Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Gisteren ook gefietst

svgas2.png

Kut dat ik geen ruimte heb voor mijn fiets, waardoor die bij mijn ouders staat en ik dus eerst daar langs moet. Blijf het trouwens vreemd vinden dat Endomondo blijft doortellen als je stil staat om bv. even naar de te volgen route kijkt waardoor het gemiddelde naar beneden gaat (teller geeft wat hoger aan)

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij runkeeper telt ie ook gewoon door als je voor een stoplicht staat te wachten volgens mij ja. Nouja, is toch ook niet zo vreemd. Want als ware sta je dan toch ook gewoon stil he ;)

- - - Updated - - -

Trouwens mooie ronde heb je gemaakt. Richting Wageningen fietsen is altijd wel mooi qua omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme verdomme zeg. Net op een ovaal hier in Baarlo met wat amateurs meegereden, een soort wedstrijdje. In andehalf uur een gemiddelde gehaald van 45 ;e Nog nooit zo hard gereden gemiddeld een hele wedstrijd lang. Had niet echt een versnelling meer want had ervoor al twee uurtjes gefietst, maar ging wel lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rit15september.png

De realiteit was dat er toch een mooi aantal van 1500 hoogtemeters overwonnen moesten worden vandaag. Leuke sfeer, leuk parcours met de volgende beklimmingen:

grafiek.php?hellingid=721

grafiek.php?hellingid=39

grafiek.php?hellingid=720

grafiek.php?hellingid=32

grafiek.php?hellingid=945

grafiek.php?hellingid=37

grafiek.php?hellingid=24

grafiekgroot.php?hellingid=57

grafiek.php?hellingid=59

grafiek.php?hellingid=2688

[MENTION=709]Elano[/MENTION]: Tijdens de afdaling van de Loorberg tijdje achter die Colombiaantjes van je gereden :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds gister heb ik een Tacx (om de wintermaanden door te komen ;)) en vandaag uurtje op gefietst met n gemiddelde van 49 km/h, 154 bpm en 99 rpm.

Met alleen de rolweerstand, op z''n laagst, ook nog een top van 89.2 km/h gehaald :p

Edit: Heb jij ook een wielerflits.nl account Menchov?

bewerkt door HS046
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand enig verstand van Strava? Ik record af en toe mijn rides, maar na een bepaald moment kapt 'ie gewoon met tracken en van de snelheid en zo klopt ook niks. GPS is wel goed geeft 'ie aan.

[MENTION=11753]HS046[/MENTION], nee heb ik niet. Maar zou ik wel eens moeten maken om over wielrennen te lullen daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was wel lekker thuis spinnen.

Waar ik vroeger gespind heb die hadden fijne dvd's (van ClubVirtual) met zo'n trainer en deed je allemaal oefeningen. Alleen die filmpjes kun je bekijken op een site. tegen betaling. Nu heb ik gewoon credits gekocht daar om 10 filmpjes te bekijken. Maar ik neem ze dan tegelijkertijd ook op op mijn pc zodat ikz e later nog eens kan doen (ook via mn mediaplayer op mijn tv).

Link naar opmerking
Deel via andere websites