Gert Geplaatst 13 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2009 Okay, met/zonder klikpendalen en handgeschakeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 augustus 2009 Share Geplaatst 13 augustus 2009 Ik heb klikpedalen, maar dan van die speciale of zeg maar, aan eenkant is het klik, en aan de andere kant is het een gewone trapper zeg maar. En wat bedoel je met handgeschakeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 13 augustus 2009 Share Geplaatst 13 augustus 2009 Ik heb klikpedalen, maar dan van die speciale of zeg maar, aan eenkant is het klik, en aan de andere kant is het een gewone trapper zeg maar. En wat bedoel je met handgeschakeld? Hij bedoelt schakels op de onderbuis of schakels geïntegreerd in de remmen. (denk ik) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2009 Precies ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 augustus 2009 Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ohnee niet meer op de onderbuis gleukkig, dat was wel bij die fiets van mn pa. Schakelen gewoon in het stuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 Ik heb nu (eindelijk) mijn racefiets, helaas kan ik er niet lang van genieten aangezien ik dinsdag begin aan mijn AMO en dan ben ik 2,5 week van huis. En sowieso het 1e halfjaar weinig thuis(doordeweeks nooit, en weekend ook niet altijd). Dus dat is wel zonde. Heb alleen nog geen plaatjes voor onder mijn schoenen, dus is nu nogal lastig fietsen, maar heb ze besteld, maar dat is dan iets voor volgende maand. Dan maar eens de Cauberg(Profiel) en de sweikhuizerberg(Link) en de Camerig(Zwaarste, grootste hoogteverschil, langste helling van Nederland((Profiel)) uitproberen. De "Dode Man" (Profiel) doe ik wel als ik wat meer getraind heb, anders ben ik de dode man :cab:. Zuid-Limburg : Heuvelland _O_ [spoiler=Foto's] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 16 augustus 2009 Share Geplaatst 16 augustus 2009 Wel een mooie fiets die Aqua van Orbea. Jij heb dan ook wel een mooie versie doordat 105 afgemonteerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2009 Mooie fiets! :) Ik heb ook een orbea :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 18 augustus 2009 Share Geplaatst 18 augustus 2009 Ik heb nu (eindelijk) mijn racefiets, helaas kan ik er niet lang van genieten aangezien ik dinsdag begin aan mijn AMO en dan ben ik 2,5 week van huis. En sowieso het 1e halfjaar weinig thuis(doordeweeks nooit, en weekend ook niet altijd). Dus dat is wel zonde. Heb alleen nog geen plaatjes voor onder mijn schoenen, dus is nu nogal lastig fietsen, maar heb ze besteld, maar dat is dan iets voor volgende maand. Dan maar eens de Cauberg(Profiel) en de sweikhuizerberg(Link) en de Camerig(Zwaarste, grootste hoogteverschil, langste helling van Nederland((Profiel)) uitproberen. De "Dode Man" (Profiel) doe ik wel als ik wat meer getraind heb, anders ben ik de dode man :cab:. Zuid-Limburg : Heuvelland _O_ [spoiler=Foto's] misschien maar eens samen gaan fietsen. Ik woon in Puth en mijn conditie is ook vrij kut, maar toch nog de Grand Ballon opgefietst een week of 2 terug http://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Grand-Ballon&qryMountainID=6841 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Vandaag weer 50 km gefietst, voelde wel goed. Morgen ochtend nog een keer 30 km voor ik naar het strand ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 30 augustus 2009 Share Geplaatst 30 augustus 2009 Ik heb gister dus die Vuelta toertocht gefietst. Was mooi en leuk. Supergoed georganiseerd maar wat wel jammer was dat ze hadden gezegd dat het 120 km was maar het was eigenlijk 135 km. Ik zat er wel aardig doorheen op de 120 dus dat viel wel wat tegen :D Zeker nadat je eerst nog een hagelbui op je kop had gekregen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2009 Share Geplaatst 30 augustus 2009 Ik heb gister dus die Vuelta toertocht gefietst. Was mooi en leuk. Supergoed georganiseerd maar wat wel jammer was dat ze hadden gezegd dat het 120 km was maar het was eigenlijk 135 km. Ik zat er wel aardig doorheen op de 120 dus dat viel wel wat tegen :D Zeker nadat je eerst nog een hagelbui op je kop had gekregen :cab: Nice, waren erg veel deelnemers toch :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 30 augustus 2009 Share Geplaatst 30 augustus 2009 Haha ja, dat was wel wennen ;c Meer dan 10 000 Ik had trouwens nog geluk dat ik mee kon doen, eigenlijk was ik te laat. Maar mijn oom kende via-via de directeur van Vacansoleil en die kon nog een plek voor me regelen :) En wat óók nog leuk was was dat ik nadat ik een interview op TV Drenthe zag erachter kwam dat ik een tijdje naast de wereldkampioen van '52 heb gereden :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2009 Gisteren Ride for the roses gefietst (116KM). Het starte in mijn woonplaats. Met 5500 mensen op racefietsen gereden over snelwegen en provinciale wegen. Het was echt geweldig. Allemaal voor het goede doel. Het was echt super. Volgens de regels mocht je niet harder dan 30 km/u. Maar op de brede wegen heb ik gewoon 44 km/u gefietst. Al die mensen langs de kant. En dan weer finishen in je woonplaats. Ik kan het niet echt uitleggen. Een heel speciaal gevoel. Me ouders stonden langs het parkoers en hebben nog een fotootje gemaakt: Ik in me Rabo shirtje. Ik verwachte regen die dag, dus moest ff wat met lange mouwen aan :) Maar het was gelukkig super relaxed fietsweer. Een echte aanrader voor volgend jaar weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 31 augustus 2009 Share Geplaatst 31 augustus 2009 Tof Gert! En ook gewoon een knappe prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 september 2009 Share Geplaatst 2 september 2009 Erg leuk dat je dat doet :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 's Ochtends vroeg op de renfiets fietsen gaat toch een stuk lastiger dan eind van de middag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 16 oktober 2009 Share Geplaatst 16 oktober 2009 Morgen eindelijk de eerste mountainbike toertocht fietsen van dit najaar. De tocht van dit jaar behoort volgens de Belgen tot de top drie van Nederlandse mountainbike toertochten, dus het zal me benieuwen. Hier een kleine impressie hoe het bos er nu uit ziet hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wielerfan Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 Morgen eindelijk de eerste mountainbike toertocht fietsen van dit najaar. De tocht van dit jaar behoort volgens de Belgen tot de top drie van Nederlandse mountainbike toertochten, dus het zal me benieuwen. Hier een kleine impressie hoe het bos er nu uit ziet hier. Hahah ik heb die ook gereden alleen reed lek waardoor ik de 45 kilometer niet kon voltooien, maar organisatie was super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 crap goldrace binnen 40 minuten vol... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Ik fiets af en toe eens een stukje, maar om het iets als wielrennen te noemen, nee dat echt niet. Meer omdat ik ergens moet zijn en dan even met de fiets erheen ga. lekker makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 januari 2010 Share Geplaatst 23 januari 2010 Vandaag voor 't eerst in 't nieuwe jaar op de fiets gezeten, de ijspegels hingen aan m'n neus :cab: Dit jaar helaas niet mee met de Gold Race, niemand kunnen vinden die even gek is. Dan maar op eigen houtje de route van vorig jaar fietsen bij lekker weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 23 januari 2010 Share Geplaatst 23 januari 2010 Vandaag voor 't eerst in 't nieuwe jaar op de fiets gezeten, de ijspegels hingen aan m'n neus :cab: Dit jaar helaas niet mee met de Gold Race, niemand kunnen vinden die even gek is. Dan maar op eigen houtje de route van vorig jaar fietsen bij lekker weer. ik wilde met 2 vrienden gaan, maar zat binnen 40 minuten vol dus shit happens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2010 Is het inschrijven nu al vol ja? :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 23 januari 2010 Share Geplaatst 23 januari 2010 jep maandag dus het blijft bij Limburgs mooitste voor mij. Wel in de zomer Alpe d'huez en de Mont Ventoux en aangezien mijn conditie na anderhalf jaar ongeveer niks doen redelijk op een dieptepunt zit kom ik de komende maanden de limburgse heuvels af aan het rijden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten