Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Selby-Robertson is genieten hoor :< Kan zo genieten van tactisch snooker hé.

Edit- Tactisch werd aan het eind helaas eerder scrappy, al is de bijna voelbare spanning wel heerlijk. 4-4 uiteindelijk deze sessie, waardoor Selby leidt met 9-7.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Rocket naar de finale. Wat een topsnooker weer van hem _O_

Hawkins eventjes afgedroogd. en zelfs geen vierde sessie nodig (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Perry de enige die het O'Sullivan tot nu toe lastig kon maken, maar ik denk niet dat O'Sullivan moeite zal hebben met Selby. Ronnie vliegt er gewoon doorheen en die is door niemand te stoppen.

Ik zie niemand 18 frames winnen tegen O'Sullivan, maar 'erdoor vliegen' tegen Selby? Dat moet ik eerst nog maar eens zien.

Wanneer is de finale? Ik heb amper iets kunnen zien, maar de finale wil ik gewoon zien. Als Ronnie deze wint, komt hij met gelijke hoogte op Hendry toch?

Morgen en overmorgen telkens om 15.00 en 20.00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen 2 sessies en maandag dan ook indien nodig 1 of 2 sessies.

Ik zie niemand 18 frames winnen tegen O'Sullivan, maar 'erdoor vliegen' tegen Selby? Dat moet ik eerst nog maar eens zien.

Morgen en overmorgen telkens om 15.00 en 20.00.

Bedankt heren. Morgen 15:00 zal ik er eens voor gaan zitten. 20:00 wordt dan ietsje later ivm dodenherdenking.

Wel ineens leven in dit topic om 2 uur 's nachts:r.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doorvliegen doelde meer op wat hij tot nu toe gedaan heeft. Selby kan het hem zeker lastig maken, maar niet lastig genoeg, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites