Thierryvane Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 4 minuten geleden zei La Pulga: Ik ben me aan het voorbereiden Gewoon de mapjes uit FM23 op je bureaublad kopiëren en plakken, toch? Vanavond ook maar even doen en dan #VitesseBall beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Gewoon de mapjes uit FM23 op je bureaublad kopiëren en plakken, toch? Vanavond ook maar even doen en dan #VitesseBall beginnen. Inderdaad, alleen ben ik nu nieuwe kits aan het downloaden en faces van spelers die nog niet in FM23 zaten aan het toevoegen Best veel werk, maar heb nog een uurtje. Al wacht ik sowieso wel eerst tot de db vrijkomt van Ajax staf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 4 minuten geleden zei Jotew: Deze ook doen: https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html Logo's ontbreken inderdaad i.v.m. licenties. Gewoon een logo-pack downloaden bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Nou, full release is eindelijk binnen. Daar gaan we! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 4 minuten geleden zei ElPrincipito: Nou, full release is eindelijk binnen. Daar gaan we! Ja is het zover? Dan moet ik maar even opnieuw starten en updaten Ondertussen afscheid nemen van dit team, wel leuk dat ik nu toevallig de kits zie van 2 seizoenen terug. Even kijken hoe ik dat kan fixen. Face van Yamal, Prim, Gill, Freneda en Pedrola nog toegevoegd en verder was het een leuke game om mee te starten Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Ja is het zover? Dan moet ik maar even opnieuw starten en updaten Ondertussen afscheid nemen van dit team, wel leuk dat ik nu toevallig de kits zie van 2 seizoenen terug. Even kijken hoe ik dat kan fixen. Face van Yamal, Prim, Gill, Freneda en Pedrola nog toegevoegd en verder was het een leuke game om mee te starten Nee, 17:00 pas! Ik dacht dat ik een update ontving van Steam maar dat was een algemene. Excuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 16 uur geleden zei Oerlie: kans is wel dat je hem opnieuw moet uitvoeren bij een save na de beta, net zoals bij elke update. Dat klopt. Deze kreeg ik bij een persconferentie als vraag, nog niet eerder gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Nee, 17:00 pas! Ik dacht dat ik een update ontving van Steam maar dat was een algemene. Excuus. Geen enkel probleem, kan ik mooi nog even wat faces verzamelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 4 minuten geleden zei Copywriter: Dat klopt. Deze kreeg ik bij een persconferentie als vraag, nog niet eerder gezien Dat lijkt gepersonaliseerd op basis van jouw Spotify lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 20 minuten geleden zei La Pulga: Inderdaad, alleen ben ik nu nieuwe kits aan het downloaden en faces van spelers die nog niet in FM23 zaten aan het toevoegen Best veel werk, maar heb nog een uurtje. Al wacht ik sowieso wel eerst tot de db vrijkomt van Ajax staf. Ajax-save beginnen? Twijfel er ook aan om met deze een save te starten omdat ze het minder goed doen in het echt. AC Milan spreekt me ook aan. Of gewoon verder met Kopenhagen is ook een mogelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 7 minuten geleden zei ElPrincipito: Dat lijkt gepersonaliseerd op basis van jouw Spotify lijst. Absoluut niet dan had er iets over de Schürzenjäger gestaan. Tenslotte speel ik in Oostenrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Net te laat thuis voor de full release van de game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Wat moet ik op Steam doen om de full release te krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Wat moet ik op Steam doen om de full release te krijgen? Even Steam opnieuw starten, had ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei ElPrincipito: Wat moet ik op Steam doen om de full release te krijgen? Als je de Beta hebt krijg je volgens mij automatisch de full release als je opstart. Edit: 17 uur 12 Full release na opstarten FM 6 november 2023 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) Potverdikkie, heb ik weer. Iemand nog meer dit probleem? *Werkt nu! 6 november 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 KKD degradatie en Amateurklasses here we go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Potverdikkie, heb ik weer. Iemand nog meer dit probleem? Ik moest Steam updaten. Toen werkte het... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 5 minuten geleden zei Badmuts: KKD degradatie en Amateurklasses here we go! Wat ik wel mooi vond van mijn FM21 save is dat de laatste degradeerde. Op een gegeven moment zag ik helemaal geen Jong-elftallen meer. Treffers zaten in de Eredivisie. Echt vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 minuut geleden zei Rinus: Wat ik wel mooi vond van mijn FM21 save is dat de laatste degradeerde. Op een gegeven moment zag ik helemaal geen Jong-elftallen meer. Treffers zaten in de Eredivisie. Echt vet. Hopelijk kan dat met een editor gefixt worden, zou het ook wel leuk vinden om ineens Katwijk in de Eredivisie te zien. Hoe gaat het met je AZ? Of ga je een nieuw game starten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Hopelijk kan dat met een editor gefixt worden, zou het ook wel leuk vinden om ineens Katwijk in de Eredivisie te zien. Hoe gaat het met je AZ? Of ga je een nieuw game starten? AZ parallel universum is er niet meer. Vandaag starten we een nieuwe parallel universum. Hoop van de Boomen naast Reijders te plaatsen, hehe. Vond hem al zo goed in mijn vorige save. Dallinga was ook wel chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 24 minuten geleden zei Copywriter: Als je de Beta hebt krijg je volgens mij automatisch de full release als je opstart. Nee, ook dan is er een update. Als Steam al open staat en je een spel aan het spelen bent, dan kan het zijn dat de update niet direct op popt. In dat geval moet je gewoon even Steam afsluiten en opnieuw starten, dan komt de update wel te voorschijn. Ik startte net mijn PC op en de update popt meteen op als ik Steam open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 8 minuten geleden zei Rinus: AZ parallel universum is er niet meer. Vandaag starten we een nieuwe parallel universum. Hoop van de Boomen naast Reijders te plaatsen, hehe. Vond hem al zo goed in mijn vorige save. Dallinga was ook wel chill. Word je bondscoach dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 4 minuten geleden zei neva: Word je bondscoach dan? Nee, dat niet. Dat is saai, man. Maar vorige keer kon ik Boomen krijgen. Geen idee hoe ik dat geflikt had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei La Pulga: Hopelijk kan dat met een editor gefixt worden, zou het ook wel leuk vinden om ineens Katwijk in de Eredivisie te zien. Heb het er al in zitten. Ga nu even aantal seizoenen testen en dan zet ik hem in de Editors Hideout Overigens hebben ze dit seizoen de mogelijkheid van een degradatie van een Jong Team erin zitten. Dus de jeugdelftallen van Sparta en/of Almere City zou je zomaar eens in de KKD kunnen vinden! 6 november 2023 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten