Kyrill Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Gaat erg goed zeg!! Mooi man eetsmakelijk vanavond met je pompoen soep! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 oktober Auteur Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei Kyrill: Gaat erg goed zeg!! Mooi man eetsmakelijk vanavond met je pompoen soep! Bedankt Karel. Vanavond eten we pannenkoeken en morgen wordt het pompoensoep. Zal een foto in dit topic posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Succes met het vervolg van je carriere! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 oktober Auteur Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei La Pulga: Succes met het vervolg van je carriere! Bedankt hoor. Moet ik je ook in de tags zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei Bolderbast: Bedankt hoor. Moet ik je ook in de tags zetten? Weet ik nog eventjes niet, wil eerst een foto van jouw pompoensoep zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 oktober Auteur Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei La Pulga: Weet ik nog eventjes niet, wil eerst een foto van jouw pompoensoep zien. Ik begrijp het. Nou tot morgen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Dit is genieten! Qua vormgeving steek je enorm veel tijd in de updates, dat waarderen wij als lezer. De updates zijn punctueel, uitgebreid en overzichtelijk tekstueel zeer verfijnd. Tag graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Hoppa! Gaat prima toch? Is er al wat jeugd op komst dat de kar kan gaan dragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 oktober Auteur Share Geplaatst 11 oktober 5 uur geleden zei ElPrincipito: Dit is genieten! Qua vormgeving steek je enorm veel tijd in de updates, dat waarderen wij als lezer. De updates zijn punctueel, uitgebreid en overzichtelijk tekstueel zeer verfijnd. Tag graag. Thnx. Heel lief van je, thnx 4 uur geleden zei LouisPSV: Hoppa! Gaat prima toch? Is er al wat jeugd op komst dat de kar kan gaan dragen? Wel okay. Hier heb je wat screens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 oktober Auteur Share Geplaatst 12 oktober Op 11-10-2024 om 14:28 zei La Pulga: Weet ik nog eventjes niet, wil eerst een foto van jouw pompoensoep zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Mention me maar bij de volgende update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Kudimbana is een topper in wording! Die zou ik heel lang vastleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober het gaat goed, er komt nog heel wat mooi talent aan met Kudimbana als absolute topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Zo te lezen heeft de gehele selectie een voedselvergiftiging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 oktober Auteur Share Geplaatst 14 oktober Goeieavond Verloren in de kwartfinale van de Europa League En in de competitie weer 5e geworden En toen mochten we in de finale van de playoffs tegen Utrecht en wonnen we in de laatste minuut van de verlenging Tot de volgende keer Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV @Kyrill @ElPrincipito @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 oktober Auteur Share Geplaatst 14 oktober Bonusmateriaal: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Waarom is dat stadion niet al naar jou vernoemd? Het nieuwe stadion gaat het Jordens Peeters stadion heten en dat is dan ook de sponsor? Dit verdien jij niet met deze geweldige resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 oktober Auteur Share Geplaatst 14 oktober 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Waarom is dat stadion niet al naar jou vernoemd? Het nieuwe stadion gaat het Jordens Peeters stadion heten en dat is dan ook de sponsor? Dit verdien jij niet met deze geweldige resultaten. Zo te lezen heeft Jordens (wtf is dat voor voornaam) inderdaad veel geld en narcistische trekjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 2 uur geleden zei Bolderbast: Zo te lezen heeft Jordens (wtf is dat voor voornaam) inderdaad veel geld en narcistische trekjes. Is Brabant maat, andere planeet. Daar bieden ouders hun dochters van 14 aan mannen van 20 of ouder aan,niks te gek daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 51 minuten geleden zei Kyrill: Is Brabant maat, andere planeet. Daar bieden ouders hun dochters van 14 aan mannen van 20 of ouder aan,niks te gek daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Zojuist zei Djurovski: Kan je wel smiley doen, maar is toch echt zo. Spoiler Ik had een IT baan en manager daarvan kwam uit Eindhoven(dus Brabant) hij was 22 of 23 en ouders van meisje waren haar echt bij hem aan het aansmeren, dat zijn vriendin moest worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Dus omdat 1 keer het gebeurd is het direct iets normaals daar? Ken ook wel bepaalde geloofsovertuigingen waar dit heel normaal is. Wil niet zeggen dat het dan direct voor het gehele geloof geld of in jouw geval dus de gehele provincie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 oktober Auteur Share Geplaatst 15 oktober Huphup, uit mijn topic jullie tweetjes. Anders haal ik Jordens Peters erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Wat een fantastische novelle Bolder. Jammer dat sommige users weer hun eigen verhalen hier moeten neerpleuren. Ga eens weg joh. Jordens Peters Stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Ik kom hier via het DBT, maar mooie prestaties Bolder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten