Dost Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Echt hè ;e Acda en De Munnik _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Is het een schande als ik Blof 10x niks vindt? :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Nee hoor vind het ook schijtmuziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 maart 2008 Share Geplaatst 17 maart 2008 Dude! :cab: Opgezwolle = Sticks en Delic.. :whistle: En Rico natuurlijk. Dus oftewel Opgezwolle is Sticks, Delic en Rico. En Sticks en Delic hebben ook een plaat uitgebracht zonder Rico dus is niet hetzelfde. Opgezwolle ownt trouwens wel echt keihard, Lange Frans en Baas B met gedoogbeleid natuurlijk ook. Ook wel een beetje Andre Hazes en Marco Borsato luister ik. En natuurlijk good old THC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TVDW Geplaatst 8 april 2008 Share Geplaatst 8 april 2008 Opgezwolle en Typhoon zijn toch wel kk hard ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 8 april 2008 Share Geplaatst 8 april 2008 Ik luister vooral naar Nederlandse streekmuziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 16 april 2008 Share Geplaatst 16 april 2008 De Jeugd van Tegenwoordig en The Opposites ownen knetterhard. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 16 april 2008 Share Geplaatst 16 april 2008 En de paus is homo ;) Doe mij maar Mooi Wark, Normaal, Jovink&De Voederbietels, SKIK en piratenmuziek! :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 april 2008 Share Geplaatst 17 april 2008 Ik heb eigenlijk bijster weinig met NL muziek. Alleen Boudewijn de Groot luister ik wel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 april 2008 Share Geplaatst 17 april 2008 En de paus is homo ;) Doe mij maar Mooi Wark, Normaal, Jovink&De Voederbietels, SKIK en piratenmuziek! :p _O_ Alleen piratenmuziek doe ik niet aan, dat niveau ligt echt te laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 17 april 2008 Share Geplaatst 17 april 2008 Doe mij maar Mooi Wark, Normaal, Jovink&De Voederbietels, SKIK en piratenmuziek! :p Geweldig, het kan niet beter. :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 april 2008 Share Geplaatst 17 april 2008 Qua Nederlandstalige muziek luister ik alleen maar Spinvis. Vroeger vond ik Nederpop ook heel vet. Maar dat hoeft niet meer zo nodig. Ik ben trouwens voor een verbod voor Nederlanders die in het Engels zingen, wat een aanfluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walnood Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 behalve alain clark... die kan t wel;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 behalve alain clark... die kan t wel;) Nja, die heeft dan misschien niet zo'n extreem accent, zoals bijvoorbeeld die griet van Leaf. Maar zijn muziek vind ik wel heel saai, echt van die nietsmuziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walnood Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Nja, die heeft dan misschien niet zo'n extreem accent, zoals bijvoorbeeld die griet van Leaf. Maar zijn muziek vind ik wel heel saai, echt van die nietsmuziek. Ik vind this aint gopnna work en father and freind anders wel HELE mooie nummers hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Ja geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walnood Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 c-kers!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Volgende week kotm nieuwe album van Jeugd van Tegenwoordig uit. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Sinds ik in november van 2007 bij Piratenfestival in Landgraaf ben geweest distantieer ik me hier van ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Wat vinden jullie eigenlijk van de 101 Barz? Ik vind ze wel chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Rotjoch op je beeldscherm ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Kutschurft ? Iemand ? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowie Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Fucking wreed 101 Barz. Uniq vond ik wel vet, alleen dat engelse vond ik persoonlijk iets minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 april 2008 Share Geplaatst 18 april 2008 Acda & de Munnik is zo té tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 19 april 2008 Share Geplaatst 19 april 2008 Kutschurft ? Iemand ? :p Neuk je oma in haar stoma :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten