MisterX Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 Wat een mooi zaalprogramma. 6 keer uit achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar. Wedstrijd 8 wordt de tweede thuiswedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 Wat een mooi zaalprogramma. 6 keer uit achter elkaar. Hoe krijg je het voor elkaar. Wedstrijd 8 wordt de tweede thuiswedstrijd Speel je ook weer 6x achter elkaar thuis. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nee, eerste is thuis. Dan 6x uit. Dan 5x thuis. Ik heb liever gewoon om en om... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nee, eerste is thuis. Dan 6x uit. Dan 5x thuis. Ik heb liever gewoon om en om... Is wel zo lekker inderdaad. Ik speel aankomende zaal periode 3x thuis om half 10. :cab: De volleybal zit tot 7u in de zaal, dan de A1 (die ik tegenwoordig coach) 1 en dan komt 2 pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 (bewerkt) Vanavond tegen Portugal, ik voorzie geen problemen. [uSER][/uSER] 28 oktober 2016 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2016 Share Geplaatst 29 oktober 2016 Zoals verwacht een makkie. Morgen tegen de Belgen. Ik hoop op geen verrassingen. Waar wordt het toernooi gehouden? Ik las ergens in Dordrecht. Iemand enig idee welke zaal? Ik acht de kans best groot dat ik ooit in dezelfde zaal gespeeld hebt namelijk. Alleen iets ander niveau ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 oktober 2016 Share Geplaatst 30 oktober 2016 Zullen toch niet door de mand vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 Zoals verwacht een makkie. Morgen tegen de Belgen. Ik hoop op geen verrassingen. Waar wordt het toernooi gehouden? Ik las ergens in Dordrecht. Iemand enig idee welke zaal? Ik acht de kans best groot dat ik ooit in dezelfde zaal gespeeld hebt namelijk. Alleen iets ander niveau ;c Volgens mij is het een aparte vloer alleen neergelegd voor dit evenement in het ijshockeystadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 Klopt, normaal is het een ijsbaan. België echt overklast trouwens, ze konden echt niks klaarspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 2-1 ruststanden bestaan blijkbaar nog in de senioren. Ik deed niet mee, dus mij valt niets te verwijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Welke klasse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 De kelder van de kelder. Veel hoger spelen kan ik sowieso niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Wat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Zesde, zevende, achtste klasse. Geen idee wat precies de laagste is. Maar in die klasse dus. Zonder mij gaat mijn team wel opeens winnen. Beetje jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Okee, nou ja zolang je het maar naar je zin hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Hier na een prima start weer aan het wegzakken. Sowieso klikt het niet met onze coach. Vorig jaar was zijn eerste jaar en na altijd een heel actieve coach gehad te hebben, hebben we nu een passieve. Waar wij een hele jonge selectie hebben, hebben we iemand nodig die er bovenop zit maar helaas dat is ons niet gegund. Hadden na afgelopen seizoen (waarin we twee keer kansloos degradeerde) een evaluatie en waarempel stemt iedereen op hem te houden behalve ik en nog een tweetal. Nu heeft iedereen spijt maar moeten we het wel zien af te maken. Spelen zaterdag wedstrijd tegen KIOS, degene waarmee we onder andere te maken krijgen als we uberhaupt nog kampioen willen worden. Gaat weer heel pittig worden en zie het sowieso beetje somber in wat mij betreft gooien we de coach er vandaag nog uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Ik heb al jaren geen coach. Gaat prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Ik heb al jaren geen coach. Gaat prima hoor. Denk dat dat makkelijker is als je wat lager speelt ja. Niet dat wij nou bepaald hoog spelen, maar willen we weer de 2e klasse in hebben we denk toch wel een coach nodig. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Denk dat dat makkelijker is als je wat lager speelt ja. Niet dat wij nou bepaald hoog spelen, maar willen we weer de 2e klasse in hebben we denk toch wel een coach nodig. :huhu: Lager spelen kan niet meer, dus misschien zegt dat ook wel wat over mij. Ik hoop zelf de eerste zaterdag in het nieuwe jaar in ieder geval weer speelminuten te gaan maken. Als dat lukt... Zou toch wel weer eens leuk zijn na 2 maanden... Voor de liefhebbers die Ziggo hebben: Vanavond om 20.00 uur op Ziggo Sport inschakelen. Potje korfbal! 30 december 2016 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Ben aan het kijken; ziet er zo fout uit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Bovenhandse strafworpen? Ziet er niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Ja is als test, en dat diegene waar de overtreding op gemaakt wordt de bal zelf moet gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Scheelde nog weinig op het eind! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Lager spelen kan niet meer, dus misschien zegt dat ook wel wat over mij. Ik hoop zelf de eerste zaterdag in het nieuwe jaar in ieder geval weer speelminuten te gaan maken. Als dat lukt... Zou toch wel weer eens leuk zijn na 2 maanden... Voor de liefhebbers die Ziggo hebben: Vanavond om 20.00 uur op Ziggo Sport inschakelen. Potje korfbal! Welk team speel je? Misschien ken ik t Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 @Chris.tiaan korfbal je nog steeds in VEO2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten