Marius Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Vakantiemodus en dan gaat alles wat trager ... zo ook deze verkiezing. Laat hieronder weten welke novelle jullie de afgelopen weken het meest kon bekoren en waarom. Dan kunnen we alsnog een verhaal (bijna) een maand lang in de spotlights plaatsen! Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 9u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus (bewerkt) Mijn stem gaat deze maand naar @Djurovski met Pride of the North. Zijn novelle loopt al lang en hoewel hij niet altijd dagelijks (kan) update(n) pakt hij hem consequent weer op en met dezelfde kwaliteit en insteek. In mijn ogen verdient hij daarom zeker de waardering om in de schijnwerpers te staan. 1 augustus bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Ik zou gewoon nogmaals voor @Thomassje123 willen gaan met zijn verhaal over San Marino. Dit was een té goed verhaal om niet ooit in het zonnetje gezet te zijn en geen kans te maken op een Novelle van het Jaar-deelname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus (bewerkt) Ik sluit mij aan bij Fantasy. Dat verhaal en die commitment verdient gewoon een nominatie! Daarnaast durf ik de forum eigenaar ook niet tegen te spreken, maar dat geheel terzijde 1 augustus bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Om nostalgische reden kies ik voor @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 5 hours ago, Fantasy said: Ik zou gewoon nogmaals voor @Thomassje123 willen gaan met zijn verhaal over San Marino. Dit was een té goed verhaal om niet ooit in het zonnetje gezet te zijn en geen kans te maken op een Novelle van het Jaar-deelname. Ik ben het eens, wat een toewijding heeft @Thomassje123 gehad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 6 uur geleden zei Fantasy: Ik zou gewoon nogmaals voor @Thomassje123 willen gaan met zijn verhaal over San Marino. Dit was een té goed verhaal om niet ooit in het zonnetje gezet te zijn en geen kans te maken op een Novelle van het Jaar-deelname. Helemaal eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Ik sluit me aan bij de nominaties voor @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus Gefeliciteerd @Thomassje123 ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Bedankt allen voor de nominaties. Leuk om te lezen dat veel mensen met veel plezier mijn novelle hebben gevolgd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten