Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM24] Henk Mansveld - Glory Hunter Extreme

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Met nog 4 wedstrijden te gaan en 5 punten voorsprong zou dit niet meer mis mogen gaan, maar zeg nooit nooit. Wel balen dat Fiorentina de sterren van de hemel speelde... Volle focus op de competitie en het kampioenschap binnenhalen!

• Antwoorden 549
  • Weergaven 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Seizoen 2024 - 2025 Wegens een technische storing is het niet mogelijk om de stand te delen. @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @keano77 @DB4266 @DemoN @El Tren @ElMarcos @chrisje1993 

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Seizoen 2026 - 2027 @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @keano77 @DB4266 @DemoN @El Tren @ElMarcos @chrisje1993 @John Terry 2.0 @Jónstærke @jefri @007mark @Marvin @joeyscenijme

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Seizoen 2028 - 2029 @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @keano77 @DB4266 @DemoN @El Tren @ElMarcos @chrisje1993 @John Terry 2.0 @Jónstærke @jefri @007mark @Marvin @joeyscenijme

Geplaatst

Wat een heerlijke overwinningen gepakt en nu dan maar die titel gaan pakken. Dat je in de halve finale zo hard verliest had ik niet verwacht.

Edit: Gefeliciteerd met de titel. Volgend jaar op jacht naar nog meer prijzen.

bewerkt door delichris

Geplaatst

De titel erg knap binnengehaald al zal het even spannend zijn geweest na die 1-0 in Milaan. Inter zakt in elkaar op t einde dus 7 punten voorsprong is wel mooi hoor

Geplaatst

Haha, daar had ik toch even over het hoofd gezien dat er nog enkele potjes te spelen waren DG Maar gelukkig veranderde er uiteindelijk niets meer en heb je de titel heerlijk weten te veroveren!

Geplaatst
  • Auteur

000 - Henk Manveld - Glory Hunter Extreme.png

Seizoen 2032 - 2033

005 Transfers uit.png

001 Guerino Di Cicco - €3.400.000 - Lazio.png

Guerino Di Cicco - €3.400.000 - Lazio

002 Christos Mandas - €4.200.000 - Al Ra'ed.png

Christos Mandas - €4.200.000 - Al Ra'ed

003 Mikel Merino - €190.000 - Fenerbahçe.png

Mikel Merino - €190.000 - Fenerbahçe

004 Victor Osimhen - €51.000.000 - Al Hilal (KSA).png

Victor Osimhen - €51.000.000 - Al Hilal (KSA)

005 Yamaç Çifci - €94.000.000 - Leicester City.png

Yamaç Çifci - €94.000.000 - Leicester City

009 Federico Chiesa - Gestopt.png

Federico Chiesa - Gestopt

006 Transfers in.png

010 Ferran Torres - Transfervrij - F.C. Barcelona.png

Ferran Torres - Transfervrij - F.C. Barcelona

011 Maxime Estève - Transfervrij - Montpellier Hérault SC.png

Maxime Estève - Transfervrij - Montpellier Hérault SC

012 Matteo Rizzo - Transfervrij - Everton.png

Matteo Rizzo - Transfervrij - Everton

013 Samir Guzmán - €1.000.000 - FBC Melgar.png

Samir Guzmán - €1.000.000 - FBC Melgar

014 Nicolás Castro - Transfervrij.png

Nicolás Castro - Transfervrij

015 John Strandberg - €4.300.000 - FC Nordsjælland.png

John Strandberg - €4.300.000 - FC Nordsjælland

007 Selectie.png

020 Selectie.png

008 Tactiek.png

021 Tactiek.png

014 Reacties & Tags.png

Over het eerste seizoen kan ik enkel tevreden zijn, want we hebben de titel gehaald. Financieel staat de club er nog steeds slecht voor, dus wordt het veel verkopen en slim proberen in te kopen. Het vertrek van Victor Osimhen doet wel pijn, want met 55 doelpunten in 48 wedstrijden was hij veruit de belangrijkste man van afgelopen seizoen. Met zijn vertrek heb ik besloten om de tactiek te veranderen simpelweg omdat ik geen vervanger voor hem kon vinden. Ondertussen probeer ik het herinvesteerbare percentage omhoog te krijgen, zodat we meer geld overhouden in de toekomst om betere spelers aan te trekken. Vooralsnog denk ik dat ik prima zaken gedaan heb en er nog steeds een goede selectie staat. Het blijft een lastige maar leuke klus! Voorlopig zit ik nog even in Italië denk ik om alle benodigde prijzen te halen. Vind dit persoonlijk de minste competitie van de vijf die ik moet halen, dus ben ergens blij als deze achter de rug is.

@delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @keano77 @DB4266 @DemoN @El Tren @ElMarcos @chrisje1993 @John Terry 2.0 @Jónstærke @jefri @007mark @Marvin @joeyscenijme @Elbisto @jeffrey koole @FSc1997 @Titan @timke1609 @Matthias. @AjaciedOpKlompen

Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten!

Geplaatst

Veel gehandeld en met name voor veel geld verkocht. Het is dan ook knap dat je met minder dan 6 miljoen uit te geven alsnog goede versterkingen hebt gehaald. Waarom vind je de Serie A niks? Is misschien wel de competitiefste competitie eruit. Ieder zijn ding natuurlijk, ik heb zelf niks met de Laliga, al moet ik er zelf nog achterkomen waarom

Geplaatst

Heel mooie bedragen ontvangen, en aan inkomende kant heel erg intelligent gehandeld en weinig geld uitgegeven. Je bent gedwongen om de tering naar de nering te zetten, maar op deze manier doe je dat ook uitstekend.

Geplaatst

Geen perfecte start, maar de affiche op de openingsspeeldag was dan ook zeer pittig. Datzelfde kan ook gezegd worden over de loting in de CL.