Djurovski Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Even wat spelers gemaakt bij Groningen Iede Slegt klinkt als een Viking Spoiler Keeper uit San Marino met Frans / Algerijnse roots Spoiler Poepon als achternaam Spoiler Als je ouders uit Noord Afrika komen Spoiler Een spits uit de klei Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Waarom zijn de standaard faces niet zo goed als wat hier getoond wordt? Ik vind die standaard faces verschrikkelijk. Is er geen betere oplossing? Een face pack voor alle regens ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei MisterX: Waarom zijn de standaard faces niet zo goed als wat hier getoond wordt? Ik vind die standaard faces verschrikkelijk. Is er geen betere oplossing? Een face pack voor alle regens ofzo? Omdat ze ervoor gekozen hebben vanuit SI om de getoonde faces gelijk te trekken aan hoe een speler eruit ziet in de Match Engine in plaats van dat het een beter uitziende face is zoals het enkele jaren terug was voor ze naar dit systeem schakelden. Er zijn regen-facepacks te vinden online alleen deze zullen nooit automatisch werken omdat dan etniciteiten compleet door elkaar lopen en je heel veel scheve combinaties krijgt. 21 november 2023 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Verzoekies bij Ajax. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Doet er iemand nog aan verzoekjes? Heb er nog een paar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Doet er iemand nog aan verzoekjes? Heb er nog een paar Kom maar door, maak ze wel met Bing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 10 minuten geleden zei De Raam: Kom maar door, maak ze wel met Bing. Voorlopig alleen nog van deze jongeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 46 minuten geleden zei La Pulga: Voorlopig alleen nog van deze jongeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: Nou nu komt die in de basis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 18 uur geleden zei Lensherr: Die is nice, wat voor prompt heb je gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Keko: Die is nice, wat voor prompt heb je gebruikt? ultra realistic 8k headshot frontal view full head complete head nikon d850 yoni solomon a israeli soccerplayer, 20 years, Short dark Buzzcut hairstyle wearing a Green and white maccabi haifa football jersey 29 december 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Kan iemand wat voor deze speler betekenen? Hij heet Yosuke Takase (Japanse afkomst dus, alleen helaas geen Japans paspoort voor de Poképlayer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 16 minuten geleden zei Tim': Kan iemand wat voor deze speler betekenen? Hij heet Yosuke Takase (Japanse afkomst dus, alleen helaas geen Japans paspoort voor de Poképlayer). De AI heeft aardig z'n best gedaan. Goed gelukt, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Op 10-11-2023 om 17:17 zei Stefan.: Wat een pretty boys, zeg. Waar zijn de kerols!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 24 minuten geleden zei De Raam: True. Dit beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Iemand nog wat nodig? Dit is lache Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 54 minuten geleden zei Stefan.: De AI heeft aardig z'n best gedaan. Goed gelukt, toch? Zeker! Het is die derde geworden Nu alleen even gaan kutten om het ook in mijn game te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 13 minuten geleden zei Stefan.: Iemand nog wat nodig? Dit is lache Kom nettie Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 19 minuten geleden zei La Pulga: Kom nettie Inhoud verbergen Verveelde me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 23 minuten geleden zei La Pulga: Kom nettie Inhoud verbergen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 44 minuten geleden zei Tim': Zeker! Het is die derde geworden Nu alleen even gaan kutten om het ook in mijn game te krijgen. Dat kutten wil nog niet zo lukken? Wie kan me helpen? Ik heb via fmXML zo'n config-bestandje gemaakt met de ID van de speler als bestandsnaam van de afbeelding, maar na de Skin herladen staat er nog steeds zijn oude face. Ik heb de ID geprobeerd met en zonder die 'r-' die voor de getallen staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 16 uur geleden zei Tim': Dat kutten wil nog niet zo lukken? Wie kan me helpen? Ik heb via fmXML zo'n config-bestandje gemaakt met de ID van de speler als bestandsnaam van de afbeelding, maar na de Skin herladen staat er nog steeds zijn oude face. Ik heb de ID geprobeerd met en zonder die 'r-' die voor de getallen staat. Staat Cache geheugen gebruiken aangevinkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 7 minuten geleden zei Jeroen.: Staat Cache geheugen gebruiken aangevinkt? Nee, die heb ik uitgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Ik wil je wel helpen natuurlijk. @Tim' Staat je config bestand in de graphics map? Maak je ook gebruik van andere fotopakkies en werken deze wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 21 minuten geleden zei La Pulga: Ik wil je wel helpen natuurlijk. @Tim' Staat je config bestand in de graphics map? Maak je ook gebruik van andere fotopakkies en werken deze wel? Ik zie nu pas dat ik blijkbaar een facepack had Dan moet ik die config aanpassen zeker? En die heeft ook iconfaces, moet ik dan van deze ook zo'n klein plaatje maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten