Mathi Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Ronnie 5-2 voor (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Tjonge, Hawkins in dat laatste frame :cab: Hoeveel kansen wil je hebben. 6-2 uiteindelijk geworden, lijkt me al zo goed als voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Was mentaal aangetast door oa die twee kicks op beslissende momenten. Had ook op 3-1 moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Was mentaal aangetast door oa die twee kicks op beslissende momenten. Had ook op 3-1 moeten komen. Ja, dat was wel een tikkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 8-2 alweer. Dit worden geen vier sessies :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 6-2 werd 10-2 en uiteindelijk 11-5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 (bewerkt) Selby-Robertson is genieten hoor :< Kan zo genieten van tactisch snooker hé. Edit- Tactisch werd aan het eind helaas eerder scrappy, al is de bijna voelbare spanning wel heerlijk. 4-4 uiteindelijk deze sessie, waardoor Selby leidt met 9-7. 2 mei 2014 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 The Rocket naar de finale. Wat een topsnooker weer van hem _O_ Hawkins eventjes afgedroogd. en zelfs geen vierde sessie nodig (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Hopelijk gaat deze helemaal tot het einde. Wat een ongelooflijk hoog niveau wordt er gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Spannend :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Selby _O_ Wat een heerlijke match zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Kijkt men echt serieus naar deze sport? Ik keek het vroeger alleen ik me verveelde en tijd over had. Je moest iets met je tijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Dat wordt echt een heerlijke finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Helaas niets van gezien vanavond, maar Selby wel baas dus :< Hopen dat finale wel close gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Kijkt men echt serieus naar deze sport? Ik keek het vroeger alleen ik me verveelde en tijd over had. Je moest iets met je tijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Perry de enige die het O'Sullivan tot nu toe lastig kon maken, maar ik denk niet dat O'Sullivan moeite zal hebben met Selby. Ronnie vliegt er gewoon doorheen en die is door niemand te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Wanneer is de finale? Ik heb amper iets kunnen zien, maar de finale wil ik gewoon zien. Als Ronnie deze wint, komt hij met gelijke hoogte op Hendry toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Wanneer is de finale? Ik heb amper iets kunnen zien, maar de finale wil ik gewoon zien. Als Ronnie deze wint, komt hij met gelijke hoogte op Hendry toch? Morgen 2 sessies en maandag dan ook indien nodig 1 of 2 sessies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Kijkt men echt serieus naar deze sport? Ik keek het vroeger alleen ik me verveelde en tijd over had. Je moest iets met je tijd... Echt he , ik vindt het ook gewoon beeldvulling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Perry de enige die het O'Sullivan tot nu toe lastig kon maken, maar ik denk niet dat O'Sullivan moeite zal hebben met Selby. Ronnie vliegt er gewoon doorheen en die is door niemand te stoppen. Ik zie niemand 18 frames winnen tegen O'Sullivan, maar 'erdoor vliegen' tegen Selby? Dat moet ik eerst nog maar eens zien. Wanneer is de finale? Ik heb amper iets kunnen zien, maar de finale wil ik gewoon zien. Als Ronnie deze wint, komt hij met gelijke hoogte op Hendry toch? Morgen en overmorgen telkens om 15.00 en 20.00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Echt he , ik vindt het ook gewoon beeldvulling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Morgen 2 sessies en maandag dan ook indien nodig 1 of 2 sessies. Ik zie niemand 18 frames winnen tegen O'Sullivan, maar 'erdoor vliegen' tegen Selby? Dat moet ik eerst nog maar eens zien. Morgen en overmorgen telkens om 15.00 en 20.00. Bedankt heren. Morgen 15:00 zal ik er eens voor gaan zitten. 20:00 wordt dan ietsje later ivm dodenherdenking. Wel ineens leven in dit topic om 2 uur 's nachts:r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Echt he , ik vindt het ook gewoon beeldvulling. Doei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Ik zie niemand 18 frames winnen tegen O'Sullivan, maar 'erdoor vliegen' tegen Selby? Dat moet ik eerst nog maar eens zien. Dat doorvliegen doelde meer op wat hij tot nu toe gedaan heeft. Selby kan het hem zeker lastig maken, maar niet lastig genoeg, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 O'Sullivan is het levende bewijs dat je met een ernstige ziekte toch topsporter kunt zijn. Hup Ronnie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten