Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Veel plezier en succes bij Cleopatra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Leuk dat er in Nieuw-Zeeland duidelijk ook appreciatie was, maar met Egypte vind je een gedroomde andere bestemming. Midden in het seizoen instappen bij een club die zich in degradatiegevaar weet te bevinden, vormt zeker een uitdaging, maar als je dit tot een goed einde brengt kan je beginnen aan de heropbouw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari succes bij je volgende uitdaging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 januari Auteur Share Geplaatst 20 januari 2024 - 2025 Mijn nieuwe club is bekend en ik moet zeggen ik vloog door de laatste maanden heen van dit seizoen. Maar ik moet me inhouden om niets te verklappen. Qua uitslagen heeft mijn voorganger echt er een potje van gemaakt. Dit team heeft te veel verloren in mijn ogen. Daar door zal ik nooit een topklassering gaan halen laat staan de top 10. Maar goed ik zal hier een goed team van zien te maken. We spelen nog twee wedstrijden in de februari maand. De eerste twee wedstrijden waren verloren. Dus ik zal er iets van moeten gaan maken. We gaan nog spelen tegen Ismaily en El Dakhleya Debuut Ceramica Cleopatra Ismaily - Ceramica Cleopatra Premier League Ceramica Cleopatra - El Dakhleya Premier League Februari Stand WE Egyptian Premier League Antwoorden op posts users @Kyrill Dankje. Ik heb er zin in. @Marius Ik twijfelde ook of ik dit moest doen. Maar dat maakt de uitdaging juist het mooist vermoed ik. Ik moet eerst maar eens zien wat het dit lopende seizoen goed afloopt. @Vlonkie Dankje. Hier is nog wel wat werk te doen. @Djurovski @MNie @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Van een beter debuut kan je niet dromen! Je zal de degradatiezone snel achter je laten op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Mooie nieuwe club en direct goed gestart. Al ahly is een lastige tegenstander weet ik uit ervaring Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari 2024 - 2025 Mijn eerste twee wedstrijden direct gewonnen en daar ben ik heel blij mee. Dit geeft mijzelf en het team heel veel vertrouwen. Zou het Oostema effect al direct hebben plaats gevonden? Het lijkt er wel op, maar we moeten het nu in de maand maart het ook laten zien. Want we gaan spelen tegen Haras El Hodoud, Pyramids, Mehalla en Zamalek. Vooral de wedstrijd tegen Zamalek kijk ik naar uit, want dat is wel een topclub in Egypte. Mehalla - Ceramica Cleopatra Premier League Ceramica Cleopatra - Zamalek Premier League Maart Stand WE Egyptian Premier League Manager van de maand Antwoorden op posts users @Kyrill We hebben een goede start. @Marius Ik hoop het, want dan zijn we goed op weg. @Djurovski Ik ken alleen Al Ahly en Zamalek uit Egypte. De rest van de clubs zijn voor mij totaal onbekend. @Vlonkie @MNie @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Gaat erg lekker, zat midden in mijn eigen novelle post maken hehe. Mooi dat het zo goed gaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari En je plakt er meteen vier overwinningen aan! Wat zei je daar over de top 10? Je lijkt goed op weg om daar toch nog in te gaan finishen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari 2024 - 2025 Dat ik het al meteen zo goed voor elkaar zou hebben had ik niet verwacht. Blijkbaar zit het goed tussen de spelers en mijzelf en de taktiek die ik heb ingebracht. Of men denkt dat wij makkelijk te pakken zijn. Dat komt dan bedrogen uit voor de teams tot op heden. In de maand april gaan we spelen tegen National Bank, Ittehad en Al-Mokawloon. Ook een jeugdintake Jeugdintake Cleopatra - Ittehad Premier League Al-Mokwaloon - Ceramica Cleopatra Premier League April Stand WE Egyptian Premier League Antwoorden op posts users @Kyrill Ik had deze start ook totaal niet verwacht. @Marius Ik sta er van te kijken hoe het gaat. Blijkbaar is mijn voorganger echt een pannenkoek geweest. @Djurovski @Vlonkie @MNie @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Gaat prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Bij je nieuwe club ga je gewoon door met winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Je blijft scoren aan de lopende band. Als je wat vroeger had mogen instappen had je nog in de subtop geëindigd. Ongelofelijk dat deze ploeg in de degradatiezone stond op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Lekkere start hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari 2024 - 2025 Het seizoen zit er bijna op. We spelen nog één wedstrijd in de competitie en dan heb ik mijn plicht gedaan en kan ik werken naar het nieuwe seizoen. We spelen nog tegen Pharco. En we kunnen nog zesde worden en dat zou een geweldige comeback zijn als dit gaat lukken. Dit wordt dus een kleine update, maar vanmiddag komt er dan nog een update speciaal voor jullie. Ceramica Cleopatra - Pharco Premier League Stand WE Egyptian Premier League OVerzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Kyrill Ik mag niet klagen. @Tim Windt Ja ik ken niets of niemand dus het verrast mij ook heel erg. @Marius Zo dacht ik er ook over. Wie weet wat er had kunnen gebeuren als ik ongeveer drie maanden eerder binnen zou stappen. Met deze resultaten had ik meegespeeld voor de titel vermoed ik. @Djurovski ja ik heb hem niet gemist. @Vlonkie @MNie @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Plaatjes werken niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei Djurovski: Plaatjes werken niet Hier op mijn werk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 27 minuten geleden zei delichris: Hier op mijn werk wel. Hier in mijn bed, wel ook gewoon. Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Nu wel idd gaat erg lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Erg netjes om nog 6de te worden, als je op de manier doorgaat ben je volgend seizoen kampioenkandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari 2024 - 2025 Zo het seizoen zit er op. En wat een prestatie heeft de club onder mijn leiding geleverd. Sinds mijn komst zijn alle wedstrijden gewonnen en dat had ik nooit verwacht. De club is op een mooie zesde plek geeindigd. En nu zien wat we volgend seizoen gaan doen. Ik heb ondertussen ook spelers gehaald en daarin de domste fout gemaakt die een manager kan maken. Maar daarover meer in de volgende update. Eerst maar de update van de feiten en statistieken. Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Ceramica Cleopatra Individuele prijzen Antwoorden op posts users @Kyrill Het was wonderwel een goed tweede helft onder mijn leiding. @Djurovski Ik had niets te klagen. @Tim Windt Dat zou heel mooi zijn, maar ik denk dat wij eerder top 5 moeten gaan spelen. @Marius @Vlonkie @MNie @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Mooie terugblik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) Een zesde plek is een geweldige prestatie als je ziet van waar de club komt. Nu al benieuwd naar volgend seizoen (en die fout ) ! 22 januari bewerkt door Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Mooie terugblik van een sterk seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten