Le Saux Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Eijsden is leuk hé ;) Pontje vaart pas vanaf begin juni ivm werkzaamheden Niks mis met Eijsden. Had inderdaad bij jou even polshoogte over dat pontje kunnen nemen ja. Heb je de Montagne St.Pierre vanuit Ternaaien al eens gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Die is inderdaad leuk om te doen [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Die is inderdaad leuk om te doen [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION] Eerstvolgende brug (voor fietsers) vanuit Eijsden was potdorie in Wezet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Gisteren ondanks de AGR toch wezen fietsen, was wel een vlakke rit. Kleine 75, alleen Strava faalt de laatste paar kilometer. Ik kan echt over water fietsen, ik ben Jezus niet:cab: http://app.strava.com/activities/48719164 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Gisteren en vandaag voor het eerst dit jaar weer gefietst. Gister een 45 km en vandaag een 30 km. Weer lekker rustig aan beginnen en langzaam opbouwen en dan over 5 weken de elfstedentocht fietsen. Ik heb er al zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 http://app.strava.com/activities/49116089 Lekker rondje geweest, beentjes wat uit laten bollen. 61,5 km weer toevoegen aan mijn totaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Vandaag de eerste kilometers vh jaar gemaakt, gewoon ff meteen na mijn werk, want anders komt het er niet meer van. 25km in 70 minuten, was me thuis vergeten in te loggen voor runkeeper dus kon die niet draaien tijdens het fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Vandaag de eerste kilometers vh jaar gemaakt, gewoon ff meteen na mijn werk, want anders komt het er niet meer van. 25km in 70 minuten, was me thuis vergeten in te loggen voor runkeeper dus kon die niet draaien tijdens het fietsen. Je moet je strava downloaden als app, stuk beter vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Nog mensen hier die gaan meedoen aan die Tour du Jour ding in het Rijk van Nijmegen? Twijfel zelf nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Nog mensen hier die gaan meedoen aan die Tour du Jour ding in het Rijk van Nijmegen? Twijfel zelf nog. Wanneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Wanneer? 16 juni. In link hieronder staat wat meer info. Routes zouden eerdaags bekend moeten worden. http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/informatie/index.xml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Je moet je strava downloaden als app, stuk beter vind ik Hoezo is strava beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Hoezo is strava beter? Bij mij heeft die een betere GPS bereik, daarnaast zijn de segments leuk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Hoezo is strava beter? Runkeeper is voor fucking noobs. Je bent toch je fietsen aan het tracken niet het lopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Sorry. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Zaterdag eindelijk Liège - Bastogne - Liège Challenge, zin in! (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 Zaterdag eindelijk Liège - Bastogne - Liège Challenge, zin in! (h) Zo, het zit er weer op. Een lange dag in het zadel met uitstekend weer. Ging lekker, alleen na de Redoute het toch wel lastig gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Mooi hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 Klasse man (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Mooie rit! Klasse(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Laatste ritje gemaakt voordat zaterdag weer het vliegtuig naar Mallorca wordt genomen. Met 600 kilometers op de teller nu inmiddels meer kilometers gemaakt dan vorig jaar rond deze tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Mooi! Ik heb vandaag dit gedaan: Meer informatie van de rit: http://app.strava.com/activities/50469834 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Oh je heet echt Steijns? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Helemaal verbrand na de training van vandaag :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Je bent niet de enige [MENTION=13775]Menchov[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten