Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 6 minuten geleden zei Badmuts: Geen Indonesië in de Azië Cup? Of waar staan die nu, nu je weg bent? Groepswinnaar, in de tweede ronde van Jordanië gewonnen en na penalties eruit tegen Japan in de kwartfinale. Ik schat dat ze wel Aziatische top blijven, maar wereldtop niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 11 uur geleden zei neva: Karel kan je wel een van z'n zes keepers lenen. Omdat jij het bent, laat ik het toe. Alleen je hebt 50% ongelijk en 50% gelijk. Heb 3 keepers, niet 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Verder kutten in Azië. Mijn personage spreekt nog geen Kirgizisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Aardig slot van het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 16 uur geleden zei ReneLeBlanc: Dat is de keerzijde van zo'n succesvol seizoen he maat. Wat was het geraamte van Udi? Geweldige club alleen al door di Natale Heb je Pafundi en Lazar nog? Op de laatste transferdag van seizoen 3 is dit het elftal van Udinese. Eerste twee jaar één groot handelshuis geweest met grote verkopen naar voornamelijk de zandbak. Heb alle grote competities aanstaan + SA en laatste is echt niet normaal hoor als je die aan hebt staan. Ik zie half Europa voor dikke bedragen die kant opvliegen. Wat een geld. Twee tactieken. Een 4-2-3-1 met drie spelmakers achter de diepe spits. Een 3-4-2-1 achter een lange diepe spits. 2x kampioen, 1x CL, 1x de beker. Grootste verkopen: Samardzic > Napoli 50 miljoen Lucca > Napoli 43 miljoen Jaka Bijol > Zandbak 90 miljoen Lovric > Zandbak 35 miljoen Perez > Zandbak 30 miljoen. Grootste aankopen: Scalvini 90 miljoen Gnonto 32 miljoen Zaniolo 22.5 miljoen Baldanzi 27.5 miljoen Lipoli 15 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei Dansmeister: Op de laatste transferdag van seizoen 3 is dit het elftal van Udinese. Eerste twee jaar één groot handelshuis geweest met grote verkopen naar voornamelijk de zandbak. Heb alle grote competities aanstaan + SA en laatste is echt niet normaal hoor als je die aan hebt staan. Ik zie half Europa voor dikke bedragen die kant opvliegen. Wat een geld. Twee tactieken. Een 4-2-3-1 met drie spelmakers achter de diepe spits. Een 3-4-2-1 achter een lange diepe spits. 2x kampioen, 1x CL, 1x de beker. Grootste verkopen: Samardzic > Napoli 50 miljoen Lucca > Napoli 43 miljoen Jaka Bijol > Zandbak 90 miljoen Lovric > Zandbak 35 miljoen Perez > Zandbak 30 miljoen. Grootste aankopen: Scalvini 90 miljoen Gnonto 32 miljoen Zaniolo 22.5 miljoen Baldanzi 27.5 miljoen Lipoli 15 miljoen Het is alsof jij gewoon met het Italiaanse elftal speelt Heel ziek. Heb je de taccie van de 4231? Ben wel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart (bewerkt) Nieuwe mijlpaal in mijn save. Voor het eerst gaat een ander San Marinees team door naar de knock-out fase van de CL Wonnen 2x van Atletico Madrid. Krijgen Celtic thuis en Dinamo Tblisi uit nog. Met een beetje geluk kunnen ze zomaar groepswinnaar worden ook nog 17 maart bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Het is alsof jij gewoon met het Italiaanse elftal speelt Heel ziek. Heb je de taccie van de 4231? Ben wel benieuwd. Haha dat had ik verwacht. Maar heb maar 6 internationals. Zal vanavond de tactiek laten zien. De bazin heeft net de pc ingenomen voor Sims. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 2 uur geleden zei Dansmeister: Haha dat had ik verwacht. Maar heb maar 6 internationals. Zal vanavond de tactiek laten zien. De bazin heeft net de pc ingenomen voor Sims. Zou je ook de 3421 kunnen laten ben wel benieuwd hoe je het hebt ingesteld achter de lange spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Het is alsof jij gewoon met het Italiaanse elftal speelt Heel ziek. Heb je de taccie van de 4231? Ben wel benieuwd. Yes. De meest saaie variant. Maar wel meest betrouwbaar. Eigenlijk mijn CL formatie. Dan de nieuwe formatie in de 3-4-3. Kom daar over een x aantal weken veel dieper op terug in de podcast. #Alonsoball @bas huijsmans en op aanvraag van @SpartaPiet En voor @Nom de Guerre de tactische variant op de bovenstaande formatie waar ik stiekem heel veel mee ga spelen dit seizoen, de libero erin om er een betere 2-3-5 van te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 8 minuten geleden zei Dansmeister: Yes. De meest saaie variant. Maar wel meest betrouwbaar. Eigenlijk mijn CL formatie. Dan de nieuwe formatie in de 3-4-3. Kom daar over een x aantal weken veel dieper op terug in de podcast. #Alonsoball @bas huijsmans en op aanvraag van @SpartaPiet En voor @Nom de Guerre de tactische variant op de bovenstaande formatie waar ik stiekem heel veel mee ga spelen dit seizoen, de libero erin om er een betere 2-3-5 van te maken. Heb je ook de teaminstructies van bovenstaande varianten want zien er zeer aantrekkelijk uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 12 minuten geleden zei Dansmeister: Yes. De meest saaie variant. Maar wel meest betrouwbaar. Eigenlijk mijn CL formatie. Dan de nieuwe formatie in de 3-4-3. Kom daar over een x aantal weken veel dieper op terug in de podcast. #Alonsoball @bas huijsmans en op aanvraag van @SpartaPiet En voor @Nom de Guerre de tactische variant op de bovenstaande formatie waar ik stiekem heel veel mee ga spelen dit seizoen, de libero erin om er een betere 2-3-5 van te maken. Geile shit. Open rechterflank, maar ik denk dan dat je hoog druk zet om die passes er uit te halen, yeah? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 7 minuten geleden zei SpartaPiet: Heb je ook de teaminstructies van bovenstaande varianten want zien er zeer aantrekkelijk uit Ja. Maar eerst de komende weken nog varianten maken en bespreken in de podcast aflevering. Dan kun je ‘m zo namaken. @Nom de Guerre Yes klopt. Kom daar volgende week in de voorbeschouwing van de podcast op terug. Alonso ball is geen meta in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Dat zou top zijn als ik hem kan overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Nee, maar er zitten meta elementen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wat zijn meta elementen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart (bewerkt) @Dansmeister ik zou bij Alonsoball de neiging hebben om buitenspelers te gebruiken. Ik snap ook dat je de backs wilt uitspelen maar heb je nog andere redenen om je vooral op het centrum te richten? Ik ben toevallig ook bezig met een 3-4-2-1 gebaseerd op het spel van Alonso maar heb rechts een IW en links een AP. Een centrale 4-2-3-1 staat ook nog op m'n lijstje maar dan met 2 DM's en 3 CM's. 17 maart bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Yess Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 9 minuten geleden zei Bogatyr: Yess Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 uur geleden zei Dansmeister: Ja. Maar eerst de komende weken nog varianten maken en bespreken in de podcast aflevering. Dan kun je ‘m zo namaken. @Nom de Guerre Yes klopt. Kom daar volgende week in de voorbeschouwing van de podcast op terug. Alonso ball is geen meta in ieder geval. Wil je mij is een PM sturen over die 4231? Ik heb iets soortgelijks maar struggle beetje. Ben wel benieuwd naar jouw visie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 uur geleden zei SpartaPiet: Wat zijn meta elementen? Overkoepelende shit, die eigenlijk bijna altijd werkt. Of zoals mensen het zouden noemen; OP shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 40 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wil je mij is een PM sturen over die 4231? Ik heb iets soortgelijks maar struggle beetje. Ben wel benieuwd naar jouw visie. Waar struggle je mee ouwe reus? Ik verander onwijs veel in mijn tactieken. Nu met Scamacca ga ik ook iets anders spelen, dan met Lucca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Europa League is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Hmm, moet ik me al zorgen gaan maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Na vijf seizoenen Sparta Rotterdam is het welletjes geweest en gaan we Engeland onveilig maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten