MNie Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei De bookmakers hebben weinig vertrouwen in je maar je bewijst het tegendeel door in de middenmoot te komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 4 mei Auteur Share Geplaatst 4 mei We gaan eens kijken hoe het seizoen in de 2e Bundesliga is afgelopen en hoe ons DFB-Pokal sprookje verder verliep. Laten we met dit laatste stukje als eerst beginnen de DFB-Pokal. De loting: Wat een feest we loten in de kwartfinale onze grote broer in een thuiswedstrijd. Altijd fijn qua inkomsten wat dat betekent natuurlijk een uitverkocht huis. Dan eens kijken of we ook kunnen stunten tegen de grote broer: Helaas in de blessuretijd van de verlenging het niet gered (in mijn hoofd misschien al te veel bezig met de pingels en het feit dat we tegen 10 man speelden maakte ons misschien misplaatst arrogant). Maar al met al een prachtig bekeravontuur. Daarnaast hebben we weer wat mooie jeugdspelers kunnen contracteren: Spoiler Even een mooie update van ons tweede team: Spoiler Doordat ze deze competitie weten te winnen promoveren ze naar de Regionaliga. Dan eens kijken hoe het seizoen in de 2e Bundesliga afloopt: Spoiler Deze reeks tot het einde ziet er goed uit en dat maakt dat dit de stand is met nog 1 wedstrijd te spelen. We kunnen gewoon nog rechtstreeks promoveren! Wie had dat durven dromen in ons eerste jaar! Maar we kunnen ook nog naast alles grijpen en zodoende niet eens play-offs voor promotie spelen. Hieronder de eindstand van het seizoen: We hebben helaas geen rechtstreekse promotie weten te behalen maar we mogen in de play-offs proberen alsnog promotie naar de Bundesliga af te dwingen. Onze tegenstander in deze play-off is FSV Mainz. Spoiler Hieronder een screenshot van de eerste wedstrijd. Na deze pot is er dus nog van alles mogelijk en vind ik het bijzonder hoe ik hier een gelijkspel uit weten heb te slepen maar het resultaat telt. Spoiler Volop spanning voor de return, kunnen we de stunt in eigen huis afmaken? Hieronder het antwoord: We hebben het geflikt!!!! Back-to-back promotie waardoor we komend jaar in de Bundesliga mogen aantreden!! Hieronder even de grote goed-nieuws-show want er kwam natuurlijk een vrachtschip met geld binnen en dat werd meteen uitgegeven aan verbeteringen voor de club: Spoiler Wederom toch een wat langere update maar wel een mooie update met veel goed nieuws erin! Ik ben heel benieuwd hoe het komend jaar in de Bundesliga gaat zijn maar dat zien we in de volgende update! Tags en Reacties: Spoiler @Jónstærke @Djurovski @Mordurette @Kyrill @MNie @Marius @BA1986 @Fantasy @Titan @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Zeer knap wederom gepromoveerd en een knap bekeravontuur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Heerlijk om back2back te mogen promoveren. Die bekerwedstrijd was een leuk extraatje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Zo dan meteen weer een promotie erbij zeer knap hoor en ook qua jeugd ziet het er goed uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 9 mei Auteur Share Geplaatst 9 mei Inmiddels zitten we in de winterstop van seizoen 3. En dit is ons eerste jaar weer in de Bundesliga. Als gedoodverfde degradatiekandidaat ben ik benieuwd hoe dit seizoen gaat lopen. Maar eens kijken hoe het er halverwege voor staat. Resultaten en tussenstand: Spoiler Zoals jullie kunnen zien gaat het boven verwachting. Stiekem lijkt het erop alsof we misschien wel Europees voetbal kunnen halen maar dat is (nog) geen doelstelling al is het natuurlijk prachtig als het wel gaat gebeuren. Wat ik wel durf te zeggen is dat we al bijna veilig zijn voor degradatie wat al fijn is (ook gezien het financiële plaatje wat erbij komt kijken). Ook nog even de jaarlijkse preview op de jeugdintake: Laten we hopen dat er wat van waar is dan komt er weer wat mooi talent bij onze club. Tags/reacties: Spoiler @Jónstærke @Djurovski @Mordurette @Kyrill @MNie @Marius @BA1986 @Fantasy @Titan @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Over een mogelijke degradatie hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Meer zelfs, je kan gewoon schaamteloos naar boven kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Keurig in de middenmoot, het bestuur zal tevreden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 18 mei Auteur Share Geplaatst 18 mei Inmiddels hebben we ons eerste seizoen in de Bundesliga erop zitten. Tijd om te gaan kijken hoe dit is vergaan en kijken of er nog ontwikkelingen binnen de club zijn. Ik begin even bij de DFB-Pokal aangezien we daar een mooie reeks hadden die helaas in de finale ten einde kwam (en dan uitgerekend nog tegen Bayern ook). Spoiler En natuurlijk heeft de loting ook echt niet tegen gezeten wat mee heeft geholpen. Dan de eindstand in de Bundesliga: een keurige 7e plaats is ons toebedeeld waar ik meer dan tevreden mee ben. Zeker omdat we door de goede Europese Prestaties van onze collega-clubs uit Duitsland gewoon de Conference League hebben behaald daardoor!! We gaan Europa in! Spoiler Dit was maar het begin van de goed nieuws-show want hieronder volgen nog wat mooie berichten: Spoiler Naast deze berichten kwam het mooiste nieuws een paar weken nadat het seizoen was afgelopen: We gaan gewoon de Europa League in! Qua inkomsten ben ik hier heel blij mee, echter had ik in de Conference League meer kans gezien om wat verder te geraken. Naast bovenstaande berichten ook nog een blik om de jeugdspelers die een contract hebben gekregen: Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Jónstærke @Djurovski @Mordurette @Kyrill @MNie @Marius @BA1986 @Fantasy @Titan @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei (bewerkt) Lekker seizoentje hoor! De beker had de kers op de taart kunnen zijn, maar sowieso zal niemand uit de entourage van de club ontevreden zijn. 19 mei bewerkt door Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Zeer sterk seizoen hoor in de Bundesliga jammer van de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Inderdaad prima seizoentje gedraaid, ook nog wat leuke jeugdspelers. Heb je trouwens om het stadion gevraagd of kwam het bestuur daar zelf mee? Denk dat 25k wel wat aan de kleine kant is of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 21 mei Auteur Share Geplaatst 21 mei 7 uur geleden zei BA1986: Inderdaad prima seizoentje gedraaid, ook nog wat leuke jeugdspelers. Heb je trouwens om het stadion gevraagd of kwam het bestuur daar zelf mee? Denk dat 25k wel wat aan de kleine kant is of niet? Dit was een idee van het bestuur zelf. En baalde inderdaad wel van de capaciteit maar weinig aan te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten