MisterX Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 5-6 is wel heel triest ja. Dan heb ik het een stuk beter gedaan met iets van 12-8 ofzo. Was ik vergeten te vermelden. Vond ik ook nog een schandelig slechte uitslag voor ons, gezien mijn tegenstander. Als die tegen iemand staat die wel zijn kansen weet af te werken, verliest het team zo met meer dan 20 punten verschil. Wel erg dat ik zeur over mijn afmaken, terwijl er in de wedstrijd niemand meer dan mij gescoord heeft, denk ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 Gisteren een zeer gemoedelijke wedstrijd, die toch bijna door de thuisfluiter gestaakt werd. Die vond het niet kunnen als we wat zeiden over zijn slechte optreden en ging alleen maar meer tegen ons fluiten. Op een gegeven moment wilde hij volgens mij zelfs de wedstrijd bijna stil leggen of zelfs staken. Sloeg helemaal nergens op... Ik weet geen eens de eindstand meer. Volgens mij 15-11 ofzo, verloren dus. Wel drie doelpunten weten te maken, en deze keer veel minder kansen verprutst. Dus op zich toch wel lekker gespeeld. Alleen jammer dat je tijdens een uitwedstrijd weer genekt wordt door de scheids... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Gelijkgespeeld. Jammer dat de scheids in de laatste seconden geen strafworp gaf. Al snap ik wel dat hij hem niet durfde te geven: De thuispartij had genoeg aan 1 punt om kampioen te worden. Dus ja, dan ga je dat als scheids van de eigen club niet in de laatste seconden verpesten. Verder heeft hij prima gefloten, eindelijk eens een goede scheids tijdens een uitwedstrijd. Ik moet zeggen dat we het zelf verspeeld hadden. 4 punten voorgestaan met rust, maar ja, als pas in zo ongeveer de laatste minuut je enige doelpunt van de tweede helft valt, moet je niet raar op kijken als de tegenstander terug komt, ook al waren het allemaal lucky doelpunten. Wel een leuke wedstrijd gehad, tegenstander was ook gewoon vriendelijk team. Dat scheelt een hoop. Gewoon een leuke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Morgen tegen Blauw Wit A2. Vorige meer vechtpartij na de wedstrijd waarbij een moeder van een tegenstander een dame ban ons tegen de vlakte had geslagen. Ook in de wedstrijd paar opstootjes. Ben benieuwd naar morgen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Nieuwe seizoen is inmiddels begonnen met de eerste trainingen. Ga alleen maandag nog wel lekker op vakantie maargoed. Zit dit jaar in de selectie en verwacht eigenlijk in het 2e team te komen. Dan zou dit de poule zijn op het veld (3e klasse reserve) Apollo (H) 3 Heerhugowaard DKV Victoria 2 Diemen Furore 2 Krommenie OKV 2 Oostzaan Roda 3 Westzaan Sporting West 2 Amsterdam Swift (A) 2 Amsterdam Triaz 2 (za) Amsterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Toch maar gekozen om te blijven? Goede keuze. Verwacht aankomend seizoen gewoon in het tweede te spelen, speel dan op het veld reserve overgangsklasse, aardig poultje maar moet makkelijk te doen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Aanstaand seizoen nieuwe coach, dus nieuwe kansen. Zit nu anderhalf jaar in het eerste van LUNO, tweede klasse, speelde twee jaar geleden nog eerste klasse in de zaal maar in dat jaar waren we alle vier de dames uit het eerste in één seizoen kwijt geraakt :cab: beginnen dus nu weer eigenlijk op nieuw maar heb er meer vertrouwen in met de nieuwe coach. Deden afgelopen veldseizoen nog leuk mee op het veld, in de zaal was het knokken tegen degradatie maar we zitten er nog in en we hebben een talentvolle groep waarmee ik toch hoop om weer in de eerste klasse te komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Toch maar gekozen om te blijven? Goede keuze. Verwacht aankomend seizoen gewoon in het tweede te spelen, speel dan op het veld reserve overgangsklasse, aardig poultje maar moet makkelijk te doen zijn. Toch niet zo een goede keuze geweest. Was voor de vakantie gebeld dat ik in het tweede zou zitten. Mocht ik ook tegen niemand zeggen enzo. Gister werden de teams bekend gemaakt en zetten ze me toch in het derde. `Want dat is een beter opleidingsprogramma´. Ja mijn reet, ik ga geen zesde klasse spelen. Lidmaatschap per direct opgezegd en ben eigenlijk ook niet van plan om nu nog naar een andere vereniging te gaan. Over een paar weken heb ik de dam tot dam loop op het programma staan. Tot dan ga ik me volledig richten op het hardlopen en daarna even nadenken. Op dit moment heb ik eigenlijk totaal geen zin om nog te gaan korfballen. dus zal hoogstwaarschijnlijk doorgaan met hardlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) Toch niet zo een goede keuze geweest. Was voor de vakantie gebeld dat ik in het tweede zou zitten. Mocht ik ook tegen niemand zeggen enzo. Gister werden de teams bekend gemaakt en zetten ze me toch in het derde. `Want dat is een beter opleidingsprogramma´. Ja mijn reet, ik ga geen zesde klasse spelen. Lidmaatschap per direct opgezegd en ben eigenlijk ook niet van plan om nu nog naar een andere vereniging te gaan. Over een paar weken heb ik de dam tot dam loop op het programma staan. Tot dan ga ik me volledig richten op het hardlopen en daarna even nadenken. Op dit moment heb ik eigenlijk totaal geen zin om nog te gaan korfballen. dus zal hoogstwaarschijnlijk doorgaan met hardlopen. Zonde man, jammer dat je korfbal carriere door zo iets waarschijnlijk ten einde komt. Maar kan me er iets bij voorstellen dat je motivatie nu weg is. 6e klasse is namelijk wel heeeel erg laag. Wel groot verschil tussen jullie 2e en 3e team. Ik zit trouwens weer in het 2e, mijn speelstijl iets aangepast en het was al vrij snel zeker dat ik er in zat. :cab: Reserve overgangsklasse op het veld en in de zaal 1e klasse, hopen dat we dit seizoen in de zaal wel gewoon kampioen worden. 24 augustus 2015 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Morgen mag ik weer eens invallen in een ander team. Ik heb zomaar het gevoel dat ik heel vaak gevraagd zal gaan worden... Ik ben wel benieuwd hoe het gaat. Hoger niveau dan ik normaal gesproken gewend ben én nog geen training gezet dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Nico Hulkenberg blijft ook in 2016 en 2017 voor Force India rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Nico Hulkenberg blijft ook in 2016 en 2017 voor Force India rijden. Ik wist niet dat Hulkenberg een vervent korfballer was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TijnLLM Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Toch niet zo een goede keuze geweest. Was voor de vakantie gebeld dat ik in het tweede zou zitten. Mocht ik ook tegen niemand zeggen enzo. Gister werden de teams bekend gemaakt en zetten ze me toch in het derde. `Want dat is een beter opleidingsprogramma´. Ja mijn reet, ik ga geen zesde klasse spelen. Lidmaatschap per direct opgezegd en ben eigenlijk ook niet van plan om nu nog naar een andere vereniging te gaan. Over een paar weken heb ik de dam tot dam loop op het programma staan. Tot dan ga ik me volledig richten op het hardlopen en daarna even nadenken. Op dit moment heb ik eigenlijk totaal geen zin om nog te gaan korfballen. dus zal hoogstwaarschijnlijk doorgaan met hardlopen. Humor hoe herkenbaar dit, ben op vergelijkbare manier gestopt met korfballen en me volledig gaan richten op hardlopen, waar ik in regionale subtop mee doe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Ik wist niet dat Hulkenberg een vervent korfballer was... 'Het was nog vroeg' Humor hoe herkenbaar dit, ben op vergelijkbare manier gestopt met korfballen en me volledig gaan richten op hardlopen, waar ik in regionale subtop mee doe. Daarom ben ik ook niet naar een andere vereniging gegaan. Denk namelijk dat het overal wel een beetje hetzelfde is. Wie weet dat ik me nog wel ga aansluiten bij een atletiekvereniging, we zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TijnLLM Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 'Het was nog vroeg' Daarom ben ik ook niet naar een andere vereniging gegaan. Denk namelijk dat het overal wel een beetje hetzelfde is. Wie weet dat ik me nog wel ga aansluiten bij een atletiekvereniging, we zullen zien. Het kan juist wel lonen om naar een andere vereniging te gaan, daar ben je nieuw en wordt je op je huidige kwaliteiten afgerekend. Is het overwegen waard, gewoon eens bij een andere vereniging gaan snuffelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Weer gevraagd om in te vallen bij hetzelfde team. Enige probleem: Wedstrijd is tegelijkertijd met mijn eigen wedstrijd, die kan ik dus niet spelen... Ik weet eigenlijk niet of ik dat wil... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) Iets te vaak gaan mijn wedstrijden niet door... Tot nu toe nog maar 1 competitiewedstrijd kunnen spelen, de rest wordt verplaatst, vast ook nog wel een keer naar doordeweeks verwacht ik... Beetje jammer... Verwacht trouwens dat volgende week de wedstrijd ook al niet doorgaat... Zaterdag toch alweer mijn vijfde wedstrijd van dit seizoen ... Iets te vaak in moeten vallen, omdat mijn wedstrijd toch niet door ging... 17 september 2015 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Ik speel nog steeds in het tweede van Tweemaal Zes. Reserve Overgangsklasse dus. Staan weer netjes in de middenmoot. Hopen dat we in de zaal echt kunnen gaan vlammen. Ook mijn Hoofdklasse debuut gemaakt in de wedstrijd tegen KVS. Dat kan ik nu dus ook afvinken :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Sorry voor de vraag die jullie vast al 1000 keer gekregen hebben. Maar ik nog nooit echt duidelijk antwoord op heb gekregen. Wordt er soms gemeenschappelijk gedoucht? Of is dat zo'n fabel. En zoniet. Zijn er dan 4 kleedkamers voor 1 match nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Sorry voor de vraag die jullie vast al 1000 keer gekregen hebben. Maar ik nog nooit echt duidelijk antwoord op heb gekregen. Wordt er soms gemeenschappelijk gedoucht? Of is dat zo'n fabel. En zoniet. Zijn er dan 4 kleedkamers voor 1 match nodig? Normaal gesproken zijn er gewoon 4 kleedkamers inderdaad, maar is bij mij heel af en toe wel eens voorgekomen dat er samen gedouched werd. Na een kampioenschap bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Okay, en hoeveel elftallen spelen er dan op een dag? Zijn er dan 20 kleedkamers ofzo op je club? Bij voetbal is het vaak al erg druk met kleedkamers namelijk en dan heb je er maar 2 per wedstrijd nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Okay, en hoeveel elftallen spelen er dan op een dag? Zijn er dan 20 kleedkamers ofzo op je club? Bij voetbal is het vaak al erg druk met kleedkamers namelijk en dan heb je er maar 2 per wedstrijd nodig. Verschilt natuurlijk heel erg per club, grootste club van Nederland is denk ik PKC met zo'n +/- 1000 leden, waarvan de helft uitspeelt. Zij hebben ook niet zoveel kleedkamers maar wat mij opvalt (want ik heb vroeger gevoetbald) is dat er op jongere leeftijd bijna niet gedoucht wordt op de club, wat bij voetbal wel is. Daarnaast worden er maar hooguit 2 wedstrijden tegelijk gespeeld en dan heb je genoeg aan 4 kleedkamers, 2 voor thuis teams en 2 voor uit teams. Zo komt het wel eens vaker voor dat ik bij uitwedstrijden met een andere club in de kleedkamer zit. Maar dit geldt alleen voor het veld, in de zaal kan er maar 1 wedstrijd tegelijk gespeeld worden. Over dat gemengd douchen dat komt wel eens voor inderdaad heb het zelf nog nooit gedaan maar heb van een aantal clubs wel gehoord dat het eens gebeurd en dat is dan inderdaad bij een kampioenschap. Maar dat zijn dan meestal ook weer bij van die typische clubs.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Okay ja dat is wel een verschil met voetbal dan. Bij meeste clubs is douchen in de jeugd een soort van verplichting. Maar zoals je het schetst, dan is het goed te doen ja met het aantal kleedkamers. En wat bedoel je met typische clubs? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Okay ja dat is wel een verschil met voetbal dan. Bij meeste clubs is douchen in de jeugd een soort van verplichting. Maar zoals je het schetst, dan is het goed te doen ja met het aantal kleedkamers. En wat bedoel je met typische clubs? :D Er zijn hier in de omgeving een aantal clubs die een niet zo'n hele goeie reputatie hebben. Zo zijn er twee clubs in Zoetermeer waarvan ik weet dat het daar wel eens gebeurd, dat komt ten eerste omdat het Zoetermeer is, daar wonen ook gewoon tokkies en ten tweede korfballen daar gewoon mensen die schijt aan alles hebben, dag voor de wedstrijd uitgaan tot een uurtje of 5/6 's ochtends, snuiven op korfbalfeesten of ze slopen na je feest de halve buurt, zo stonden er een aantal jaar geleden 4 lantaarnpalen krom naast de club. En zo is er ook een club uit Leiden bekend om hun dames die het met alles en iedereen van de korfbalwereld doen, dus die hebben de hele selectie al gehad en dan is gemengd douchen ook niet zo raar meer. Vanwaar deze interesse eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Ja ik wil gaan korfballen. Nee, was gewoon nieuwsgierig hoe de cultuur in deze sport is. Ken niemand die het speelt. Vandaar. Gewoon nieuwsgierigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten