. Vorig jaar was zijn eerste jaar en na altijd een heel actieve coach gehad te hebben, hebben we nu een passieve. Waar wij een hele jonge selectie hebben, hebben we iemand nodig die er bovenop zit maar helaas dat is ons niet gegund. Hadden na afgelopen seizoen (waarin we twee keer kansloos degradeerde) een evaluatie en waarempel stemt iedereen op hem te houden behalve ik en nog een tweetal. Nu heeft iedereen spijt maar moeten we het wel zien af te maken. Spelen zaterdag wedstrijd tegen KIOS, degene waarmee we onder andere te maken krijgen als we uberhaupt nog kampioen willen worden. Gaat weer heel pittig worden en zie het sowieso beetje somber in wat mij betreft gooien we de coach er vandaag nog uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat dat makkelijker is als je wat lager speelt ja. Niet dat wij nou bepaald hoog spelen, maar willen we weer de 2e klasse in hebben we denk toch wel een coach nodig. :huhu:

Lager spelen kan niet meer, dus misschien zegt dat ook wel wat over mij.

Ik hoop zelf de eerste zaterdag in het nieuwe jaar in ieder geval weer speelminuten te gaan maken. Als dat lukt... Zou toch wel weer eens leuk zijn na 2 maanden...

Voor de liefhebbers die Ziggo hebben: Vanavond om 20.00 uur op Ziggo Sport inschakelen. Potje korfbal!

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lager spelen kan niet meer, dus misschien zegt dat ook wel wat over mij.

Ik hoop zelf de eerste zaterdag in het nieuwe jaar in ieder geval weer speelminuten te gaan maken. Als dat lukt... Zou toch wel weer eens leuk zijn na 2 maanden...

Voor de liefhebbers die Ziggo hebben: Vanavond om 20.00 uur op Ziggo Sport inschakelen. Potje korfbal!

Welk team speel je? Misschien ken ik t

Link naar opmerking
Deel via andere websites