delichris Geplaatst 2 oktober Auteur Share Geplaatst 2 oktober Seizoen 2027 - 2028 April gaat een drukke maand worden voor ons. In de Champions League lijken wij de underdog te zijn. We spelen tegen Liverpool in de kwartfinale. Zou dit ons eindstation zijn? In de Serie A gaan we spelen tegen AC Milan, Sassuolo, Atalanta Bergamo, Cagliari en Monza. En in de Copa Italia spelen wij de eerste halve finale wedstrijd tegen Sassuolo. Kortom maar liefst negen wedstrijden staan op het programma. Dat is om de 3 a 4 dagen een wedstrijd. Oftewel hoe ga ik mijn selectie fit houden voor de belangrijke wedstrijden. Liverpool - Bologna Champions League Bologna - Liverpool Champions League Loting Champions League Real Madrid - Bologna Champions League Atalanta Bergamo - Bologna Serie A We werden kampioen zonder te spelen. Ik beschouw dit als onze kampioenswedstrijd. April Stand Serie A Affiche Copa Italia finale Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Michaelinho* De titel moet nog wel gewonnen worden. In de CL kan het alle kanten op. @Total Football We blijven in vorm en wie weet kan ik Liverpool verslaan. @Marius De titel is zeker haalbaar, maar het ligt aan ons hoe snel wij de titel pakken. Liverpool is een zware tegenstander, maar ik heb bewezen dat wij zware tegenstanders kunnen verslaan. @Elano Bedankt voor het compliment. Hopelijk blijf je me nog even volgen tot ik klaar ben. @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Wat een drukke maand. Maar de ploeg stond er wel wanneer het moest. Vooral die match tegen Real springt er natuurlijk uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Wat een zeer sterk seizoen is dit aan het worden zeg. Bijna alleen maar overwinningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Lekker seizoen weer man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober Auteur Share Geplaatst 4 oktober Seizoen 2027 - 2028 De finale van de Copa Italia staat op het programma. We gaan in deze finale tegen AS Roma. Een mooie tegenstander en ik denk dat wij een goede kans tegen ze hebben. We hebben ze dit seizoen al vaker verslagen en dat geeft mijzelf en de spelers veel moed en zelfvertrouwen. Het is nu aan de spelers om het af te maken. Aankondiging Copa Italia finale Road to the final Bologna Road to the final AS Roma Opstellingen Bologna en AS Roma Finale Copa Italia Antwoorden op posts users @Marius Het was een hele mooie maand voor ons. En Real moet heel sterk zien terug te komen. @Djurovski We hebben een heel sterk seizoen gespeeld, maar we kunnen nog twee prijzen misschien gaan pakken. @Michaelinho* We zijn nog niet klaar, maar het seizoen is heel erg mooi aan het worden. @Total Football @Elano @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Gefeliciteerd met de beker gezien de huidige vorm was de winst hier wel bijna een zekerheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Lekker potje zeg! Doet extra deugd als je pas zo laat kan terug komen en er dan uiteindelijk in de verlengingen kan over gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Mooie finale geweest zo te zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober Seizoen 2027 - 2028 De laatste maand van het seizoen gaat beginnen. Eén ding scheelt de Copa Italia is binnen. En in de Serie A is totaal geen druk voor de spelers. Alles zal gezet gaan worden op de return tegen Real Madrid. Daar zal de maand mei vooral op draaien en uiteraard om de finale van de Copa Italia, maar die is al binnen zoals ik zei. In de Serie A gaan we spelen tegen Napoli, Hellas Verona en Parma. Bologna - Real Madrid Champions League Mei Stand Serie A Manager van de maand Affiche finale Champions League Antwoorden op posts users @Djurovski We hebben er wel voor moeten vechten om de beker binnen te halen. @Marius De vechtlust zit er goed bij mijn spelers. @Michaelinho* Het was zeker een mooi potje vooral dat we gewonnen hebben. @Total Football @Elano @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Real maakte het zowaar nog spannend. Nu Bayern nog even pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober Auteur Share Geplaatst 6 oktober Seizoen 2027 - 2028 Wat een historische dag in de geschiedenis van de voetbalclub Bologna. De club staat voor het eerst in de geschiedenis van de voetbalclub in de Champions League finale. En wat een tegenstander treffen wij ook meteen. We hoeven niet bang te zijn voor Bayern, want we versloegen al eerder Real Madrid en PSG. Maar toch zijn wij wel de underdog. Puur omdat Bayern een hele grote club is vergeleken bij ons. En daarom ga ik geen druk op mijn spelers leggen. Ik wil dat ze gaan genieten van deze avond. Aankondiging Champions League finale Road to the final Bologna Road to the final Bayern München Opstellingen Bologna - Bayern München Finale Champions League Antwoorden op posts users @Marius Real maakte het inderdaad het nog spannend, maar we staan in de CL finale en dat is een mooie prestatie voor ons. @Michaelinho* @Djurovski @Total Football @Elano @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Hoppa zo op de hoogste trede van de ladder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Wat een thriller zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Wat een wedstrijd! Lukaku twee doelpunten en man van de wedstrijd. Ik was benieuwd wat hij nog voor je zou gaan betekenen bij aanvang van het seizoen ... maar dit zegt genoeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Heerlijk om op deze manier de finale te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober Auteur Share Geplaatst 7 oktober Seizoen 2027 - 2028 Wat een seizoen hebben wij gespeeld. Elke prijs is naar Bologna gegaan waar wij aan meededen dit seizoen. Ik denk niet dat ik zo'n seizoen nog kan overtreffen met de club. Maar het is nu genieten van dit seizoen en dan ons klaar maken voor volgend seizoen. Maar nu nog even genieten van dit seizoen met deze update. Geniet van de feiten en stastieken. Ranglijst competities en clubs Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Individuele prijzen Financien Antwoorden op posts users @MNie Het was een geweldig seizoen en mooie finale. @Michaelinho* Dat kan je wel zeggen. @Marius Ik was ook wel benieuwd wat hij nog kon. Maar hij heeft mij versteld doen staan dit seizoen. Het was wel zijn laatste seizoen als voetballer. Hij is nu met pensioen. @Djurovski Dat is het zeker. @Total Football @Elano @John Terry 2.0 @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Waar gaat de uitdaging liggen na zo'n geweldig seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Gezien de vele groene cijfers was het een heerlijk seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Lukaku vervangen wordt nog niet zo eenvoudig met zo'n cijfers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 oktober Auteur Share Geplaatst 9 oktober Seizoen 2028 - 2029 We gaan aan een nieuw seizoen beginnen. Het seizoen waarin wij vier prijzen gaan verdedigen en kans maken op een nieuwe prijs. We mogen namelijk in de Europese Super Cup spelen tegen Manchester United. Maar zover is het nog niet. Deze update bevat namelijk transfers en de loting voor de Champions League. Het zal voor mij doen een rustige transferperiode worden. Ik zal beginnen met de uitgaande transfers. Horatiu Moldovan werd nooit mijn eerste doelman en hij wilde perse weg. Hij gaat naar Nottingham Forest voor 1,3 miljoen. Ik wilde Fabrizio Farinelli heel graag behouden, maar hij wilde weg toen Tottenham 10,5 miljoen bood. Dan mag hij wel weg van mij. Nadir Zortea was altijd in mijn ogen een goede back-up voor Frimpong, maar nu kiest hij voor de miljoenen uit de zandbak. Al-Gharafa is zijn nieuwe club en wij krijgen 16 miljoen. Tygo Land mag weer ervaring op doen. Hij wordt verhuurd aan Parma. Daniele Marzano zal nooit een eerste elftal speler worden en gaat naar Monza voor 155k. Alessandro Plizzari gaat nu definitief weg. Hij gaat naar Atalanta Bergamo voor 5,75 miljoen. Er komen maar twee spelers naar Bologna deze zomer. Mijn oog viel op twee talenten. De eerste is een Italiaanse middenvelder. Paolo Mingucci komt van Parma en wij betalen hun 26,5 miljoen. De tweede en dus laatste speler die komt is Dejan Jelicic. Een Servische centrale verdediger die ook als rechtsback kan worden ingezet. Hij komt over van Partizan en wij betalen hun 8,25 miljoen. En zo zit de transferperiode erop. En dan nu de loting voor de Champions League. We gaan spelen tegen Aston Villa, Tottenham, Olympiacos, Borussia Monchengladbach, Liverpool, Benfica, Sporting Lissabon en AZ. Hier moeten wij genoeg punten zien te pakken om bij de eerste acht zien te komen. Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie Bologna Taktiek Loting Champions League Antwoorden op posts users @MNie Ik wil nu heel graag het WK voor clubs winnen. Dan heb ik bijna alle prijzen gepakt met Bologna. @Djurovski Dat was het zeker. @Marius Ik had al een vervanger in huis. van Persie gaat dit seizoen mijn eerste spits worden. @Michaelinho* @Total Football @Elano @John Terry 2.0 @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Total Football Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Wat een elftal heb je gesmeed man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Logisch dat je niet al te veel transfers deed als je ziet welke kern er al staat. Volgens mij ga je opnieuw knallen dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Heerlijke ploeg, transfers beperkt is logisch want er staat al een topteam. Benieuwd of je het snel zal overtreffen. Die nieuwe prijs mag wel in de prijzenkast erbij hoor. Staat leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Logisch dat je niet veel haald gezien de spelers die al hebt rondlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 oktober Auteur Share Geplaatst 11 oktober Seizoen 2028 - 2029 Eindelijk mogen we weer de wei in, want dat is toch het leukste. Zoals gebruikelijk begin ik eerst tegen wat kleine ploegen in Italië. Daarna vertrekken wij naar Amerika voor een stage. We sluiten onze voorbereiding af tegen wat kleine ploegen in ons stadion. Na onze voorbereiding gaan we spelen tegen Manchester United om de Europese Super Cup. En dan gaat het seizoen beginnen in de Serie A. We gaan spelen tegen Juventus, Monza, Atalanta Bergamo en Lecce. Voorbereiding Europese Super Cup Juventus - Bologna Serie A Augustus Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Total Football Ik ben ook benieuwd hoe lang ik blijf heersen met deze ploeg. @Marius Ik hoop dat het weer een mooi seizoen gaat worden. @MNie We hebben een leuke selectie bijelkaar gekregen en nu zien of we gaan knallen dit seizoen. @Djurovski Ik ben heel tevreden over wat ik nu heb staan qua selectie. @Michaelinho* @Elano @John Terry 2.0 @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN @Rikkert90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten