xanderoo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 10 minuten geleden zei nasje92: Top ik maak de game aan. Xander vs Nasje. Wachtwoord MUTL2024 Krijg ik hiervoor een melding? Want ik kan geen PB sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Zojuist zei xanderoo: Krijg ik hiervoor een melding? Want ik kan geen PB sturen. Je kunt hem opzoeken als je een online game start. Of je moet ff je steamnaam sturen in PB. Dat kan nu weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Rood getint Las Palomas vliegt uit de beker. @xanderoo proficiat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Zojuist zei nasje92: Rood getint Las Palomas vliegt uit de beker. @xanderoo proficiat! Ja, je had wat pech met de spelers hun gedrag op het veld. Goed gespeeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november @Kyrill ik zie dat ik tegen jou mag, leuk! Wanneer schikt het? Ik kan vanavond eventueel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 13 minuten geleden zei De Raam: @Kyrill ik zie dat ik tegen jou mag, leuk! Wanneer schikt het? Ik kan vanavond eventueel. Hoi maatje. Zkr leuk.Ik kan vanavond niet ,ik ga naar Ben Howard in Afas Live. Ik kan vandaag tussen 15:45-17:00 nog, anders morgen heel de dag tot uur of 16:30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 16 minuten geleden zei Kyrill: Hoi maatje. Zkr leuk.Ik kan vanavond niet ,ik ga naar Ben Howard in Afas Live. Ik kan vandaag tussen 15:45-17:00 nog, anders morgen heel de dag tot uur of 16:30 Morgen is ook prima veel plezier vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Zojuist zei De Raam: Morgen is ook prima veel plezier vanavond! Thnx!! Gaat lukken App me maar wanneer morgen uitkomt ivm de kinderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november @De Raam zit in divisie 2... Ik zit in divisie 1... Weet niet zo goed waar ik de uitslag moet posten @Fantasy @Tim' Maar dit is onze uitslag van de 1/16e finale iig... 2-1 winst voor mij op De Raam. Het is en was verdiende zege, wij creerde de meeste kansen, tegen De Raam zijn in mijn ogen, op papier veel betere selectie iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 november Auteur Share Geplaatst 7 november Dit topic is daar exact de juiste plek voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november (bewerkt) Lekker @Kyrill! Je bent wel verplicht de beker te pakken nu, he?! Het is je gegund 7 november bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november @Djurovski Pakt de winst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Met veel geluk en een goede keeper. Begon hem wel ff te knijpen na die zaag van Rafael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november @RubenS2; Wanneer wil je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november De volgende potten staan nog op de rol: Candystripes vs. Eendracht Brugge @neva @RubenS2 TOK vs. Somos Benfica @Rykjvk1 @Patje! Feyenoord United vs FC Bas @chrisje1993 @bas huijsmans Lukt het jullie om binnenkort deze duels af te werken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Ik ben in afwachting van Ruben, maar die is nooit zo heel vaak online. Zal ongetwijfeld spoedig goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 november Auteur Share Geplaatst 14 november Er staan nog twee duels op de agenda om af te werken in de eerste ronde van de beker, de 1/8e finales: Candystripes - Eendracht Brugge @neva @RubenS2 TOK - Somos Benfica @Rykjvk1 @Patje! Ik wil de deadline voor deze wedstrijden zetten op zondag 17 november a.s., hopelijk lukt het om voor die tijd de duels af te werken. Ik weet dat @Rykjvk1 en @Patje! druk bezig zijn om een moment te vinden om dit duel af te werken. Mocht @RubenS2 niet voor maandag de 18e in de lucht zijn gekomen, zal de winst bij forfait worden toegekend aan @neva. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november @Rykjvk1 @Patje! @neva @RubenS2 Friendly reminder aangaande het bericht hierboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Nog geen activiteit bij tegenstander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november 8 uur geleden zei Fantasy: @Rykjvk1 @Patje! @neva @RubenS2 Friendly reminder aangaande het bericht hierboven. Jep jep. Je zit in ons gesprek toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november 2 minuten geleden zei Rykjvk1: Jep jep. Je zit in ons gesprek toch? Ja, ik zit er wel in meer en soms ben ik het overzicht zelf ook een beetje kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten