Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei BoTjuHH !!:

Ik zou zo graag een game beginnen in de winterstop met Ajax of Vitesse. Met de nieuwste transfers en actuele stand. Weet iemand of hier een download voor is? Lijkt me namelijk een mooie uitdaging om die puinhopen op te lossen.

Brazilië en Nederlandse selecteren en dan selecteren dat je in Brazilië wilt starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei BoTjuHH !!:

Ja zou mooi zijn als je z’n scenario zou kunnen downloaden of gewoon in kan stappen met live stand zeg maar. 

Ik hoop dat ze dit in de toekomst wel gaan toevoegen, wat leuke challenges waar je punten meer kan vrijspelen.

Ondertussen verneuk ik het kampioenschap 

image.png.53b4a6c77fefbc7dbf5b032c1bcaacbe.png

Spoiler

PEPIIII

image.png.3da2556d94a23859610b58549df0faff.png

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei La Pulga:

Ik hoop dat ze dit in de toekomst wel gaan toevoegen, wat leuke challenges waar je punten meer kan vrijspelen.

Ondertussen verneuk ik het kampioenschap 

image.png.53b4a6c77fefbc7dbf5b032c1bcaacbe.png

Toon verborgen inhoud

PEPIIII

Wéér tegen AZ? (d) 

:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Fantasy:

Wéér tegen AZ? (d) 

:classic_ninja:

Odgaard is daar wel echt een lul. 

Quizvraag: wie denk je dat de trainer is van AZ? hint: Zijn zoon speelde er al ;c 

Mocht je de vraag goed hebben, mag je de tweede vraag ook alvast beantwoorden.

Welke (oud)-international van het Nederlands elftal is er vertrokken naar AZ? hint: zijn vader was een niet zo'n goede bondscoach.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Odgaard is daar wel echt een lul. 

Quizvraag: wie denk je dat de trainer is van AZ? hint: Zijn zoon speelde er al  

Mocht je de vraag goed hebben, mag je de tweede vraag ook alvast beantwoorden.

Welke (oud)-international van het Nederlands elftal is er vertrokken naar AZ? hint: zijn vader was een niet zo'n goede bondscoach.

Goudmijn of Gullit

Blind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Oei, fout. Dus eigenlijk mocht je de tweede nog niet beantwoorden. 

Het is namelijk Mark van Bommel :D 

Daley Blind was wel goed, leuke transfer. 

Ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet mag. /adminmodus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is FM in sommige zaken toch ooit irritant zeg. Dan speel ik vanaf het begin van het spel met Van Duiven in de spits bij PSV. Die is twee jaar op rij topscorer en 2e topscorer in de CL in seizoen twee. Wordt niet eens opgeroepen voor Jong Oranje, laat staan het grote oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Rrrood:

In de zomer trouwens maar 1 serieus bod gekregen op een speler en geweigerd (Jelert).

Santi was nog gewild door Liverpool, maar dat was het wel :sorry:

Heeft dat niet vooral te maken met hoe je save set-up is? Het aantal ingeladen spelers en dergelijke..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rob1981:

Wat is FM in sommige zaken toch ooit irritant zeg. Dan speel ik vanaf het begin van het spel met Van Duiven in de spits bij PSV. Die is twee jaar op rij topscorer en 2e topscorer in de CL in seizoen twee. Wordt niet eens opgeroepen voor Jong Oranje, laat staan het grote oranje.

Aan de andere kant, kan hij lekker uitrusten als de rest interlands speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minutes ago, Nom de Guerre said:

Aan de andere kant, kan hij lekker uitrusten als de rest interlands speelt.

Dat is waar, maar ik wil van deze save mijn verhaal maken met als hoofdrolspeler Van Duiven die hopelijk alle (interland)records aan diggelen gaat schieten. Hoop dat ik snel bondscoach kan worden, maar de ervaring leert dat Henk de Jong of René Hake vaak de voorkeur krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Heeft dat niet vooral te maken met hoe je save set-up is? Het aantal ingeladen spelers en dergelijke..

Ik heb maximaal aantal spelers ingeladen, maar ik denk dat het misschien komt door view only/playable competities.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rrrood:

Ik heb maximaal aantal spelers ingeladen, maar ik denk dat het misschien komt door view only/playable competities.

Veel spelers, maar weinig clubs die transfers doen dus..dan is het ook niet zo verwonderlijk dat ze niet bij jouw spelers uitkomen aangezien er meer dan keuze zat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites