delichris Geplaatst 23 januari Auteur Share Geplaatst 23 januari 2025 - 2026 We gaan beginnen aan een nieuwe seizoen. Ik hoop dat mijn team nog steeds dezelfde vorm heeft als op het einde van het seizoen, want dan kan er wel eens iets moois gaan gebeuren. Ik had al aangekondigd dat ik een grote fout had gemaakt. Nu hier komt de uitleg van deze fout. We hadden al vier of vijf buitenlanders en ik haald er nog eens vijf. Er bleken er dus zo'n 9 a 10 buitenlanders zijn en in Egypte mag je maar vijf buitenlanders registeren voor de competitie. Dan snap je wel dat ik wel even door de grond kon gaan. Ik had namelijk nooit gekeken wat de reglementen zijn. Ik was zo gewend om met veel buitenlanders te gaan spelen. Nu moest ik dus wel ingrijpen. Ik heb daarop besloten om alle huidige buitenlanders te verkopen, want daar kan ik toch nog aardig wat geld voor krijgen. Ook raak ik twee hele belangrijke basisspelers kwijt. Nu dus de uitleg omtrent alle uitgaande spelers. Ik zal alleen de spelers behandelen die geld opleveren. Canaria was vorig seizoen heel belangrijk voor mij, maar hij wilde heel graag weg. Al -Ahly koopt hem voor 1,5 miljoen. Abdelraham El Sakran is een tweede elftalspeler en vertrekt voor 5,75k naar Tersana. Ook Bolbol gaat daar naar toe. Hij levert ons 8,25k op. John Okoye Ebuka is de eerste buitenlander en slachtoffer van mijn fout. Hij gaat naar Zamalek voor 1,9 miljoen. Nathaniel Owusu is de tweede buitenlander en die vertrekt naar Al-Ahly voor 1 miljoen. Saifullahi Yusuf is buitenlander drie en die gaat naar Zamalek voor 475k. Ahmed Yasser Rayan was mijn grote ster vorig seizoen, maar meneer wilde zijn contract niet verlengen. Dan ga je maar en lever je ons 3,3 op dankzij Al-Ahly.Samuel Amadi is buitenlander vier die vertrekt en hij gaat naar Smouha voor 1 miljoen. De laatste die definitief vertrekt is Ahmed El Shimi. Hij vertrekt naar El Gouna voor 17,5k. Verder zijn een paar gratis weggegaan of verhuurd. Al met al verdienen wij 9,25 miljoen. En waar spelers gaan daar komen ook spelers. Ali Shojaei is een Iraanse linker winger die gratis naar ons toe komt. Ook Yazan Ourabi komt gratis naar ons. Hij is een Syrische keeper. Farshid Esmaeili is een Iraanse middenvelder die overal op het middenveld uit de voeten kan. Hij komt over van Nassaji en is gratis gehaald. Ndabayithethwa Ndlondo is een Zuid-Afrikaanse aanvallende middenvelder en komt over van Orlando Pirates en kost ons 54k. Yusuf Maart is een Zuid-Afrikaanse middenvelder komt over van Kaiser Chiefs en kost ons 13,25k. Shady Radwan is een Egyptische linker winger en komt over van Petrojet en kost ons 83k. Mohammed Abdelaati is een Egyptische middenvelder. Hij komt over van National Bank en kost ons 450k. Camacho is een verdediger die overkomt van Mehalla en is een Egyptenaar. Hij kost ons 1,4 miljoen. Hassan Saber lijkt mij een talentvolle Egyptische aanvaller en komt over van Ismaily voor 325k. Seif Moustafa is een Egypstische keeper en komt over van Borussia Monchengladbach. We betalen 140k voor hem. Ziad Farag is een middenvelder die wordt gehuurd van Masry. We hebben 2,5 miljoen uitgegeven en hebben dus winst gemaakt al met al. Ik weet niet of we nu sterker zijn geworden, maar ik ga voor een top zes klassering. Verder is er weinig gebeurd. Transfers uit Transfers in Spoiler Doelstellingen Selectie Ceremica Cleopatra Antwoorden op posts users @Kyrill Dankje @Marius Die zesde plek is heel lekker, maar het bewijst ook wel wat voor een pannenkoek er zat voor dat ik kwam. Die fout is nu te zien. @Tim Windt Dankje @Djurovski @Vlonkie @MNie @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Kan gebeuren, leuke transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Vijf extra buitenlanders is natuurlijk wel heel erg veel Een onoplettendheid met grote gevolgen zeg maar. Hopelijk heb je het nog wat kunnen recht trekken, maar dat zullen we snel aan de resultaten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Foutje kan gebeuren, wanneer je op het veld je waarde laat zien is het een foutje zonder gevolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari 2025 - 2026 We gaan eindelijk aan een volledig seizoen beginnen. Ik heb een aardige voorbereiding in elkaar gezet. We beginnen eerst tegen wat clubs uit Egypte. Daarna spelen wij alleen maar thuiswedstrijden tegen onder andere wat Cypriotische teams en zoals jullie zien waren hun gewoon beter dan dat wij zijn. Daar schrok ik wel van. Dan merk je dat het niveau in Egypte ook niet heel hoog is. Na die wedstrijden spelen wij nog wat thuiswedstrijden om het publiek te laten kennismaken met de nieuwe spelers. En ik vind het ook leuker om thuis te spelen dan uit. Na onze voorbereiding spelen wij maar twee competitiewedstrijden tegen Pharco en Zamalek. Vanaf nu gaan we zien hoe wij er echt voor staan tegenover de andere teams. Voorbereiding Pharco - Zamalek Premier League Ceramica Cleopatra - Zamalek Premier League September Stand Premier League Loting Tiger Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Kyrill Het zijn inderdaad leuke transfers. @Marius Ik moest nu helaas wel belangrijke spelers laten gaan en daar baal ik wel van. Maar goed nu van deze selectie een team maken en zien wat er gaat gebeuren. @Tim Windt Ik hoop het, want ik baal ervan dat ik toch belangrijke spelers heb moeten verkopen. @Djurovski @Vlonkie @MNie @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Ik hecht 0.0 waarde aan oefenduels. In de competitie iig goed gestart met 6/6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Een perfecte start met al meteen een mooie zege tegen Zamalek. Over dat niveau ten opzichte van die Cypriotische clubs ben ik ook wel wat verbaasd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Lekker gestart! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Bij Twenty was je toch echt wel klaar en ik vind dit een hele mooie overstap! Knap om meteen zo je stempel te drukken, succes in het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 januari Auteur Share Geplaatst 25 januari 2025 - 2026 We zetten dus onze reeks in de competitie door. De start had ik niet verwacht met een aantal nieuwe jongens en wat hele goede basisspelers weg. Ik heb wel geluk dat wij geen intercontinentaal voetbal spelen. Anders was het programma vermoedelijk nog drukker geweest. Deze maand mogen wij aantreden tegen National Bank, Al-Ahly, Al-Gaish, Smouha. Blijven wij ongeslagen? Dat zal de grootste vraag zijn. Ceramica Cleopatra - Al-Ahly Premier League Oktober Stand Premier League Overzicht manager Financien Helaas geen screen. Antwoorden op posts users @Kyrill Ik vind oefenduels wel belangrijk voor de taktiek en dat men in vorm komt. @Marius We zijn goed gestart en ik schrok ook van die nederlagen. Komt misschien omdat mijn assistent de voorbereiding doet. @Tim Windt Daar ben ik het mee eens. @De Raam Ik was daar zeker klaar en ik kende de competitie in Egypte ook niet. Ik ben tot nu toe tevreden. @Djurovski @Vlonkie @MNie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Je kan dus toch verliezen in Egypte. Gelukkig is de tussenstand nog prima. National Bank lijkt misschien wel de belangrijkste titeluitdager, maar wat wil je ook met die naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Een nederlaag, pijnlijk. Kan gebeuren, dat team is nog foutloos. Gelukkig verder wel vaak gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 januari Auteur Share Geplaatst 26 januari 2025 - 2026 Die nederlaag deed even zeer vooral omdat ik hem niet zag aankomen. Het was natuurlijk wel te verwachten dat wij een keer tegen een nederlaag zouden aanlopen. Het is niet anders. We staan er nog steeds goed voor en hebben een mooie tegenstander. Over tegenstanders gesproken. We spelen deze maand tegen Mehalla, El Sekka, Tersana en Aswan. Ik mocht ook even bij het bestuur komen. Ze wilden met mij over een nieuw contract hebben. Hier heb ik wel oren naar en ik heb besloten om mijn contract met een jaar te verlengen. Nieuw contract Ceramica Cleopatra - Tersnaa Premier League Aswan - Ceramica Cleopatra Premier League November Stand Premier League Manager van de maand Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Marius Helaas wel, maar National Bank moeten wij nog een keer krijgen en ik hoop ze dan te verslaan. @Kyrill Er is nog niets aan de hand, maar het is nooit leuk om te verliezen. @Tim Windt @De Raam @Djurovski @Vlonkie @MNie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Prima periode weer! Hoe zit het met de jeugd daar in Egypte, die hebben toch een vrij hoge youth rating? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Sterk gestart al valt Al Ahly wel wat tegen dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Heerlijke periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Lekker hersteld en meteen de kop gepakt en een kloofje geslagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Jouw novellen zijn altijd fijn. Beknopt, weinig poespas en fijn om te lezen. Daar houd ik wel van Eerste CL is al mooi binnen. op naar meer. Succes bij Ceramica Leopatra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari Seizoen 2025 - 2026 We blijven aardig meedoen en zijn zeker een kanshebber voor de titel, maar vanaf nu komt er ook de Tiger Cup erbij. De Tiger Cup is de Egyptische beker en deze zou ik best wel willen winnen. Jullie gaan als alles mee zit dus nog meer nieuwe namen zien in deze novelle. Onze eerste tegenstander in de Tiger Cup zal Wadi Degla zijn deze weten wij te winnen en moeten direct erna al in de derde ronde spelen tegen Al-Mokawloon. Ik zelf had hier nog nooit van gehoord. Dus ben wel benieuwd naar alle nieuwe namen die we hopelijk gaan zien. In de Premier League gaan we spelen tegen Pyramids, Ismaily, El Gouna, Masry en ENPPI. Ik hoop hier ook weer de nodige punten te gaan pakken. Ceramica Cleopatra - Al-Mokwaloon Tiger Cup Cermica Cleopatra - Pyramids Premier League December Stand Premier League Loting Tiger Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @De Raam Ik heb nog niet echt goede jeugd doorgekregen, maar ik ben daar ook nog niet mee bezig geweest om daar verandering in te brengen. Ik zie ook wel weinig goede spelers doorbreken bij andere clubs. Kan misschien nog komen. @Djurovski Ze vallen mij ook wel tegen eigenlijk. @Kyrill Dankje @Marius Maar we kunnen geen grote misstappen maken anders maken wij het ons zelf lastig. @Thomassje123 Bedankt voor het compliment. We gaan onze best doen om de volgende CL te winnen. @Tim Windt @Vlonkie @MNie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Sterke maand wederom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Een drukke maand maar je komt ze wel prima door. De tussenstand ziet er nog steeds goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari Seizoen 2025 - 2026 Zo zitten wij alweer in januari. En dat betekent ook in Egypte transfers. En dit keer ook voor ons. We beginnen met de uitgaande transfers. Ik heb geen schrikbarende uitgaande transfers. Bepaalde spelers worden verhuurd en twee zijn definitief weg bij ons. De inkomende transfers is denk ik leuker om te zien. Latif komt gratis over van Baladeyat. Hij is een talent die in de spits kan spelen en zal aansluiten in het jeugdteam. Ramadan Sobhi is transfervrij en is ook nog een Egyptische international. Ik zat bij de nationale selectie te kijken en toen zag ik hem. Hij verraste mij ook nog dat hij interesse had in ons. Dan hoef ik niet meer te twijfelen en ik trek hem aan. Hij is een aanvallende middenvelder die zowel links, rechts als centraal kan spelen, maar de linkerkant is zijn favoriet. En zo kwam in een scout update Marcelo voorbij. Een Braziliaanse spits die nog niet veel ervaring heeft, maar ik zie in hem een groeibriljantje en als ik hem voor minimaal 2 miljoen kan verkopen dan doe ik het goed voor Egyptische begrippen. Hij komt namelijk ook nog een transfervrij over. Mohamed Khalifa is een Egyptische keeper die ik nodig heb omdat Marcelo gekomen is. Mijn Syrische keeper is daardoor de pineut en is uit de selectie gehaald voor de competitie. Hem rest nog eventueel de beker en ik heb hem wel meteen op de transferlijst gezet. Gaan we dan nog voetballen? Uiteraard gaan we nog voetballen. In de Premier League gaan we spelen tegen Future, National Bank en Al-Mokwaloon. In de Tiger Cup gaan we spelen tegen Pharco. Transfers uit Transfers in Spoiler Al-Mokwaloon - Ceramica Cleopatra Tiger Cup Januari Stand Premier League Loting Tiger Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Het gaat goed en daar ben ik tevreden over. @Kyrill Klopt. @Marius Soms rouleer ik wel omdat het de ene maand drukker is dan de andere maand. @De Raam @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @MNie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Leuke spelers gehaald. Qua resultaten heb je ook weinig te klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari National Bank blijft een te duchten tegenstander lijkt het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten