MetalMichael Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 [video=youtube;A-6GnD16MSM] :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Haha nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Vind die nieuwe van Nielson ook maar niets hoor, maar toch jammer voor die gast dat hij tijdens zijn gloriemoment niet kan zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 [YOUTUBE]xa8U9qal19w[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Hou ook van jou, Wouter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Heb je nou al een klacht ingestuurd over dat ze steeds Kon ik maar even bij je zijn van Thomas Berge draaien :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Heb je nou al een klacht ingestuurd over dat ze steeds Kon ik maar even bij je zijn van Thomas Berge draaien :S Ja verdomme al een paar keer, maar net komt ie weer voorbij :S Schijnt nu dus wel dat Gordon zijn goedkeuring heeft gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 IOS _O_ Dat liedje komt ook vaak op 100% NL 4laV1bswoAA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Goed bezig hoor, leuke liedjes die je regelmatig hoort ja :) oLNLgUuOXZw Clouseau :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 (bewerkt) 6sYW5TPYN5M Meest onderschatte nummer van Guus imo. Zou veel vaker op 100%NL langs moeten komen. In het filmpje vanaf 1.40. Kon geen goede andere versie vinden. Gisteren trouwens ook weer genoten van Vrienden van Amstel live._O_ 8 februari 2013 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Leuk nummer ja, al vind ik Eerste Lief leuker en die hoor je helemaal nooit ;c VvA live nog ergens terug te kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Weet niet, moet ook nog even gaan zoeken want heb het eerste stuk gemist. En om nog even in de stemming te blijven, al was dit niet van gisteren: B2uiJCfvtXo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Die is ook goed ja. Moet er sowieso een keer naar toe in mijn leven :) 1gO6veT9seQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Maarten van Roozendaal (50) ongeneeslijk ziek Maarten van Roozendaal is ongeneeslijk ziek. Dit heeft het management van de zanger en liedjesschrijver bevestigd tegenover HP/De Tijd. 'We maken geen geheim van zijn ziekte', zegt Leonie Verhoeven van KIK Productions op de website van HP/De Tijd. 'Maar we willen er ook niet veel aandacht aan schenken. Dat is de uitdrukkelijke wens van Maarten.' De gemene deler is het laatste theaterconcert waarmee Van Roozendaal sinds maart vorig jaar op de planken stond. De reprise van deze voorstelling is geannuleerd. Maarten van Roozendaal was vorig jaar nog een van de genomineerden voor de VSCD Cabaretprijzen, ofwel de Poelifinario en de Neerlands Hoop. In 2008 won hij de Poelifinario, de cabaretprijs voor de theatermaker met het meest indrukwekkende programma van het seizoen. Van Roozendaal kreeg de prijs voor zijn programma Het wilde westen. Maarten van Roozendaal heeft 20 theaterprogramma's op zijn naam staan sinds hij in 1994 de jury- en publieksprijs op het Amsterdams Kleinkunst Festival won. :( Overigens een nummer dat [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; wel kan waarderen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Huhuhu, wel geinige tekst, alleen vind ik hem een vervelende stem hebben, alles overduidelijk uitspreken en zo. Sowieso heb ik niets met NL'se muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Huhuhu, wel geinige tekst, alleen vind ik hem een vervelende stem hebben, alles overduidelijk uitspreken en zo. Sowieso heb ik niets met NL'se muziek. De stem moet je liggen inderdaad. Ik kan het zeer waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 15 februari 2013 Share Geplaatst 15 februari 2013 Oud, maar goud:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 februari 2013 Share Geplaatst 16 februari 2013 Die is ook leuk ja. lBUi24gwSio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 http://100p.nl/actie/492/Top%20250/ Vergeten we niet te stemmen jongens, best lastig nog ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 3 J's concertje nu op NED 1 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 http://100p.nl/actie/492/Top%20250/ Vergeten we niet te stemmen jongens, best lastig nog ;c Te veel keuze.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Ja inderdaad. Ik ga voor Guus - Dat komt door jou op 1 denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik heb ook Guus op 1 staan.:) Staat er 2x in geloof ik (het is een nacht (cult) en geef mij nu je angst). Verder nog 1x Blof (Holiday in Spain), 1x Marco (Margherita) en de andere ben ik even vergeten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten