Geppiej Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari We blijven punten scoren. Alain pakt nog altijd zijn doelpuntjes mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Weeral een prima maand gedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Toch een primeurtje met de eerste rode kaart van het seizoen. Of we er trots op moeten zijn is dan maar weer de vraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Wie stopt deze trein? Is er ondertussen al interesse voor Planki? Wieberen met die gast, zodat Sosa zijn kans kan krijgen in de basis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari We gaan ontzettend lekker en benieuwd waar dit gaat eindigen. Op naar nog veel meer moois. Nu kijken of ik de basisplek vast kan blijven houden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart Hoofdstuk 7: december en januari Na mijn interlands bij Gibraltar onder -21 en een goede reeks met mijn club ga ik met positieve energie december in. Glebe - FC MU In dit bekerduel moeten we echt opgang komen, maar nadat we een buitenspel goal tegenkrijgen, zijn we scherp. Alain scoort kort daarna namelijk, op aangeven van Quincy. In de rust word ik, vanwege mijn hoeveelheid wedstrijden in korte tijd gewisseld. Na het douchen neem ik dus plaats op de bank. Na rust helpt een penalty van Luke ons op 0-2. 8 minuten beslist Quincy de wedstrijd. In de 67e minuut maakt Parsons nog een penalty. De laatste goal is voor Chetkan, op aangeven van Luke. Een mooie 1-4 zege dus. FC MU - Bagshot Op Sinterklaasavond mag ik, vanwege de hoeveelheid die ik afgelopen tijd heb moeten spelen, een wedstrijd vanaf de bank bekijken. Maar ook zonder mij redt de ploeg zich wel. Na 21 minuten scoort Luke na een assist van Antonio. Alain is vervolgens verantwoordelijk voor de 2-0, na een pass van Neilson. Alain is ook betrokken bij de derde goal, met een mooie pass op Kai. In de slotfase van 2e helft vliegen er uit het niets nog 2 ballen in ons net. Luke zet nog even aan en zorgt ervoor dat Chetkan de wedstrijd definitief in het slot gooit. Zo winnen we dus met 4-2. Westside - FC MU Met Honki terug van zijn blessure is de selectie weer compleet tegen Westside. Van de nummer 12 moeten we normaal kunnen winnen. Na 14 minuten scoort Ceylon uit mijn voorzet. En 2 minuten stuurt Neilson Alain diep. 0-2. Nog geen minuut later scoort Alain opnieuw. Ditmaal uit een voorzet van Ninu. Vlak voor rust krijgen we helaas wel een goal tegen uit een hoekschop. Alain krijgt na rust nog even de kans om zijn hattrick te voltooien, maar uiteindelijk brengt de coach Bjårn. In de 72e minuut weten we nog een keer te scoren via Sebastian, maar het is Purdie die namens onze tegenstander bepaalt dat de uitslag 2-4 is. Een mooie zege, wel zonde van de tegengoals. FC MU - London Samurai Rovers Een derby staat vandaag op het programma. We staan comfortabel bovenaan en dat zou ik ook graag zo houden in deze bomvolle week. En dan is het extra lekker als we na 4 minuten al een pingel krijgen. Ceylon legt aan en schiet ons op 1-0 voorsprong. Op die voorsprong kunnen we voortbouwen. In de 22e minuut breiden we dan ook de voorsprong uit. Ninu geeft voor en Alain tikt binnen. Maar 10 minuten later krijgen we een penalty tegen en verliezen we kort daarna ook nog Alain aan een blessure. Voor rust mag Ceylon dan nog eens aanleggen vanaf 11 meter en hij schiet koel binnen. Na de rust gebeurt er eigenlijk vrij weinig. In de blessuretijd legt Ceylon nog eens de bal voor op Bjårn, die keurig binnentikt. En zo winnen met 4-1! Blessure Alain Baptiste Alain ligt er helaas 4 tot 5 weken uit met een verstuikte enkel. De spits verkeerde in geweldige vorm en is met 18 goals in de competitie een belangrijke speler. De komende weken kan hij wel zijn ogen uitkijken bij de fysio's. FC MU - Holmer Green In dit volle programma wordt onze coach gedwongen om te rouleren. Ik begin vandaag dan ook op de bank. In een wedstrijd waar weinig gebeurd, heb ik genoeg tijd om af en toe naar de tribune te kijken. Maar dan in de 30e minuut gaat Chetkan op avontuur. Bjårn is meegelopen en schiet raak uit de voorzet van Chetkan. Aan het begin van de tweede helft schiet de Deen weer raak! Ditmaal op aangeven van Marco. Via 2 goals van Luke loopt de voorsprong op naar 4-0, maar door 2 late tegengoals wordt het toch nog 4-2. Langley - FC MU In de laatste wedstrijd voor de kerst begin ik weer in de basis. Maar het wil niet vlotten vandaag. In de 30e minuut komen we via een penalty op achterstand. Er wordt dan ook flink gewisseld in de rust. In de 56e minuut gaat de bal ook voor ons op de stip. Neilson schiet resoluut binnen. Ik ben niet van plan om hier vandaag punten te laten liggen. Als Yuki de bal naar mij past, haal ik van randje 16 snoeihard uit! Raak! Die goal blijkt uiteindelijk de beslissing! Heel lekker! Kerst Tijdens de kerst ben ik bij mijn familie te vinden. Een deel van de spelers is wel in Ealing gebleven om daar te helpen met enkele maatschappelijke acties van onze club. FC Mans - Yateley United Kort na de kerst mogen we weer aan de bank. We nemen het op tegen Yateley United, de nummer 2. Ze staan met een wedstrijd minder gespeeld al 20 punten achter. Van een kampioensduel kan dan ook echt niet gesproken worden. In een duel waar weinig kansen zijn, is het belangrijk om de kansen te maken die we wel krijgen. Dat doet Bjårn na 25 minuten dan ook uitstekend na een prachtige lage voorzet van Ceylon. 13 minuten later scoort Ceylon zelf na een prachtige bal van Seamus. In de tweede helft beslis ik in de 61e minuut de wedstrijd met een schot van randje 16, na een mooie bal van Sebastian. Via Honki wordt het daarna ook nog eens 4-0! Dat is uiteindelijk ook de uitslag! Wat een zege! Amersham Town - FC MU De coach wordt gedwongen om wat te rouleren voor deze wedstrijd tegen de nummer 5. Dit is tevens ook de laatste wedstrijd van 2023. Na 14 minuten combineren Sebastian en Quincy ons naar de 0-1. De laatstgenoemde versiert 20 minuten later een pingel, die Neilson weet te maken. Een paar minuten later beslist Bjårn de wedstrijd na een goede voorzet van Chetkan. In de rust word ik gewisseld, zodat ik niet overbelast raak. Kort na rust doet onze tegenstander wat terug. Maar spannend wordt het nooit. Invaller Ceylon scoort na 72 minuten de 1-4, waarna kort daarna Sebastian zijn 2e goal van de dag maakt. Zo winnen we uiteindelijk met 1-5! Wat een heerlijk einde van het jaar! Oud & Nieuw Alle spelers trekken bij de ingang van het nieuwe jaar hun eigen plan. Een deel van hen is vast dronken, of doet een lijntje, maar ik kom bij mijn schoonfamilie terecht. Ik doe vooral niet te gek dus. Over 5 dagen moeten we namelijk al weer spelen. Bedfont - FC MU Hopelijk kunnen we gelijk met vuurwerk aan het jaar starten. In de komende 14 dagen spelen we 5 wedstrijden. Een vol pakket aan wedstrijden dus. Het duurt even, maar na een voorzet van Nframa weet Ceylon naar 17 minuten te scoren. Aan het einde van de helft wordt onze voorsprong nog groter. Bjårn vindt namelijk het net, na een mooie steekbal van Ceylon. Via een eigen goal wordt het nog 0-3. We spelen, ik persoonlijk ook niet, niet onze beste 2e helft. Het wordt dan ook 1-3, maar de zege is toch mooi binnen. Blessure Bjårn Bjårn zit 2 tot 3 weken tussen de fysio's na een blessure. Alain is ook nog niet fit, en dus zullen we het even zonder echte spits moeten doen. FC MU - Spartans Youth Vandaag mag ik plaats nemen op de bank. In de rust moet ik toch invallen, na een vrije povere eerste helft. Na 6 minuten in de tweede helft levert invaller Sebastian belangrijk werk, waarna Marco de enige van de avond maakt. FC MU - Fairford Town Vandaag sta ik gewoon weer in de basis in deze ronde van de FA Vase. Alain keert ook weer terug, maar meer dan een helft gaat hij waarschijnlijk niet spelen. Naar 11 minuten gaat het helaas mis. Dutch raakt geblesseerd, waardoor Gernot al vroeg in moet vallen. Ik versier na 24 minuten een penalty, die Ceylon weet binnen te knallen. Maar uit het niets krijgen we 9 minuten later een goal tegen. We domineren de hele wedstrijd, maar de bal wil er niet in. En dus gaan we naar pingels. Na 5 penalty's pakt Gernot de pingel voor Vowles. Ik schiet daarna binnen. Zo kan Nframa het beslissen bij de vijfde penalty. Dat doet hij en zo winnen we meer dan verdiend deze wedstrijd. Blessure Dutch Dutch is helaas geblesseerd en kan de komende 3 á 4 weken niet spelen, vanwege zijn polsbreuk. FC MU - Virginia Water Nog maar weer een duel, maar ik zit vandaag op de bank en ik verwacht daar eigenlijk ook te blijven. Na 11 minuten zie ik hoe Marco binnenkopt uit de corner van Chetkan. Voor de rest gebeurt er vrij weinig in deze wedstrijd. Tot de 65e minuut. Als Quincy scoort met een afstandsschot. Zo winnen we zakelijk met 2-0. Hillongdon Borough - FC MU Vandaag speel ik gewoon weer in de basis. Lang hoeven we als ploeg niet op goals te wachten. Quincy schuift na 5 minuten naar een mooie actie van Sebastian. 30 minuten maakt Cleary een eigen goal. Sebastian zit heerlijk in de wedstrijd en geeft een prachtige bal op mij, waarna ik de wedstrijd kort voor de rust beslis. In de 77e minuut scoort Neilson nog een penalty, waarna onze tegenstander dat in 85e minuut dat ook doet. Zo winnen we met 1-4. FC MU - Molesey Deze wedstrijd is Bjårn er gelukkig weer bij. We vliegen vandaag uit de startblokken. Een voorzet van Ceylon wordt door Watson in de eigen goal gewerkt. 4 minuten later schiet Ceylon vanaf de stip binnen en kort daarna geeft Seamus een geweldige bal op Alain. 3-0. Verder in de helft krijgen we helaas wel de 3-1 tegen. Als we in de 52e minuut dan weer een goal tegenkrijgen, ben ik er klaar mee. Als Ceylon de bal op zij legt, jaag ik de bal van een metertje of 20 tegen de touwen. In de blessuretijd krijgen we nog een goal tegen, maar ondanks die tegengoals winnen we alsnog. Brook House - FC MU Aan de laatste wedstrijd van januari beginnen we flitsend, ondanks ik op de bank begin. Sebastian scoort op aangeven van Luke. Tien minuten later schiet Marco de voorzet van Chetkan binnen. Vanuit de vrije trap van Ninu beslist Neilson de wedstrijd in de 33e minuut. Daarna gebeurt er niks meer. Nieuwe blessure Honki Helaas komen we erna de wedstrijd achter dat Honki weer een lichte blessure heeft opgelopen. Zonde. Stand Ik denk dat we best kunnen zeggen dat we fluitend kampioen gaan worden, ondanks wat moeilijke momenten in de afgelopen maanden, hebben we nog steeds geen punt verloren. Wat een seizoen. @FlyD @DemoN @Fantasy @chrisje1993 @keano77 @DutchDoofus @JoonsterkeBE @Copywriter @bas huijsmans @Geppiej @Keeza @Blom @Oerlie Bedankt voor de reacties en de likes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart De doelpuntenmachine hapert wat, maar zo nu en dan pikken we een goaltje mee. Die blessure was natuurlijk ietwat aangedikt, daar ik wel weer wat tijd met onze fysio's wilde spenderen ook. Zij moeten ook af en toe aan hun trekken komen natuurlijk, anders zitten ze daar maar voor spek en bonen te zitten. De resultaten hebben er gelukkig niet onder geleden, getuige de tussenstand. Lekker bezig, team! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Appeltje eitje dit seizoen. Heerlijk hoor. En Alain is nog altijd lekker op schot. Helaas van die blessure, maar wat afleiding van de fysiotherapeuten is ook fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Een goed seizoen. We zijn oppermachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Bonnie Fire speelt degelijk steeds. Hopelijk kan hij de stap maken om steevast 90 minuten te spelen en te presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart weer de nodige goals meegepikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Wat een resultaten. Het lukt alleen nog niet om een vaste basisplek af te dwingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 maart Auteur Share Geplaatst 18 maart (bewerkt) Hoofdstuk 8: de laatste maanden van het eerste seizoen We draaien dit seizoen echt geweldig en ik verwacht dat we deze lijn in de laatste maanden ook doortrekken. London Colney - FC MU Vandaag keert Dutch weer terug in de selectie. Dat is prettig. Dat betekent dat ik beide keepers weer ter beschikking heb. Na 4 minuten staan we al even voor, maar het is buitenspel. Na wat kansen is het in de eindelijk 19e minuut raak. Quincy scoort uit de voorzet van Ninu. Zeer kort daarna maakt Alain de 0-2 op aangeven van Nframa. Dat wordt ook de uitslag. Na de wedstrijd blijkt Chetkan overigens 2 tot 3 dagen uit de roulatie te zijn. FC MU - Oxhey Jets Met een bekerwedstrijd op komst, dit weekend, ga ik weer eens rouleren. Na vele grote kansen valt de corner van Chetkan binnen via Marco. Daarna loopt de score als meer op. Het wordt 2-0 en 3-0 via Honki. Met een assist van Chetkan bij de 3-0. Daarna is Honki aangever bij de goal van Bjårn. In de 36e minuut is het al 5-0, via het hoofd van Neilson. Wederom uit een corner van Chetkan. In de rust zie ik weinig reden tot wisselen. Na de goal van Bjårn, wederom op aangeven van Chetkan, doe ik dat wel. De Deen gaat daarna door met scoren. De assist komt weer van Honki. Het is daarna 12 minuten wachten op de 8-0. Seamus scoort van dichtbij binnen. Daarmee zet hij de kers op de taart. 8-0! Wat een monsterzege! FC MU - Great Wakering Rovers We gaan weer bekeren. We spelen met een ander basiselftal dan eerder deze week. Na 9 minuten kunnen we al juichen. Ceylon schiet binnen. Een heerlijke start dus. Maar na 31 minuten is het ineens 1-1. Dat is ook de ruststand. Na 60 minuten besluit ik te wisselen. 9 minuten later geeft Ceylon de bal voor, waarna Bjårn weet binnen te tikken. 2 minuten later beslist Roan de wedstrijd met de 3-1. Via Honki wordt het nog 4-1! Zo winnen we meer dan verdiend deze wedstrijd. Weer een ronde verder! FC MU - FC Deportivo Galicia Vandaag kunnen we promotie al veilig stellen. Dat is toch prettig. Tegen de nummer 4 duurt het even voordat we het net vinden, maar Ceylon weet na 33 minuten toch Alain te vinden. 1-0! Met die voorsprong gaan we de rust in, maar na 50 minuten krijgen we een tegengoal. 4 minuten later vindt Ceylon echter weer Alain! 2-1! 11 minuten later vindt Ceylon opnieuw Alain. 3-1 door deze 2 spelers! Wat een chemie tussen deze 2 vandaag! Zo is de promotie al veilig! FC MU - North Greenford United We gaan weer bekeren. Dit keer in de Combined Counties League Cup. Ik heb wel wat gerouleerd voor dit duel. Na 7 minuten legt Nframa de bal af op Chetkan, die de 1-0 binnentikt. 8 minuten daarna is hij aangever bij de goal van Quincy. In de tweede helft loopt de score via Murphy en Gamboni op naar 4-0. In de 80e minuut maakt Chetkan er 5-0 van. Zo boeken we makkelijke zege vandaag! Penn & Tylers Green - FC MU Het is februari en we kunnen de titel al veilig stellen vandaag. In een wedstrijd waar we weinig kansen hebben, weet Ninu met een briljante voorzet Alain te bereiken! Zo is het in de 37e minuut eindelijk 0-1. We zoeken lang na de 0-2. Deze valt uiteindelijk in de 70e minuut. Roan schiet dan namelijk vanaf randje 16 binnen. In de blessuretijd wordt het na een lage voorzet van Chetkan 0-3. Onze Deense spits schuift de bal namelijk binnen. De titel laat overigens nog even op zich wachten. Rising Ballers Kensington - FC MU Vandaag kunnen we weer kampioen worden. Verder is onze keeper Dutch op het scoutinglijstje van Sheffield Wednesday beland. Na 8 minuten weten we al te scoren. Quincy scoort op aangeven van Ceylon. 7 minuten later scoort Sebastian na een briljante bal van Roan. Dat is ook de ruststand. Na de rust scoort Alain op aangeven van Ninu. Niet veel later vindt Honki ook het net, na een mooie bal van Roan. Aan het einde van de wedstrijd wordt het via Alain 0-5! Zo zijn wij kampioen met weer klinkende zege! Wat een heerlijke run hebben we tot nu toe gehad! Ik verwacht dat jongens vanavond een feestje gaan vieren. Dat mag ook, want we zijn kampioen! FC MU - British Airways Later deze week hebben we een bekerduel en dus rouleren we wat. Na 27 minuten komen we voor na een goal van Smith. Via Luke wordt het op slag van rust 2-0. Ondanks vele kansen van onze tegenstander maakt Roan de 3-0 aan het einde van de wedstrijd. Een mooie zege dus! FC MU - Yateley United Deze wedstrijd gaat beslissen of we de finale van de Combined Counties League Cup halen. Roan is geschorst voor deze wedstrijd en is er dus niet bij. Na 34 minuten kopt Honki raak na de geweldige voorzet van Sebastian. Via een vrije trap van Ninu kopt ook Neilson raak. In de 2e helft prikt Ceylon raak na een mooie bal van Ninu. 3-0 is uiteindelijk ook de mooie uitslag. Op naar de finale. FC MU - Huilbridge Sports Van de Nederlanders in de ploeg heb ik begrepen dat huilen 'cry' betekent, dus vandaag gaat er een sportploeg ergens onder de ploeg lopen janken. En dat zijn niet wij. In de eerste helft wil het niet gelijk vlotten. Na 18 minuten kan Ceylon vanaf de stip ons op voorsprong zetten, maar hij mist. Neilson houdt de bal binnen en zorgt ervoor dat Roan kan binnentikken. 1-0! Dat is ook de ruststand. In de 50e minuut zorgen invallers Sebastian en Alain voor de 2-0. 13 minuten later wordt het redelijk uit het niets 2-1. Lang blijft het niet spannend. Een briljante dribbel van Chetkan zorgt ervoor dat Roan de 3-1 scoort. Even later is Roan bij een penalty niet zelfzuchtig. Luke schiet de 4-1 binnen en zo zit ook deze wedstrijd in de tas! De aderlating van vandaag is dat we Quincy een weekje kwijt zijn. Roan Arianari is internationaal voor Gibraltar De eerste speler van FC MU die zich internationaal mag noemen, is Roan Arianari. De speler kan in theorie kiezen voor 3 landen, maar zijn keuze is snel gemaakt als eentje echt wat serieus biedt. Gibraltar heeft een talent binnen gehaald voor de komende jaren. Roan mag trots zijn. FC MU - Woodley United Ik verwacht geen problemen vandaag. Dat blijkt ook wel terecht, als Alain na 6 minuten de voorzet van Chetkan binnentikt. In de 21e minuut is het vanaf de stip raak. Neilson scoort. 2 minuten later is het via Sebastian 3-0. Honki legt de vrije trap slim breed. Fantastisch! De Nederlander scoort vervolgens ook nog eens op aangeven Chetkan. Voor de rest maakt Roan daarna ook nog eens de 5-0! In de 80e minuut vindt Honki invaller Ceylon. Later scoort Honki ook zelf, op aangeven van invaller Bjårn. 7-0, wat een mokerslag. Berks County - FC MU Voor deze wedstrijd rouleren we weer. Roan wordt vandaag gespaard, ondanks dat hij wel op de bank zit. In de eerste helft komen we niet tot scoren. Na 58 minuten is het dan eindelijk raak. Invaller Alain kopt de voorzet van Kai binnen. Daarna krijgen we nog vele kansen, maar de kansen gaan niet binnen. De winst is wel binnen! De nieuwe lichting Ik verwacht niet dat zij het hoogste niveau zullen halen, maar we hebben er een paar spelers tussen zitten die op het korte termijn meekunnen met onze selectie. FC MU - Eversley & California Vandaag lijkt er geen moeilijke wedstrijd op het programma te staan. Na 5 minuten vindt Sebastian al Alain. Even worden we opgeschrikt in de 9e minuut. Maar Dutch houdt de pingel tegen. Een ruime 10 minuten later is het via Sebastian 2-0! Ook is hij aangever bij de 3-0 van Honki. 2 minuten daarna zorgt Seamus dat Ceylon de 4-0 kan prikken. Weer een minuutje later scoort Honki na een fraaie bal van Ninu. Na rust zet Seamus Sebastian vrij. 6-0, en via onze Deense spits wordt het nog 7-0. Wat een zege weer! Debuut Roan Een succesvol debuut was het voor Roan niet in de kansloze nederlaag tegen Litouwen, maar ik denk niet dat aan hem lag. Hopelijk volgt er snel internationaal succes. Sensationele comeback De stunt van Gibraltar. Met 1-4 rolde de uitploeg Litouwen op. Deze comeback behaalt het land een zege over 2 wedstrijden in de strijd om een Nations League plaats. Bagshot - FC MU Met 2 kersverse aanwinsten op de bank en 2 belangrijke duels in het vooruitzicht beginnen we niet met de sterkste 11 aan deze wedstrijd. Via Kai staan we al snel op 0-1. Een minuutje later levert een goal van Chetkan Quincy een assist op. Na 33 minuten maakt Kai zijn 2e, met de assist van Chetkan. Kort na rust maakt Smith zijn hattrick compleet. Panagiotis Athanasiadis en Kallum Duffy zijn dan al ingevallen om hun debuut te maken. Met hen in het veld draait het team nog steeds goed. Chetkan vindt namelijk Alain voor de 0-5. Een mooie zege dus! FC Mans - Tilbury De eerste halve finale voor de FA Vase spelen we thuis. Het duurt even, maar na 27 minuten vindt onze starboy Roan Honki, die overtuigend binnenschiet. 10 minuten later knikt Alain de voorzet van Nframa binnen. Een minuut geeft Honki de assist van de 3-0. Roan scoort. Voor rust beslist Bonnie de wedstrijd. Door te scoren uit de voorzet van Sebastian. In de tweede helft volgen er geen lange tijd geen goals, maar een slimme vrije trap zorgt ervoor dat Quincy vrij kan binnenschieten. En ook schiet Luke nog binnen vanaf de stip. 6-0, wat een zege! Tilbury - FC MU Vandaag zullen mensen met een mogelijkheid tot een schorsing geen minuten maken. Ik wil dat iedereen bij de finale kan zijn. Dat zorgt ervoor dat ik maar liefst 7 spelers niet kan inzetten. Na 9 minuten knikt Alain raak uit de voorzet van Chetkan. Maar daarna begint onze tegenstander kansen te krijgen. Die gaan er allemaal niet in. Zo winnen we, door onze keeper, met 0-1. Een mindere wedstrijd, maar toch winst. Zo spelen we in mei in 2 finales. Eerst nog 5 competitieduels. London Samurai Rovers - FC MU Vandaag spelen we tegen de nummer 4. Spanning lijkt al snel weg, met een vroege dribbel van Sebastian. Die de bal daarna perfect aflegt op Roan, die ijskoud binnenschiet. Maar pas 31 minuten later maken we onze tweede. Na rust lijkt de spanning even terug keren als een vrije trap van Barnes binnenvliegt. Maar Sebastian zorgt ervoor dat Bjårn snel de 1-3 kan maken. Via Marco wordt het 1-4, na een fraaie pass van Honki. Toch komt er weer een goal van Barnes. Zo wordt de uitslag 2-4. FC MU - Langley Vandaag is er een debuut voor Andy Wallace, zodat onze keyspelers voor de finales niet geblesseerd raken wegens te veel wedstrijden kort achter elkaar. Dat is ook een reden dat enkele andere spelers niet in de basis staan vandaag. Na 20 minuten tikt Alain de 1-0 binnen na een voorzet van Kai. 8 minuten scoort opnieuw, maar hij staat nipt buitenspel. In de 33e minuut maakt hij alsnog zijn 2e op aangeven van Ceylon. In de 38e minuut heeft zijn hattrick te pakken na een mooie voorzet van Nframa. In de 86e minuut doet Quincy nog zijn duit in het zakje. 4-0! FC MU - Westside Ik verwacht weinig moeite. En dat blijkt ook wel als Sebastian na 8 minuten al scoort. Na een voorzet van Chetkan schiet Bjårn de 2-0 binnen. Maar dan slaat het noodlot toe. Quincy raakt geblesseerd. Zonder hem vinden Chetkan en Bjårn elkaar al snel. 3-0. En via Ninu wordt het kort daarna 4-0. Via de ingevallen Ceylon wordt in de tweede helft nog 5-0! Wat een niveau! Zware blessure Quincy Quincy zal er dit seizoen niet meer bij zijn. Met een zware blessure van 6 tot 8 weken is herstel zijn belangrijkste focus. Al gaat hij de ploeg vanaf de tribune natuurlijk wel aanmoedigen. Yateley United - FC MU We gaan op bezoek bij de nummer 3, terwijl Kallum en Panagiotis officieel onderdeel zijn van het eerste. Al draaien ze voornamelijk nog met de onder 18 mee. Na 16 minuten vindt Alain het net na een schitterende lobpass van Honki. 13 minuten later maakt Sebastian de 0-2. En als er vlak voor rust nog iemand met 2x geel van het geld gaat, weet ik genoeg. Deze wedstrijd zit in de tas. Na rust maakt Roan, na een mooie combinatie, de 0-3. Na verdedigend geschutter staat het compleet uit het niets 1-3. In de slotfase maken we daar nog 1-4 van. Zo is ook deze wedstrijd in de pocket. FC MU - Amersham Town Nog 1 wedstrijd winnen en we hebben alle wedstrijden op competitieniveau gewonnen dit seizoen. Uit de verlengde corner knikt Alain ons algauw op voorsprong. Dat levert Bonnie een assist op. 8 minuten hangt Ceylon de bal vanaf stip stevig tegen de touwen. Weer 8 minuten later scoort Ceylon zijn tweede. Het wordt daarna compleet uit het niets 1-3. En 2-3. In de tweede helft krijgt Ceylon nog even de tijd om zijn derde te scoren, maar daar slaagt hij niet in. Wel weet onze tegenstander de bal in eigen doel te werken. Na een wereldse pass maakt Bjårn er nog 5-2 van. Zo winnen we dus ook de laatste competitiewedstrijd van het jaar! Stand en statistieken Wat een jaar! Kampioen zonder een punt te verliezen. Ook de speler met de meeste assists en de topscorer zaten bij ons. Alain is ook nog eens verkozen tot speler van het jaar. Zelf wordt ook nog verkozen tot manager van het jaar. Dat had ik zonder mijn spelers nooit gekund. Knaphill - FC MU De finale van de Combined Counties League Cup. We spelen die in het Runnymede Stadium. Dat doen we tegen Knaphill. Na 15 minuten komt ons eerste kans. De vrije trap van Ninu valt voor Seamus, die Honki vrij ziet staan. 0-1. 13 minuten later geeft Ceylon de bal prachtig voor. Alain maakt de 0-2! Vlak voor rust wordt het na een heerlijke pass van Roan ook 0-3 via Sebastian. Schitterend! Bij die stand blijft het niet. In de 69e minuut scoort Roan na een mooie pass van Chetkan. Zonder al teveel moeite winnen we dus. De flessen met alcohol zullen nog even koud blijven staan, want of 3 dagen moeten we weer. Daarna mogen ze wat mij betreft zoveel feesten als ze willen. FC MU - Haywards Heath Town Wembley, daar staan we vandaag. In dit stadion mogen we spelen om nog een prijs. Wat een eer. We spelen met een iets andere basiself. Quincy is er vandaag bij, maar hij zal beslist niet spelen. Na 18 minuten opent Sebastian de score. Honki gaf hem de eerste kans van de wedstrijd. En het is nog raak ook. In de 59e minuut vinden de 2 elkaar weer. 2-0! 4 minuten pakt Honki zijn 3e assist. Roan jaagt de bal tegen de touwen! 3-0 en beslist! Wat een seizoen hebben we beleefd. Alleen maar zeges en 3 prijzen. Ongelofelijk! Nu is het tijd voor een feestje! @FlyD @DemoN @Fantasy @chrisje1993 @keano77 @DutchDoofus @JoonsterkeBE @Copywriter @bas huijsmans @Geppiej @Keeza @Blom @Oerlie Bedankt voor de reacties en de likes! De statistieken van afgelopen seizoen komen in de volgende update. 23 maart bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Prima periode voor Chetkan, en ook assistkoning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Mooi jaar voor het team. En ook individueel voor Alain. Topscorer met 35 doelpunten en ook nog eens uitgeroepen tot beste speler. Benieuwd naar komend seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Feest! Aardig wat goaltjes voor Bjårn ook, dus prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Honki Planki met enkele assists, maar mag z'n niveau best nog wat opkrikken. En hij is toch wel vaak geblesseerd he? Tijd voor een goed vrouwtje die hem wat kan verzorgen, denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Champagne!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Hoeveel zou er gesnoven en gedronken zijn na het kampioenschap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Heerlijk jaar is dit geweest. Benieuwd of er nog meer spelers international worden komend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 maart Auteur Share Geplaatst 23 maart (bewerkt) Hoofdstuk 9: zomer en voorbereiding seizoen 2024/2025 Wat een seizoen hebben we gehad. Ik ben trots op Roan. En trots op de rest van de selectie, en de coach natuurlijk. Ik ben wel bang dat we enkele spelers zullen kwijtraken. Vooral onze keeper Dutch heeft al wat interesse gewekt, maar voor een prikkie gaat in enkel geval niemand. Statistieken afgelopen seizoen: Spoiler Winnaars competities: PL: Manchester City EFL Championship: Leeds EFL League 1: Blackpool EFL League 2: Grimsby Town National League: Gateshead La Liga: Real Serie A: AC Milan Bundesliga: Bayern Ligue 1: PSG Eredivisie: Feyenoord Conference League: Aston Villa Europa League: Liverpool Champions League: Arsenal Africa Cup: Senegal Asia Cup: Australië EK: Spanje Copa America: Verenigde Staten Stats en statistieken spelers Roan weer opgeroepen voor Gibraltar Tegen Cyprus speelt Roan een goede wedstrijd, maar zijn landgenoten maken kostbare fouten waardoor de uitslag 1-4 is. Tegen Andorra speelt hij individueel wat minder, maar er wordt wel met 4-0 gewonnen en dat is toch prettig. FA Mans United Onder 18 uitgenodigd voor NLFA-competitie Van augustus tot en met mei heeft FC Mans United een competitie om aan deel te nemen. Dat is een stap in de goede richting. FC MU - Eltham Palace Een nieuw seizoen, en dus ook een nieuwe voorbereiding. Slechts 4 minuten hebben we nodig voor de eerste goal. Sebastian scoort, na een fraai pass van Nframa. Via Quincy wordt het 2-0, na een fraaie pass van Chetkan. En Alain maakt uit een rebound ook nog de 3-0. Niet veel later slaat de pech toe. Quincy raakt weer geblesseerd. Hopelijk licht hij er niet al te lang uit. Via mijn starboy Roan wordt het nog voor rust 4-0 (assist van Sebastian). Honki (assist Seamus) en Neilson (penalty) maken er 6-0 van. In de rust wordt overigens de bijna de hele ploeg gewisseld. Het wordt nog 7-0, maar de hoop is toch vooral dat Quincy er niet al te lang uitlicht. Blessure Quincy Quincy heeft zijn ribben gebroken en ligt er 3 tot 4 weken uit. Daarmee valt de schade relatief mee. FC MU - Milton Keynes Irish Ook tegen Milton Keynes Irish komen we op voorsprong. Wel pas in de allerlaatste minuut. Mijn Roan maakt de verdiende 1-0 na een mooie combinatie met Seamus, nadat Neilson de minuut daarvoor nog een penalty had gemist. Nieuw diploma voor Oran Oran heeft zijn continentale A-licentie binnengehaald en zal zich vanaf nu focussen op zijn Pro-licentie. FC MU - Balham We scoren sneller dan in de vorige wedstrijd. Het is Sebastian die scoort na een fraaie steekbal van Seamus. Via een rebound uit een vrije trap maakt Roan de 2-0. In de tweede helft krijgen we uit niets de 1-2 tegen, maar Honki maakt al snel de 1-3. Dat is ook de uitslag. FC MU - Codicote Het duurt 18 minuten voordat we scoren. Marco tikt de voorzet van Ceylon binnen. Die man van de assist is maker van de 2-0, waarbij Honki de aangever is. In de tweede helft maakt Bonnie er vanaf de stip 3-0 van. Alain maakt er kort daarna 4-0 van uit de corner van Chetkan en is aangever bij de 5-0 van Roan. Die op zijn beurt weer betrokken is bij de 6-0 van Marco. Onze tegenstander scoort daarna de 6-1. Maar via Kai (assist Chetkan) loopt en Roan (assist Alain) loopt de score op naar 8-1. Zo ken ik mijn club weer! Finchampstead - FC MU Quincy kan bijna terugkeren in de selectie, maar vandaag komt nog te vroeg. We domineren deze wedstrijd en zegevieren gemakkelijk. Met 0-10. Goals waren er van Keane (assist Sebastian), Alain (Sebastian), Honki (Ceylon), Sebastian (Roan), Alain (Sebastian), Chetkan (Kallum), Bjårn (Ninu), Luke (Chetkan), Marco (Luke) en Panagiotis (Callum). FC MU - Fisher Tegen Fisher beginnen we ook weer sterk. Honki scoort na 6 minuten al de 1-0, na een goede combinatie met Roan. Het staat helaas wel snel weer 1-1. De combinatie van de 1-0 zorgt ook voor de 2-1. Via Neilson (rebound) en Alain (Ninu) loopt de score in de eerste helft op naar 4-1. In de tweede helft vindt Chetkan (Kai) nog het net, maar we verliezen ook Panagiotis aan een blessure. Hij ligt er 6 tot 8 weken uit . Hamzat Balogun en Christy Grogan naar FC Mans United We hebben nieuwe 2 jonge spelers aangetrokken. Zij krijgen net als de andere spelers een voltijds contract. Waar Hamzat echt een basisversterking kan zijn, vermoed ik dat Christy meer een speler wordt voor in de breedte. Het is in elk geval een mooie opwaardering van de selectie. Beide komen overigens transfervrij over. FC MU - Eynesbury Rovers We hebben vandaag veel kansen nodig, maar Ceylon schiet vanaf de stip in de 33e minuut onze eerste binnen. Via Ceylon (Quincy) en Alain (Hamzat) loopt de score op naar 0-3. Via Honki (Marco) en Bjårn (Sebastian) wordt het 0-5. Via Thorpe wordt het nog 1-5. Een mooie zege! Op naar een mooi seizoen! Bedankt voor de reacties en de likes! @FlyD @DemoN @Fantasy @chrisje1993 @keano77 @DutchDoofus @JoonsterkeBE @Copywriter @bas huijsmans @Geppiej @Keeza @Blom @Oerlie 23 maart bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Ondanks de beperkte attributen kan Chetkan toch mooie cijfers voorleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Weer een leuke update. Ben benieuwd wanneer de eerste spelers weggekocht worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Veel wedstrijden gespeeld en goede cijfers weten te overleggen. Als aanvallende back toch gehoopt op wat meer assists. Daarnaast een goede concurrent erbij, benieuwd wat dat ons gaat brengen voor het komende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart Hoofdstuk 10: een nieuw seizoen Als ploeg starten we het seizoen met een belangrijk duel. Een extra voorronde voor de FA Cup. Dat doen we tegen Faversham Strike Force. Faversham Strike Force - FC MU Na 17 minuten lijken we op voorsprong te komen, maar schijnbaar is het buitenspel. Na 33 minuten tikt Chetkan de voorzet van Sebastian alsnog binnen. 0-1! In de laatste seconden van de eerste helft geeft Seamus de bal geweldig aan mij mee. Ik haal uit! 0-2! Na 58 scoort onze tegenstander uit het niets. 1-2. 6 minutem later moet ik geblesseerd het veld verlaten. De wissels zijn al op. En dus moeten we met 10 verder. Gelukkig kost ons dat niet de winst! Hamzat en Christy maakten overigens ook hun debuut vandaag. Blessure valt mee Mijn blessure valt gelukkig mee. Ik lig er een weekje uit. Niet ideaal, maar het had echter slechter gekund. Ik kan er namelijk dit weekend gewoon weer bij zijn. FC MU - Ardley United Een nieuwe competitie en dus ook nieuwe tegenstanders. We ontmoeten Ardley United in eigen huis. We hebben maar 7 minuten nodig om tot een voorsprong te komen. De voorzet van Sebastian tikt Alain makkelijk binnen. Bij de 2-0 vinden ze elkaar opnieuw. Dit keer gaat het over de grond. Uit het niets krijgen ze een penalty, die voor de 2-1 zorgt. Maar vanaf de aftrap scoor ik na een geweldige pass van Seamus. 3-1. Maar in de 47e minuut begaat Nframa een overtreding. En hij krijgt rood. Zo moeten we een hele helft verder met 10 man. Toch weten we in de 55e minuut gewoon te scoren. Een heerlijke voorzet van Ninu knikt Alain binnen! 4-1! Als hij gewisseld wordt, krijgt de spits terecht een stande ovatie. Maar we zijn nog niet klaar met scoren. Honki, Grogan (Hamzat) en Ceylon (ik) zorgen nog voor een 7-1 zege! Heerlijk! Nframa 3 wedstrijden geschorst De kans is groot dat Nframa de komende 3 wedstrijden vanaf de tribune moet toekijken. Jammer van hem, en zeker ook voor ons. Merstham - FC MU Wederom een wedstrijd in de FA Cup. Na 3 minuten staan we al voor. Na een voorzet van Sebastian loopt Anderson hem in de eigen goal is. In de 57e minuut geeft Ninu een prachtige voorzet, waarna Sebastian de bal binnentikt. 0-2! In de 93e minuut haal ik nog maar eens uit. Mijn afstandsschot vliegt binnen! 0-3! Flackwell Heath - FC MU De coach heeft gekozen om vandaag te rouleren. Een begrijpelijke keuze, gezien het speelschema. Ik zit daarom ook op de bank vandaag. Na 28 seconden tikt een verdediger van de tegenstander de bal in eigen goal. Via Quincy (Bjårn en Ceylon), Marco (Luke) en Luke (x2) staat het bij rust al 0-6. Dat is uiteindelijk ook de uitslag. FC MU - Tadley Calleva Vandaag beginnen we weer lekker. Quincy is na een prachtige dribbel niet eerzuchtig. Hij legt af op Alain, die de 1-0 maakt. Via Neilson (Ninu), Seamus (Chetkan) en mijzelf (Sebastian) staat het in de rust al 4-0. In de tweede helft wordt het vlot 4-1. Kai (Grogan) maakt er gelukkig nog 5-1 van. Zo boeken we weer een mooi resultaat. Bedfont Sports - FC MU Nframa is vandaag weer terug bij de selectie en staat ook weer in de basis. Het duurt langer dan normaal, maar na een pass van mij vindt Chetkan in de 20e minuut toch het net. In de 63e minuut ben ik ook aangever van de 0-2 van Alain. 14e minuten later bedient hij juist mij. 0-3! Vlak voor het eindsignaal doet Alain dat opnieuw. Zo wordt het 0-4 in een voor mij heerlijke wedstrijd. FC MU - Harleston Town Nog meer FA Cup, met een behoorlijk gevuld stadion. De corner van Ninu wordt verlengd door Bonnie waarna Seamus weet te scoren. Zo staan we naar 10 minuten al voor. Honki (Kai) maakt er 2-0 van, waarna hij ook nog is aangever is bij mijn 3-0. Daarna volgen er nog 4 goals: Bjårn (Ceylon), Read (o.g.), Kai (Roan) en Bjårn (Kai). Zo winnen we dus met een heerlijke 7-0! FC Mans - Hilltop Vandaag kijk ik vanaf de bank toe, vanwege mijn opkomende interlands. Na 21 minuten scoort Honki uit de voorzet van Kai. Daarna loopt de score op naar 2-0. Ceylon weet te scoren na de pass van Bjårn. Met de 2-1 vlak voor rust lijkt het nog even spannend te worden, maar Kai denkt daar anders over. Zo verzamelt Bjårn zijn 2e assist van vandaag. In de tweede helft maakt Chetkan met zijn eerste balcontact een goal na een geweldige bal van Hamzat. Wembley - FC MU Terwijl ik op 'international duty' ben ik, kijk vanaf mijn tablet naar mijn ploegmaten. Ik zie zo dat Quincy na 16 minuten scoort, op aangeven van Chetkan. Chetkan zorgt op zijn beurt voor de 0-2. De assist is van Sebastian. Het wordt voor de rust nog 1-2, maar ook Quincy prikt nog raak voor ons. Zo is het 1-3 bij de rust. Na de rust wordt er een horrortackle uitgevoerd op Quincy. Daarvoor krijgt Wicks rood. Honki maakt er in de 73 minuut nog 4-1 van. De assist komt van Ceylon, die daarna zelf nog de 1-5 maakt. De assist is daarbij van Sebastian. Gibraltar - Cyprus We spelen een goede wedstrijd, maar we verliezen uiteindelijk toch met 1-2. Zonde. Estland - Gibraltar Na 26 minuten kwamen we achter, maar Jaiden (Bartolo) bracht ons na 42 minuten op een 1-1. Hij bezorgde mij zo ook een assist. Het gelijkspel handhaafden we. Een prima resultaat. FC Mans United - Broadfields United Ik ben er weer bij, maar ik zit op de tribune naast Nora. Het is 18 minuten wachten op een kans, maar als Seamus Bjårn wegsteekt, is het wel gelijk raak. Even later doet Panagiotis dat ook bij Honki. 2-0! En onze Griek weet in de 40e minuut ook Ceylon nog een assist te bezorgen. Na rust wordt het snel 3-1, maar via onze Pan wordt het uit een vrije trap 4-1. Antonio gaat net als bij de 3-1 in de fout en zo wordt het 4-2. Het laatste doelpunt komt van Chetkan (Quincy). 5-2 is een prima uitslag, al was dit niet onze beste wedstrijd. FC MU - FC Varndeanians Wederom mogen we spelen voor de FA Cup. We krijgen al snel kansen, maar als ik Sebastian in de 10e minuut wegsteek, wordt het pas 1-0. Na een prachtig uitgespeelde aanval is het in de 79e minuut eindelijk 2-0. Bjårn loopt de voorzet van Ceylon binnen. 3 minuten later scoort hij opnieuw. Dit keer is de assist van Ninu. Zo winnen we met een fijne 3-0. Biggleswade United - FC MU Van de FA Cup naar de FA Vase. Ik zit op de bank, maar ook zonder mij wordt er gescoord. Yuki scoort na 22 minuten. Daar blijft het ook bij. Zo bekeren we lekker door. Chesham United - FC MU Dit wordt een pittig duel. Toch geloof ik onze kansen. Dat is terecht, want na 17 minuten schiet Sebastian binnen. Zo wordt mijn steekbal beloond met een goal. In minuut 32 pegelt Sebastian van een meter of 25 de bal strak in de rechterbovenhoek na een goede bal van Chetkan. 2 minuten later wordt het helaas 1-2, maar we staan dus nog altijd voor. Dit moeten we volhouden. Dat doen we ook, al komen wij, net als zij, een aantal keer goed weg. We weten dus te winnen. Wat een stunt! Stand en resultaten Bedankt voor de reacties en de likes! @FlyD @DemoN @Fantasy @chrisje1993 @keano77 @DutchDoofus @JoonsterkeBE @Copywriter @bas huijsmans @Geppiej @Keeza @Blom @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten