Gert Geplaatst 8 september 2012 Auteur Share Geplaatst 8 september 2012 Vandaag 110km in mijn eentje gefietst. Ging niet best hehe. Vorige week ziek geweest en enkele weken niet op de fiets gezeten. Maar had mezelf een route ter doel gesteld en die heb ik dus volbracht :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 Dan is het toch heel knap Gert. Waar heb je ong. gereden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 september 2012 Auteur Share Geplaatst 8 september 2012 Dankje, van Arnhem naar Dieren, naar Zutphen en dan naar Deventer en weer terug ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 Aight, lekker. Langs de dijk gereden bij Deventer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 september 2012 Auteur Share Geplaatst 8 september 2012 Nopes :) kwam aan de kant aan waar de mcdonalds zit. Klein rondje in dat deel van Deventer gefietst. Niet verder richting het centrum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 september 2012 Share Geplaatst 9 september 2012 (bewerkt) Gisteren ook gefietst Kut dat ik geen ruimte heb voor mijn fiets, waardoor die bij mijn ouders staat en ik dus eerst daar langs moet. Blijf het trouwens vreemd vinden dat Endomondo blijft doortellen als je stil staat om bv. even naar de te volgen route kijkt waardoor het gemiddelde naar beneden gaat (teller geeft wat hoger aan) 19 september 2012 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september 2012 Auteur Share Geplaatst 9 september 2012 Bij runkeeper telt ie ook gewoon door als je voor een stoplicht staat te wachten volgens mij ja. Nouja, is toch ook niet zo vreemd. Want als ware sta je dan toch ook gewoon stil he ;) - - - Updated - - - Trouwens mooie ronde heb je gemaakt. Richting Wageningen fietsen is altijd wel mooi qua omgeving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 Verdomme verdomme zeg. Net op een ovaal hier in Baarlo met wat amateurs meegereden, een soort wedstrijdje. In andehalf uur een gemiddelde gehaald van 45 ;e Nog nooit zo hard gereden gemiddeld een hele wedstrijd lang. Had niet echt een versnelling meer want had ervoor al twee uurtjes gefietst, maar ging wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Toertocht van WK aanstaande zaterdag stelt eigenlijk achteraf niet zo heel voor met slechts 885 hoogtemeters over 170 kilometer? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 De realiteit was dat er toch een mooi aantal van 1500 hoogtemeters overwonnen moesten worden vandaag. Leuke sfeer, leuk parcours met de volgende beklimmingen: [MENTION=709]Elano[/MENTION]: Tijdens de afdaling van de Loorberg tijdje achter die Colombiaantjes van je gereden :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Mooi ritje hoor. Respect voor de tijd die je ervoor over hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Pff vandaag expres aan de Maas tegen de windrichting in gefietst, goeie training. Windkrachtje 6 was het zo'n beetje en niet van het binnenblad afgehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Daarom skip ik het vandaag maar even, kut wind ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Het is echt de beste training, zo leer je het klimmen ook een beetje; constant druk op de pedalen leveren. Al rijd je maar rustig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Toch maar een stukje gefietst, dik 20km tegen ruim 29 km/u. Had vooral irritante zijwind, paar kleine stukjes echte tegenwind of wind mee. Van het weekend eens een stuk van zo'n anderhalf uur proberen, ben nu nog niet verder gegaan dan dik 50 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Is 29 per uur dan volle bak of rustig aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Het is meer gedoseerd. Af en toe voel ik dat ik eventjes gas terug moet nemen, als ik dat doe kan ik vrij snel terug naar een stukje onder mijn max. Heb wel het gevoel dat ik nog een flink stuk verder kan, maar ook dat ik nog een stuk dieper kan gaan. Nu haal ik alleen de laatste kilometer nog ff goed door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Hmm tuurlijk kan je altijd nog verder. De enige indicatie die ik heb van mijn snelheid als ik volle bak ga zijn mijn tijdritten. Op trainingen ga ik gek genoeg nooit zo hard (45+), mentale kwestie denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 28 september 2012 Share Geplaatst 28 september 2012 (bewerkt) Sinds gister heb ik een Tacx (om de wintermaanden door te komen ;)) en vandaag uurtje op gefietst met n gemiddelde van 49 km/h, 154 bpm en 99 rpm. Met alleen de rolweerstand, op z''n laagst, ook nog een top van 89.2 km/h gehaald :p Edit: Heb jij ook een wielerflits.nl account Menchov? 28 september 2012 bewerkt door HS046 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Iemand enig verstand van Strava? Ik record af en toe mijn rides, maar na een bepaald moment kapt 'ie gewoon met tracken en van de snelheid en zo klopt ook niks. GPS is wel goed geeft 'ie aan. [MENTION=11753]HS046[/MENTION], nee heb ik niet. Maar zou ik wel eens moeten maken om over wielrennen te lullen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Zo dat was wel lekker thuis spinnen. Waar ik vroeger gespind heb die hadden fijne dvd's (van ClubVirtual) met zo'n trainer en deed je allemaal oefeningen. Alleen die filmpjes kun je bekijken op een site. tegen betaling. Nu heb ik gewoon credits gekocht daar om 10 filmpjes te bekijken. Maar ik neem ze dan tegelijkertijd ook op op mijn pc zodat ikz e later nog eens kan doen (ook via mn mediaplayer op mijn tv). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Nog even geprofiteerd van het zonnige weer, i.t.t. wat Runkeeper 662 hoogtemeters overwonnen. Onder andere deze klimmetjes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Gisteren weer gespind, heb al de hele dag spierpijn aan mijn bovenbenen man pfffff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Vandaag ingeschreven voor de toertocht van Luik-Bastenaken-Luik op 20 april 2013, 155 kilometertjes :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Vandaag ook weer voor het eerst sinds een paar weken/maanden Strava gebruikt. Lekker rustige en korte duurtraining. Prachtig fietsweer ondanks de kou trouwens, genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten