Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik heb het kort even gedaan. Ik heb nog best veel op Private servers gespeeld met WOTLK uitbreiding, maar dat trage levelen ging me zo tegen staan. Ik ben dat gedurende WOTLK zelf al tig keer doorlopen, op private servers al tig keer. Naxx vond ik zelf kak, ik deed het puur voor ICC. Meest vette raid ooit. Maar kon me er niet meer toe zetten.

Daarom met DF maar weer met retail begonnen. Dat bevalt prima. Af en toe een keer een raid als de vrouw een avondje weg wis of wat mythics. Prima te doen zo. 

Ben tot ~40 gekomen in WotLK Classic, maar ging inderdaad alsnog redelijk traag (zelfs met leveling addons als RestedXP of Zygor), en de hoeveelheid bots is echt absurd.

Heb nog een lopende subscription op het moment, maar ga hem niet verlengen gok ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-9-2023 om 19:56 zei joostmakaay:

Weer met WotlK begonnen omdat ik zag dat er een 50% XP buff was, schandalig dat ik nog geen maxed character heb eigenlijk. 

Misschien dat ik hem ook nog even een keer aanklik. Hier het inderdaad ook niet gered. Ik heb natuurlijk niet meer de tijd en de intensiteit om het zo te spelen als ik destijds deed en ik merkte dat dat heel snel tegen ging staan: De game blijft fantastisch, maar de lol ging er op die manier toch een beetje vanaf. Zeker gezien het leveleln gewoon tering lang duurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-11-2023 om 22:21 zei joostmakaay:

Iemand die Season of Discovery gaat spelen? In de queue op het moment, 5000ste in de rij. :-D

Wat is dat precies?

Ik moet mijn sub weer ff stop zetten. Ik speel het niet meer en ook geen tijd voor. 

De nostalgie laat me altijd ff terug keren bij nieuwe WoW, maar heel eerlijk: De lol als 16-jarige WoTLK kapot spelen is er wel een beetje af. WoW is typisch zo'n game waar je gewoon echt een uurtje of 10/15 per week moet in stoppen en dat is voor mij al heel lang niet meer haalbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Elsjorro1990:

Wat is dat precies?

Ik moet mijn sub weer ff stop zetten. Ik speel het niet meer en ook geen tijd voor. 

De nostalgie laat me altijd ff terug keren bij nieuwe WoW, maar heel eerlijk: De lol als 16-jarige WoTLK kapot spelen is er wel een beetje af. WoW is typisch zo'n game waar je gewoon echt een uurtje of 10/15 per week moet in stoppen en dat is voor mij al heel lang niet meer haalbaar. 

Om met dit soort games een beetje aan te kunnen haken moet je er inderdaad een part time job van maken. Naast dat je er als volwassen kerel geen tijd meer voor hebt, stel ik mezelf ook altijd de vraag: moet je dit wel willen? Zo heb ik echt iets van 100 dagen van mijn leven in Runescape zitten:mrgy:. Te kansloos eigenlijk.

Voor mij is de ultieme WOW nostalgie die filmpjes van AtheneWins:-D. Je moet er wel van houden denk ik. Ik vond dit zo goed vroeger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Elsjorro1990:

Wat is dat precies?

Classic WoW met een (tijdens deze fase) max level van 25, per class kun je nu runes vrijspelen waarmee je extra skills krijgt, bepaalde dungeons zijn aangepast zodat je ze al 25m raid kunt doen.

Twijfelde zelf ook om m'n sub te annuleren, maar SoD bevalt me heel goed. ben vanaf donderdag 1 á 2 uur per dag bezig en nu level 17. Je hebt er natuurlijk altijd gasten bij die binnen een dag max level zijn, maar dat heb je in iedere game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Om met dit soort games een beetje aan te kunnen haken moet je er inderdaad een part time job van maken. Naast dat je er als volwassen kerel geen tijd meer voor hebt, stel ik mezelf ook altijd de vraag: moet je dit wel willen? Zo heb ik echt iets van 100 dagen van mijn leven in Runescape zitten:mrgy:. Te kansloos eigenlijk.

Voor mij is de ultieme WOW nostalgie die filmpjes van AtheneWins:-D. Je moet er wel van houden denk ik. Ik vond dit zo goed vroeger. 

Deze gast heeft jaar of 2/3 zelfmoord gepleegd toch?

Verder eens ja en laten we wel zijn: die nostalgie komt toch niet terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar weer eens bumpen. 

Omdat pc CoD niet echt meer lekker trekt, en ik zelf nog niet zo heel veel trek heb in een nieuwe pc voor 1k/1,5k aan te schaffen, en omdat Cata Classic is uitgekomen ( By far leukste uitbreiding na WOTLK) toch maar weer opgepakt.

Druidje begonnen, ditmaal als Ally. Geen idee waarom eigenlijk, gewoon gekeken waar de meeste traffic was qua server en dat was een bijna Ally only server. Afijn, inmiddels lvl 34. Gaat wel lekker gestaag, uurtje of 13 in zitten in een week of 2.

Kijken hoe lang we het dit maal gaan volhouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Maar weer eens bumpen. 

Omdat pc CoD niet echt meer lekker trekt, en ik zelf nog niet zo heel veel trek heb in een nieuwe pc voor 1k/1,5k aan te schaffen, en omdat Cata Classic is uitgekomen ( By far leukste uitbreiding na WOTLK) toch maar weer opgepakt.

Druidje begonnen, ditmaal als Ally. Geen idee waarom eigenlijk, gewoon gekeken waar de meeste traffic was qua server en dat was een bijna Ally only server. Afijn, inmiddels lvl 34. Gaat wel lekker gestaag, uurtje of 13 in zitten in een week of 2.

Kijken hoe lang we het dit maal gaan volhouden. 

Hoe is de population? Hoor dat veel mensen weer van Vanilla Plus overstappen naar Classic?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Hoe is de population? Hoor dat veel mensen weer van Vanilla Plus overstappen naar Classic?

Tsja, het is niet wat het geweest is, in die zin. Maw: Volgens mij werd cata origineel door 12 miljoen gespeeld, en wordt er nu een soort van gecommuniceerd dat er 400/500k active players zijn. 

Dus als je de juiste server kiest, ik heb dus gekozen voor mirage raceway, omdat daar nog enigzins een soort van faction balance is ( 66/33) met een base van ongeveer 8k mensen. Das best netjes denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2024 om 19:17 zei chrisje1993:

Welke class en races zijn jullie?

Ik speel hier een NE Druid, op Mirage-Raceway. Lvl 54 inmiddels.

Na 20 jaar WoW Horde, vond ik het wel een keer lekker om de boel te mixen: Ik ken al die Horde zones echt uit mijn hoofd allemaal, dus vond het wel eens geinig om het een keer andersom te doen: Niet steeds dezelfde quests, want ik weet van mezelf dat ik dan af haak.

Moet zeggen dat het best wel handig werkt. Het verveelt in elk geval nog niet. Maar zoals altijd, te weinig tijd om te spelen. 21 juni postte ik het laatst, sindsdien dus 20 levels er bij gekregen. Dat is niet zo heel erg bijzonder veel, als je ziet hoe snel levelen gaat.

Je mag altijd je gamertag droppen, dan voeg ik je toe. Dungeons ed zijn toch cross realm tegenwoordig dacht ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik speel hier een NE Druid, op Mirage-Raceway. Lvl 54 inmiddels.

Na 20 jaar WoW Horde, vond ik het wel een keer lekker om de boel te mixen: Ik ken al die Horde zones echt uit mijn hoofd allemaal, dus vond het wel eens geinig om het een keer andersom te doen: Niet steeds dezelfde quests, want ik weet van mezelf dat ik dan af haak.

Moet zeggen dat het best wel handig werkt. Het verveelt in elk geval nog niet. Maar zoals altijd, te weinig tijd om te spelen. 21 juni postte ik het laatst, sindsdien dus 20 levels er bij gekregen. Dat is niet zo heel erg bijzonder veel, als je ziet hoe snel levelen gaat.

Je mag altijd je gamertag droppen, dan voeg ik je toe. Dungeons ed zijn toch cross realm tegenwoordig dacht ik. 

Ben zelf pas weer begonnen met spelen. Heb momenteel een Tauren Warrior van level 18 en een Human Rogue van level 10. Moet zeggen na (minimaal 10 jaar) zijn de zones goed veranderd. 

Mijn gamertag is: #2578. Chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei chrisje1993:

Ben zelf pas weer begonnen met spelen. Heb momenteel een Tauren Warrior van level 18 en een Human Rogue van level 10. Moet zeggen na (minimaal 10 jaar) zijn de zones goed veranderd. 

Dat komt natuurlijk vooral doordat de gehele wereld opengetrokken is door die grote boze draak. 

Ik zal je een deze dagen even toevoegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-7-2024 om 15:21 zei chrisje1993:

Krijg het niet voor elkaar je toe te voegen, gek genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites