Mordurette Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Je zou zeker denken dat er op het hoogste niveau meer mogelijk is qua salaris maar schijn bedriegt. Om die reden zou ik ook zeker blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeffrey koole Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober hele interessante novelle tot nu toe ga zo door, je hebt er een volger bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Als je dan kampioen zo makkelijk verslaat zou ik zeker even blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober Het is juli en dat betekent dat het seizoen ongeveer halverwege is. En wat voor seizoen is het tot nu toe. In de vorige update hebben jullie gelezen dat we met een vliegende start de eerste prijs al binnen hebben gesleept. We zijn op dezelfde voet door gegaan. Stuk voor stuk werden alle competitiewedstrijden gewonnen. Een paar wedstrijden werden maar met 1 punt verschil gewonnen, maar echt spannend tot het einde werd het nooit. Vaak was er sprake van een laat tegendoelpunt, waardoor het lijkt alsof het nog een beetje spannende wedstrijd was. Het mag dan eigenlijk geen verrassing zijn dat de competitie eigenlijk al wel beslist is. Het lijkt er zelfs op dat de twee promotie plekken al wel vergeven zijn. Op dit moment staan wij na 17 van de 32 wedstrijden al 12 punten voor op Northern Rovers. Dat gaan wij natuurlijk nooit meer weggeven. Zij staan op hun beurt ook al weer 9 punten voor op de huidige nummer 3. Zij zweven dus in niemandsland, maar lijken daarmee wel te promoveren. Is het bekertoernooi dan nog een beetje spannend? We starten in ieder geval met een grote banger. In de eerste ronde zetten we Bucklands Beach - vorig jaar waren ze bij far 'the best of the rest' in onze competitie - met heel veel speels gemak opzij. De dubbele cijfers worden zelfs bereikt. In de tweede ronde spelen we tegen Wanaka. Een team op het hoogste niveau, in de Southern League. Op dit moment staan ze 3e en daarmee zouden ze zich plaatsen voor de kampioensschapplay-off. Daarmee is het dus een van de betere teams van het land. Wij verslaan ze echter met speels gemak: 5-0. In de derde ronde spelen we tegen Birkenhead United. Ook zij zijn actief op het hoogste niveau, in de Northern League. Dat betekent dat betekent dat wij volgend jaar tegen ze gaan spelen in de competitie. Ook deze tegenstander kon ons niet in de problemen brengen. Het werd alweer 5-0. De vierde ronde moet nog gespeeld worden. Competitiegenoot Mt Albert-Ponsonby wordt de tegenstander. Zij staan nu op de degradatieplek. Dat zou geen probleem voor ons moeten worden, toch?! Spoiler Bedankt voor alle reacties en likes! @Nom de Guerre @Marius @Djurovski @Keane21 @KayDeManaager @Michaelinho* @ElMarcos @DemoN @Kyrill @Mordurette @jeffrey koole Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Het draaid weer als een tierelier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Je blijft maar doorstomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Sportief gaat het zeer voor de wind! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober Ik moet zeggen dat deze novelle eigenlijk heel saai blijft. Over de tweede helft van het seizoen heb ik eigenlijk niets bijzonders te melden. In de competitie gaat het nog steeds subliem: Nog steeds blijven we ongeslagen. In twee wedstrijden wisten we zelfs de dubbele cijfers te halen. Ik heb vooral medelijden met Northern Rovers. Vorige seizoen was hun puntenaantal ruimschoots voldoende om kampioen te worden. Maar dit jaar worden ze 2e met een achterstand van maar liefst 28 punten. Als troost promoveren ze wel samen met ons. Het gat met de nummer 3 is helemaal immens groot: Maar liefst 41 (!) punten. Voor de beker geldt bijna hetzelfde verhaal, al troffen we in de kwartfinale en halve finale wel betere tegenstanders. Hierdoor was het wel knokken voor de overwinning. Beide wedstrijden werden echter terecht gewonnen. Wij waren wel de bovenliggende partij. Het kwartje kon in deze wedstrijden echter net zo goed zomaar de andere kant op gevallen zijn. In de finale stonden we vervolgens tegen Manurewa. Ik heb geen idee hoe zij het tot de finale hebben geschopt, want zij speelden vorig seizoen bij ons in de competitie. Het was dan ook geen gelijke strijd in de finale. Dat betekent dat we dit jaar zelfs de triple pakken: Eerst de Supercup aan het begin van het seizoen en nu de competitie én beker. Tot slot de statistieken van spelers. Hiervoor wil ik alvast dezelfde waarschuwing geven als vorig seizoen: Alle spelers hebben een amateurcontract. Hierdoor zijn we niet in staat om spelers langdurig aan de club te binden. Regelmatig worden onze beste spelers weggeplukt en moeten wij weer vervangers vinden. Dat geeft in sommige gevallen een beetje vertekend beeld. Graag zet ik een paar spelers in het zonnetje: Laten we beginnen met onze keeper. 36 wedstrijden en 19 doelpunten! Gemiddeld genomen scoort hij om de wedstrijd. In de competitie scoorde hij 17. Dat is goed voor een 6e plek op de topscorers ranglijst van in de competitie! En dat als keeper! Over een paar dagen vertrekt hij echter naar de Athelicco Paranaense in Brazilië. Dus we mogen op zoek naar een nieuwe keeper. Liam Walsh verstrekte ons pas in september. Daardoor heeft hij maar 13 wedstrijden gespeeld. Met 14 doelpunten en 11 assists heeft hij echter een zeer forse bijdrage gehad aan de prestatie van het team! Mehdi Torabi wil ik er ook even uitlichten. Zijn prestaties waren misschien niet dusdanig subliem als andere spelers, maar het is een van de weinige basisspelers die er vanaf bijna het eerste begin bij was. Bijna alle andere spelers zijn in de afgelopen 2 jaar wel een keer vervangen. Torabi is helaas echter wel blessuregevoelig. Daarom heeft hij minder gespeeld dan gehoopt. Als hij fit is, dan speelt hij. De grote topper van het seizoen is toch wel Jonah Kusi-Asare. Hij kwam begin juli naar onze club. Hij speelde 22 wedstrijden en scoorde er gemiddeld 2 per wedstrijd. Met 2 vingers in zijn neus wint hij de topscorer van de divisie titel. En dat terwijl hij maar een half seizoen bij de club speelde. Ik kan me daarom niet voorstellen dat hij niet weggekaapt gaat worden. Spoiler Bedankt voor alle reacties en likes! Als er bijvoorbeeld behoefte is a aan een screentje van een speler, dan hoor ik dat graag. Deze kan ik dan met jullie delen. @Nom de Guerre @Marius @Djurovski @Keane21 @KayDeManaager @Michaelinho* @ElMarcos @DemoN @Kyrill @Mordurette @jeffrey koole Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Gaat well erg van een leijendakje zeg, benieuwd wie je wel of niet binnenboort kan blijven behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Op welk niveau ga je komend seizoen spelen? Je bent namelijk echt toe aan Champions League voetbal in Oceanië, al betwijfel ik of je daar ook echt tegenstand gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Pure dominatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Met de vingers in de neus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Ik kijk uit naar je eerste wereldbekeravonturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 november Auteur Share Geplaatst 1 november Een nieuw seizoen, dit jaar op het hoogste niveau. Dat betekent dat we op maken voor 4 prijzen: naast de Supercup en de beker zouden we 2 keer de competitie kunnen winnen. Het hoogste niveau in Nieuw-Zeeland is namelijk in 3 divisies gesplitst. Allereerst kun je dus je divisie winnen. Vervolgens wordt er nog een competitie gehouden voor de 3 beste teams uit iedere divisie. Die spelen nog een keer tegen elkaar en de winnaar daarvan mag zich vervolgens landskampioen noemen. Vandaag beginnen we traditiegetrouw met de Charity Cup. Oftewel de supercup. Net als voorgaande jaren spelen we tegen Auckland City. Vorige jaren kon ik vertellen dat zij onze moederclub waren. Dit jaar spelen we in dezelfde divisie, waardoor de samenwerking is stopgezet. Nu had ik toch al helemaal niets aan deze samenwerking, dus ik slaap er echt niet minder door. Het wordt de eerste wedstrijd in deze game waarin wij na 90 minuten niet als winnaar van het veld zullen stappen. Het wordt zelfs de eerste wedstrijd waarin wij niet binnen 90 minuten zouden scoren. Ja, dat noem ik bewust op die manier. Auckland City scoort ook niet en zodoende wordt het verlengen. Een strafschop in reguliere tijd voorkomt een penalty score. Onze linksback faalt niet en schiet ons alsnog op voorsprong. Dus ook deze prijs gaat naar ons toe! Spoiler Bedankt voor alle reacties en likes! @Mordurette Je vraag is beantwoord in de update. Eindelijk op het hoogste niveau! Het grootste team in de afgelopen jaren voor continentaal voetbal in Oceanië is Auckland City. Jaar in jaar uit pakken zij de titel. Datzelfde team hebben we in deze update verslagen... @Nom de Guerre Geen idee of de volgende er snel aan komt. Als ik 4 jaar zou moeten wachten, dan kan het zomaar zijn dat ik al vertrokken ben voordat het WK voor clubs begint. Doel van de save is ook een beetje club hoppen. Meteen 8 jaar bij de eerste club dan blijven past niet echt in dat plaatje. Dus ik heb nog geen idee hoe dat gaat lopen. @Nom de Guerre @Marius @Djurovski @Keane21 @KayDeManaager @Michaelinho* @ElMarcos @DemoN @Kyrill @Mordurette @jeffrey koole Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Winst is winst, zo kennen we je niet :D, tegen een sterk team natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Benieuwd wat je laat zien op het hoogste niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Als dit een voorbode is, komt er misschien eindelijk wat uitdaging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Zeer mooi om nu al een prijs te winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten