Nom de Guerre Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 5 uur geleden zei Etryn: Alhoewel met corner naar eerste paal nog steeds wel redelijk effectief is (sta in de competitie ieder seizoen wel in de top 3 met doelpunten uit hoekschoppen), is het met deze editie nog niet gevonden een tactiek te creëren, waarbij je gegarandeerd een doelpunt of 20+ weet te behalen. In oudere edities had ik wel minimaal 1x in de 2 wedstrijden een doelpunt uit een hoekschop. Iemand hier al een winnende tactiek/ routine in weten te vinden? Korte corners. Harde-plasser-werk, zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 13 uur geleden zei Nom de Guerre: Korte corners. Harde-plasser-werk, zo goed. Haha, dan moet het wel heel soepeltjes verlopen om dat te bewerkstelligen. Maar die variant heb ik ook wel toegepast, maar nog steeds niet met een rendement welke we in het verleden zagen. Al maakt dit het misschien ook wel realistischer natuurlijk. Maar je blijft toch altijd zoeken naar dé doelpuntengarantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 13 uur geleden zei Nom de Guerre: Korte corners. Harde-plasser-werk, zo goed. 1e paal. Gewoon 20 doelpuntjes per seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 1 minuut geleden zei Dansmeister: 1e paal. Gewoon 20 doelpuntjes per seizoen. Oh, die overtref ik wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 14 uur geleden zei Nom de Guerre: Korte corners. Harde-plasser-werk, zo goed. Heb je een set upje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 18 minuten geleden zei Nom de Guerre: Oh, die overtref ik wel Zeer bescheiden hoor, de 20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 34 minuten geleden zei rich ruzzian: Heb je een set upje? Drie zelfs. Daarna de prioriteiten van de setup aanpassen. Rechtsonder creators naar de tweede plek slepen. De downloadlink vind je hier > https://strikerless.com/2023/11/12/fm24-short-corner-love/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Weet iemand waarom ik de gedownloade corner routines niet in de save zie? Ik wil er 2 proberen waaronder die van @Nom de Guerre hier boven? Waarom staat de test er wel tussen en die andere 2 niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 5 uur geleden zei Thomassje123: Weet iemand waarom ik de gedownloade corner routines niet in de save zie? Ik wil er 2 proberen waaronder die van @Nom de Guerre hier boven? Waarom staat de test er wel tussen en die andere 2 niet? Kijk even dat je wel bij aanvallende corners probeert te importeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Kijk even dat je wel bij aanvallende corners probeert te importeren. Dit was wel heel dom van mij Gelukt, thanks Eens kijken wat die van jou doet Sta nu op 6 met de default na 11 wedstrijden, dat is ook niet slecht eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Pas wel de prioriteiten aan, anders gaat het niet werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 38 minuten geleden zei Nom de Guerre: Pas wel de prioriteiten aan, anders gaat het niet werken. Je bedoelt die kansenvoorbereiders naar plek 2 verschuiven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Je bedoelt die kansenvoorbereiders naar plek 2 verschuiven? Dat is inderdaad waar ik op doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Ik speel sinds kort, met een 2e corner variant... Come short en dan outer swing. Verder niet veel aangepast, werkt als een malle. Scoor er behoorlijk veel en vaak mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Ik speel sinds kort, met een 2e corner variant... Come short en dan outer swing. Verder niet veel aangepast, werkt als een malle. Scoor er behoorlijk veel en vaak mee Deel je instellingen eens, Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 49 minuten geleden zei Nom de Guerre: Deel je instellingen eens, Karel. Ja hoor, ben voorlopig even niet bij mijn laptop, komt zkr later vanavond aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart @Nom de Guerre Zo heb ik het staan, is mijn 2e corner routine, en hij is behoorlijk effectief en efficient Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Op 10-3-2024 om 10:38 zei Nom de Guerre: Pas wel de prioriteiten aan, anders gaat het niet werken. Zal ik aan denken. Ik ga eerst voor een andere. Ik heb namelijk 3 targetmannen + de centrale verdedigers natuurlijk en ik ga eens kijken of ik daar van profiteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Ben nu in 2030 en heb de laatste 4 seizoenen de korte corner tactiek (incl. set up van Nom). Dus ik durf te zeggen dat ik het voldoende de tijd heb gegeven, maar helaas geen doorslaand succes. Komend seizoen toch eens de klassieke indraaiende bij 1e paal implementeren, om te zien of daar een beter rendement valt te halen. Afgelopen seizoen 2de geëindigd in de competitie (Eredivisie), waarbij ik 3 cv's en 2 spitsen (waaronder een targetman) inzet bij de hoekschoppen (kort) en toch over de hele competitie minder dan 10 doelpunten uit hoekschoppen heb gerealiseerd. Dus als er iemand is met mooie resultaten met een andere set up/ variant, dan ben ik zeer benieuwd. Overigens maak ik dan wel weer veel doelpunten (meeste uit competitie) uit de directe vrije trappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Even een heads up. Met de variant welke ik nu heb, dus 1e paal en indraaiend, heb ik weer de meeste doelpunten uit hoekschoppen van de competitie. Inmiddels al 13x uit 22 wedstrijden. Dat lijkt er weer meer op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Hoe krijg ik bij een defensieve corner, dat mijn spitsen voorin blijven staan? ik heb mijn spits op bijv C4 staan. Als ik deze op voorin blijven zet, staat in 1x mijn linksback voren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 16 uur geleden zei MarF_RJC: Hoe krijg ik bij een defensieve corner, dat mijn spitsen voorin blijven staan? ik heb mijn spits op bijv C4 staan. Als ik deze op voorin blijven zet, staat in 1x mijn linksback voren. Even kijken naar de instellingen. Deze FM werkt net even anders. Naast het feit dat je de juiste posities selecteert, heb je meer sturing over welke speler waar gaat staan. Niet mijn screenshot, want ik post mobiel, maar daar zou je probleem wel eens kunnen zitten. Je spitsen zijn schijnbaar betere Aerial Defenders of Trackers dan Counter-Attackers. Dat probleem kun je op twee manieren oplossen. 1. Pas de lijsten aan. Zet je spitsen boven aan in de lijst van Counter-Attackers en onderaan in de twee andere lijsten. 2. Pas de prioriteiten aan. Je kunt de Counter-Attackers prioriteit geven. Dus dan kijkt de AI eerst naar de spelers op die lijst, alvorens er naar het puur verdedigende werk wordt gekeken. De hamvraag is natuurlijk of je spitsen geschikt zijn voor countervoetbal en snelle uitbraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Valt me heel vaak op Als mijn cornertrapper hem kort neemt naar de speler, en die speelt hem verder naar punt 16 dat er een verdediger tussen zit. Hoe kan ik dit oplossen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Op 23-5-2024 om 22:28 zei MarF_RJC: Valt me heel vaak op Als mijn cornertrapper hem kort neemt naar de speler, en die speelt hem verder naar punt 16 dat er een verdediger tussen zit. Hoe kan ik dit oplossen? @Nom de Guerre weet jij hoe ik dit kan oplossen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 1 uur geleden zei MarF_RJC: @Nom de Guerre weet jij hoe ik dit kan oplossen? Prioriteiten veranderen, waardoor creators op twee komen te staan. Dat zijn meestal wel je betere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Titan,
0 reacties
Ga naar dit bericht