Marius Posted August 1, 2024 Share Posted August 1, 2024 Vakantiemodus en dan gaat alles wat trager ... zo ook deze verkiezing. Laat hieronder weten welke novelle jullie de afgelopen weken het meest kon bekoren en waarom. Dan kunnen we alsnog een verhaal (bijna) een maand lang in de spotlights plaatsen! Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 9u. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 1, 2024 Share Gepost August 1, 2024 (edited) Mijn stem gaat deze maand naar @Djurovski met Pride of the North. Zijn novelle loopt al lang en hoewel hij niet altijd dagelijks (kan) update(n) pakt hij hem consequent weer op en met dezelfde kwaliteit en insteek. In mijn ogen verdient hij daarom zeker de waardering om in de schijnwerpers te staan. Edited August 1, 2024 by ElMarcos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 1, 2024 Share Gepost August 1, 2024 Ik zou gewoon nogmaals voor @Thomassje123 willen gaan met zijn verhaal over San Marino. Dit was een té goed verhaal om niet ooit in het zonnetje gezet te zijn en geen kans te maken op een Novelle van het Jaar-deelname. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost August 1, 2024 Share Gepost August 1, 2024 (edited) Ik sluit mij aan bij Fantasy. Dat verhaal en die commitment verdient gewoon een nominatie! Daarnaast durf ik de forum eigenaar ook niet tegen te spreken, maar dat geheel terzijde Edited August 1, 2024 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost August 1, 2024 Share Gepost August 1, 2024 Om nostalgische reden kies ik voor @La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost August 1, 2024 Share Gepost August 1, 2024 5 hours ago, Fantasy said: Ik zou gewoon nogmaals voor @Thomassje123 willen gaan met zijn verhaal over San Marino. Dit was een té goed verhaal om niet ooit in het zonnetje gezet te zijn en geen kans te maken op een Novelle van het Jaar-deelname. Ik ben het eens, wat een toewijding heeft @Thomassje123 gehad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost August 1, 2024 Share Gepost August 1, 2024 6 uur geleden zei Fantasy: Ik zou gewoon nogmaals voor @Thomassje123 willen gaan met zijn verhaal over San Marino. Dit was een té goed verhaal om niet ooit in het zonnetje gezet te zijn en geen kans te maken op een Novelle van het Jaar-deelname. Helemaal eens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 3, 2024 Share Gepost August 3, 2024 Ik sluit me aan bij de nominaties voor @Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost August 3, 2024 Author Share Gepost August 3, 2024 Gefeliciteerd @Thomassje123 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost August 3, 2024 Share Gepost August 3, 2024 Bedankt allen voor de nominaties. Leuk om te lezen dat veel mensen met veel plezier mijn novelle hebben gevolgd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts