Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Ik heb klikpedalen, maar dan van die speciale of zeg maar, aan eenkant is het klik, en aan de andere kant is het een gewone trapper zeg maar. En wat bedoel je met handgeschakeld?

Hij bedoelt schakels op de onderbuis of schakels geïntegreerd in de remmen. (denk ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu (eindelijk) mijn racefiets, helaas kan ik er niet lang van genieten aangezien ik dinsdag begin aan mijn AMO en dan ben ik 2,5 week van huis. En sowieso het 1e halfjaar weinig thuis(doordeweeks nooit, en weekend ook niet altijd). Dus dat is wel zonde.

Heb alleen nog geen plaatjes voor onder mijn schoenen, dus is nu nogal lastig fietsen, maar heb ze besteld, maar dat is dan iets voor volgende maand.

Dan maar eens de Cauberg(Profiel) en de sweikhuizerberg(Link) en de Camerig(Zwaarste, grootste hoogteverschil, langste helling van Nederland((Profiel)) uitproberen. De "Dode Man" (Profiel) doe ik wel als ik wat meer getraind heb, anders ben ik de dode man :cab:.

Zuid-Limburg : Heuvelland _O_

[spoiler=Foto's]sdc10313f.jpg

sdc10314l.jpg

sdc10315.jpg

sdc10316w.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu (eindelijk) mijn racefiets, helaas kan ik er niet lang van genieten aangezien ik dinsdag begin aan mijn AMO en dan ben ik 2,5 week van huis. En sowieso het 1e halfjaar weinig thuis(doordeweeks nooit, en weekend ook niet altijd). Dus dat is wel zonde.

Heb alleen nog geen plaatjes voor onder mijn schoenen, dus is nu nogal lastig fietsen, maar heb ze besteld, maar dat is dan iets voor volgende maand.

Dan maar eens de Cauberg(Profiel) en de sweikhuizerberg(Link) en de Camerig(Zwaarste, grootste hoogteverschil, langste helling van Nederland((Profiel)) uitproberen. De "Dode Man" (Profiel) doe ik wel als ik wat meer getraind heb, anders ben ik de dode man :cab:.

Zuid-Limburg : Heuvelland _O_

[spoiler=Foto's]sdc10313f.jpg

sdc10314l.jpg

sdc10315.jpg

sdc10316w.jpg

misschien maar eens samen gaan fietsen. Ik woon in Puth en mijn conditie is ook vrij kut, maar toch nog de Grand Ballon opgefietst een week of 2 terug http://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Grand-Ballon&qryMountainID=6841

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gister dus die Vuelta toertocht gefietst. Was mooi en leuk. Supergoed georganiseerd maar wat wel jammer was dat ze hadden gezegd dat het 120 km was maar het was eigenlijk 135 km. Ik zat er wel aardig doorheen op de 120 dus dat viel wel wat tegen :D Zeker nadat je eerst nog een hagelbui op je kop had gekregen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gister dus die Vuelta toertocht gefietst. Was mooi en leuk. Supergoed georganiseerd maar wat wel jammer was dat ze hadden gezegd dat het 120 km was maar het was eigenlijk 135 km. Ik zat er wel aardig doorheen op de 120 dus dat viel wel wat tegen :D Zeker nadat je eerst nog een hagelbui op je kop had gekregen :cab:

Nice, waren erg veel deelnemers toch :)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja, dat was wel wennen ;c Meer dan 10 000

Ik had trouwens nog geluk dat ik mee kon doen, eigenlijk was ik te laat. Maar mijn oom kende via-via de directeur van Vacansoleil en die kon nog een plek voor me regelen :)

En wat óók nog leuk was was dat ik nadat ik een interview op TV Drenthe zag erachter kwam dat ik een tijdje naast de wereldkampioen van '52 heb gereden :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

headerimage1.jpg

Gisteren Ride for the roses gefietst (116KM). Het starte in mijn woonplaats. Met 5500 mensen op racefietsen gereden over snelwegen en provinciale wegen. Het was echt geweldig. Allemaal voor het goede doel. Het was echt super. Volgens de regels mocht je niet harder dan 30 km/u. Maar op de brede wegen heb ik gewoon 44 km/u gefietst. Al die mensen langs de kant. En dan weer finishen in je woonplaats. Ik kan het niet echt uitleggen. Een heel speciaal gevoel.

Me ouders stonden langs het parkoers en hebben nog een fotootje gemaakt:

ridefortheroses.jpg

Ik in me Rabo shirtje. Ik verwachte regen die dag, dus moest ff wat met lange mouwen aan :) Maar het was gelukkig super relaxed fietsweer.

Een echte aanrader voor volgend jaar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen eindelijk de eerste mountainbike toertocht fietsen van dit najaar. De tocht van dit jaar behoort volgens de Belgen tot de top drie van Nederlandse mountainbike toertochten, dus het zal me benieuwen.

Hier een kleine impressie hoe het bos er nu uit ziet hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen eindelijk de eerste mountainbike toertocht fietsen van dit najaar. De tocht van dit jaar behoort volgens de Belgen tot de top drie van Nederlandse mountainbike toertochten, dus het zal me benieuwen.

Hier een kleine impressie hoe het bos er nu uit ziet hier.

Hahah ik heb die ook gereden alleen reed lek waardoor ik de 45 kilometer niet kon voltooien, maar organisatie was super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor 't eerst in 't nieuwe jaar op de fiets gezeten, de ijspegels hingen aan m'n neus :cab: Dit jaar helaas niet mee met de Gold Race, niemand kunnen vinden die even gek is. Dan maar op eigen houtje de route van vorig jaar fietsen bij lekker weer.

ik wilde met 2 vrienden gaan, maar zat binnen 40 minuten vol dus shit happens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jep maandag dus het blijft bij Limburgs mooitste voor mij. Wel in de zomer Alpe d'huez en de Mont Ventoux en aangezien mijn conditie na anderhalf jaar ongeveer niks doen redelijk op een dieptepunt zit kom ik de komende maanden de limburgse heuvels af aan het rijden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites