Michaelinho* Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Omdat het er niet naar uit ziet dat er dit seizoen een plek vrij komt in Griekenland en we Roemenië wel hebben uitgespeeld heb ik gekozen voor een nieuwe uitdaging. Het 'steenrijke' (75M op de balans) Slavia Praag liep de titel mis en ontsloeg mijn voorganger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 15 minuten geleden zei Michaelinho*: Omdat het er niet naar uit ziet dat er dit seizoen een plek vrij komt in Griekenland en we Roemenië wel hebben uitgespeeld heb ik gekozen voor een nieuwe uitdaging. Het 'steenrijke' (75M op de balans) Slavia Praag liep de titel mis en ontsloeg mijn voorganger. Echt een heerlijke carrière! Zat zelf al een tijdje te twijfelen aan wat voor nieuwe game ik moest starten.. Birmingham, Parma, Anderlecht. Maar zo'n opzet zoals jouw save spreekt me wel enorm aan, mss moet ik mijn eigen draai aan jouw doelstellingen geven? Kan je die nog even posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 45 minuten geleden zei Michaelinho*: Omdat het er niet naar uit ziet dat er dit seizoen een plek vrij komt in Griekenland en we Roemenië wel hebben uitgespeeld heb ik gekozen voor een nieuwe uitdaging. Het 'steenrijke' (75M op de balans) Slavia Praag liep de titel mis en ontsloeg mijn voorganger. Ik wilde al gaan vragen of je Roemenië niet al hebt uitgespeeld en dan doe je dit...Alsof het zo hoorde te gaan 😉 Succes in Praag, hopen op een titel volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 27 minuten geleden zei Steels: Echt een heerlijke carrière! Zat zelf al een tijdje te twijfelen aan wat voor nieuwe game ik moest starten.. Birmingham, Parma, Anderlecht. Maar zo'n opzet zoals jouw save spreekt me wel enorm aan, mss moet ik mijn eigen draai aan jouw doelstellingen geven? Kan je die nog even posten? Doelstelling 1: Een seizoen uitspelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Wel opvallend, de keeper pakt al de penalties. Mooi zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 5 uur geleden zei Michaelinho*: Omdat het er niet naar uit ziet dat er dit seizoen een plek vrij komt in Griekenland en we Roemenië wel hebben uitgespeeld heb ik gekozen voor een nieuwe uitdaging. Het 'steenrijke' (75M op de balans) Slavia Praag liep de titel mis en ontsloeg mijn voorganger. Welkom in Tsjechië. Leuke competitie, alleen is januari wel vervelend met Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 45 minuten geleden zei Lensherr: Welkom in Tsjechië. Leuke competitie, alleen is januari wel vervelend met Europees voetbal. Heb een paar FM edities geleden ooit eens een paar seizoenen bij Viktoria Plzen vertoefd, dus ben benieuwd wat ik me er nog van herinner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei En hoe gaat het met jullie in FM? Video van WhatsApp op 2024-05-21 om 21.00.48_2680ee0b.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 11 minuten geleden zei bas huijsmans: En hoe gaat het met jullie in FM? Video van WhatsApp op 2024-05-21 om 21.00.48_2680ee0b.mp4 4.07 MB · 0 downloads Voor of tegen u? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 4 minuten geleden zei xanderoo: Voor of tegen u? Uiteraard tegen mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 36 minuten geleden zei bas huijsmans: Uiteraard tegen mij Toch mooi om te delen met ons. Ik had een gelijkaardig geval, maar dat mondde uit in een prachtige goal voor mijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrankAjax034 Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Zo gaat dat altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Beetje zoals dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei We kunnen wel stellen dat de transferwaardes in Ecuador eindelijk omhoog zijn gegaan! Toch wijs ik ieder bod resoluut af, niemand mag vertrekken dit seizoen, want het zou weleens mijn laatste bij de club kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Overweeg je een overstap naar een ander team? Of stop je met deze game @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Overweeg je een overstap naar een ander team? Of stop je met deze game @De Raam Ik denk dat ik dit seizoen de meeste van mijn doelstellingen ga behalen. Ik heb dan nog een WK te winnen met Ecuador en een speler uit de opleiding moet nog een Ballon d'Or winnen, dus de savegame is nog niet klaar Die Ballon d'Or hoeft overigens niet in dienst van de club gewonnen te worden. Een Gabriel Ruiz bij Barcelona is ook prima, en ik denk dat er inmiddels meer kanshebbers rondlopen. Wellicht dat ik zelf één van die spelers help bij een andere club. Er lopen ook nog wat grote talenten bij de club, die zou ik dan wel graag meenemen. Ruiz werd tweede bij de Golden Boy en derde bij de Kopa Trophy in 2028/29. Heb ook Esteban Vasquez verkocht aan Real Madrid, die kan bij een goed jaar ook zomaar mee gaan doen. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Eerste keer in lange tijd dat mijn save niet meer laadt. Half jaartje kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 30 minuten geleden zei Nom de Guerre: Eerste keer in lange tijd dat mijn save niet meer laadt. Half jaartje kwijt Lang leve de backups! Half jaartje valt nog mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 28 minuten geleden zei De Raam: Lang leve de backups! Half jaartje valt nog mee.. Toch zuur, moet ik het WK voor clubs overspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: Toch zuur, moet ik het WK voor clubs overspelen. Nog een keer winnen die handel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Ook eindelijk dat 100% seizoen gedraaid! Spoiler Mooi moment om afscheid te gaan nemen van Independiente del Valle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei En de 100 goals gehaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Arturo Vidal zou ik wel een mooie vervanger vinden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Waar ga je nu heen @De Raam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 8 minuten geleden zei rich ruzzian: Waar ga je nu heen @De Raam? Eerst even mijn beurt in de estafette spelen, daarna een paar seizoenen bij Cove Rangers en dan zien we wel wat er vrij komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten