delichris Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart Seizoen 2029 - 2030 Voor mij persoonlijk is de druk er al af. Door de winst in de Leagues Cup gaan we volgend seizoen al Champions League voetbal spelen en daarmee ben ik meteen al een stap dichterbij gekomen. We spelen verder dit seizoen alleen nog voor de MLS en uiteraard wil ik daarin zover mogelijk komen. Deze maand spelen wij tegen Charlotte Football Club, Autin FC, Club de Foot Montreal, FC Cincinatti en LA Galaxy. Club de Foot Montreal - Atlanta United MLS Atlanta United - FC Cincinatti MLS September Stand MLS Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Djurovski Ik ben lekker bezig. @MNie Ik had bestanden door elkaar gegooid en toen was alles mis. Dan kan ik beter alles opnieuw erop zetten en dat kost helaas tijd. @Marius Ik wist het ook niet, maar blijkbaar ben ik nu geplaatst voor CL voetbal en dat is altijd fijn. @ElMarcos We zullen de play-offs moeten afwachten of ik daarin ver komen en eventueel met Miami het moet uitvechten. @Kyrill @DemoN @De Raam @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Sterke maand wederom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Wel handig zo om al met een gerust gevoel de rest van het seizoen te kunnen afwerken. Afgelopen maand was natuurlijk ook weer prima qua resultaten. De druk is sowieso al relatief tijdens het reguliere seizoen in de MLS want plaatsing voor de play-offs geeft je al kans op de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Jahoor, in de MLS gaan we gewoon meteen door met presteren! Bij Shabab was je snel klaar, benieuwd hoe lang het hier gaat duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 maart Auteur Share Geplaatst 26 maart Seizoen 2029 - 2030 We gaan nog één wedstrijd in de reguliere competitie en dan gaan de play-offs beginnen. Ik weet al wel dat wij niet één wedstrijd spelen in de eerste ronde play-offs. Want we spelen tegen Colorado Rapids voor de competitie en in de play-offs gaan we spelen tegen Colombus Crew. Colorado Rapids - Atlanta United MLS Stand MLS Plaatsing play-offs Loting play-offs Atlanta United - Columbus Crew 1e wedstrijd play-offs Antwoorden op posts users @Djurovski Ik heb niets te klagen. @Marius Ik wil zeker meedoen om de titel, maar plaatsing CL is voor mij persoonlijk heel belangrijk. @De Raam Ik heb misschien wel de juiste taktiek te pakken en daarbij de juiste spelers. Ik was blij om niet te lang in Azië te blijven, want nu kan ik Noord-Amerika zien te veroveren. @MNie @Kyrill @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Succes in de playoffs maar in deze vorm lijken kale koppen niet te stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Met nog een return op het programma blijft alles speelbaar natuurlijk, maar ik heb er alle vertrouwen in dat jouw ploeg wel zal doorstoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Gaat goed maar 11 nederlagen is wel al veel tov 19 winst partijen. 4-2 is een nederlaag, maar zkr niet onomkeerbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Eigenlijk zoals verwacht plaats je je redelijk gemakkelijk voor de play-offs. Zeer benieuwd wat je daarin kunt laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 maart Auteur Share Geplaatst 27 maart Seizoen 2029 - 2030 Na één wedstrijd in de play-offs staan wij er heel goed voor, maar mochten wij verliezen dan komt er een beslissingswedstrijd. Het kan dus een korte play-offs worden of we gaan echt helemaal door naar de finale. Kijk en hopelijk geniet er van. Columbus Crew - Atlanta United 1e ronde play-offs Atlanta United - Columbus Crew beslissingswedstrijd Loting halve finale play-offs Halve finale play-offs Finale play-offs Eastern Affiche MLS Cup Antwoorden op posts users @Djurovski Er kan nog alles gebeuren dus de kale koppen kunnen stoppen. @Marius Het kan letterlijk alle kanten op gaan. @Kyrill Onder mijn leiding maar twee nederlagen geleden in de reguliere competitie. Die 4-2 nederlaag was nog in de competitie en niet in de play-offs. @ElMarcos De eerste wedstrijd was al gespeeld en die wonnen we. Alles is nog mogelijk. @MNie @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Hoppa en weer een prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart De Conference winnen is natuurlijk al één ding, maar waar het echt om draait is die MLS Cup natuurlijk. Pakken die handel zou ik zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 2-1 verliezen en dan 2-2 ?maar door op pingels hoe dat dan? Iig gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 14 uur geleden zei Djurovski: 2-1 verliezen en dan 2-2 ?maar door op pingels hoe dat dan? Iig gefeliciteerd Dit dus. Heel raar, snap er niks van. Gefeliciteerd idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart Seizoen 2029 - 2030 We gaan spelen om de MLS Cup oftewel de landstitel van Amerika. We gaan spelen tegen San Jose Earthquakes. In de reguliere competitie heb ik niet tegen ze gespeeld, maar iets in me zegt dat wij wel beter moeten zijn. Ik denk dat wij deze prijs dan ook gewoon moeten winnen, maar gaat het ook gebeuren? Opstelling Atlanta United Opstelling Austin FC Finale MLS Cup Antwoorden op posts users @MNie Niet de hoofdprijs van het seizoen, maar wel een leuke prijs. @Marius Daar ga ik mijn best voor doen om deze ook te winnen. @Djurovski Dat is heel simpel. Ik won de eerste wedstrijd en de tweede verloor. Daarom was er een beslissingswedstrijd. @Kyrill De eerste won ik en de tweede verloor ik. Daarom kwam er een beslissingswedstrijd. @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Hoppa is dit dan dr hoofdprijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Gefeliciteerd met de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Ah die eerste wedstrijd was een update eerder. Gefeliciteerd met d'r titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart De situatie helemaal omgedraaid in de laatste 10 minuten. Heerlijke wedstrijden zijn dat! Zo is die eerste landstitel er wel erg snel zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart Seizoen 2029 - 2030 Het seizoen zit er op. Nu de laatste update met de feiten en statistieken en dan het team klaar maken voor het nieuwe seizoen en een draft. Van deze draft heb ik de ballen verstand van. Ik laat het op me afkomen en dan zie ik het wel. Ik heb voor volgend seizoen maar één doel en dat is die Champions League. Zodra deze ook binnen is zal ik meteen vertrekken richting Europa. Tenminste als ik hem win. Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Financien Antwoorden op posts users @MNie Voor nu wel. Volgend seizoen hoop ik de CL te winnen. @Kyrill Dankje. @Djurovski Klopt. Dankje. @Marius Het was mooi om te zien hoe het ging kantelen en ook de juiste wissels toegepast. Dat is een voordeel met play-offs dan kan je gewoon de titel pakken. @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Thiago Almada is de grote ster van de ploeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Mooie statistieken. Nu al benieuwd naar je CL avontuur. Daarin kunnen wellicht alleen de Mexicaanse teams je bedreigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Mooie statstieken, en leuuke terugblik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Leuk overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 maart Auteur Share Geplaatst 30 maart Seizoen 2030 - 2031 We gaan beginnen aan het nieuwe seizoen en ik ben nu al klaar met die regels van de MLS. Ik raak zelfs spelers kwijt door een waiver lijst en een salarisplafond. Ik wil nu gewoon zo snel mogelijk de Champions League winnen en dan meteen vertrekken, want waar eerst mijn team sterk was is dat nu totaal niet meer. Kortom ik baal als een stekker. Ik zal niet uitgebreid de transfers bespreken, want sommigen zijn ook alweer weg. Ook is er geloot voor de Champions League. Wij gaan spelen tegen St. Louis City. Doelstellingen Transfers in Spoiler Selectie Atlanta United Loting Champions League Antwoorden op posts users @MNie Dat is ook mijn belangrijkste speler. @Marius Ik hoop een mooi CL avontuur te gaan spelen. Ik zelf denk dat de USA team mij het lastig kunnen gaan maken. @Kyrill Dankje. @Djurovski Dankje. @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten