Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Kolere... Kwalificeer ik me met alle moeite (en mazzel) van de wereld voor de Europa League (terwijl ik gehoopt had op Conference League in het best mogelijke scenario), krijg je even onderstaande lijst aan wedstrijden voor je kiezen :classic_blink:. Nou ja, de 2.9 miljoen pond voor het überhaupt kwalificeren is wel lekker 

image.thumb.png.677fb5419d12c9d896221a484257abc2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei De Raam:

Ik merk dat ik een FM-dipje ga krijgen, wat doen jullie altijd om dit te voorkomen?

De game even wegleggen. Kriebelt vanzelf weer als je mensen hier ziet posten of je voetbal kijkt. Hier bouw ik elk seizoen wel een andere tactiek, daar zit mijn uitdaging. ;c

Heb jij een screen van David Martinez bro? Die is zoooooo smerig goed bij mij. Ongekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dansmeister:

De game even wegleggen. Kriebelt vanzelf weer als je mensen hier ziet posten of je voetbal kijkt. Hier bouw ik elk seizoen wel een andere tactiek, daar zit mijn uitdaging. ;c

Heb jij een screen van David Martinez bro? Die is zoooooo smerig goed bij mij. Ongekend.

image.thumb.png.3afdf2c56777d6bdf1578e6aaba17cd2.png

Ik had de beste jongen naar Hamburg gehaald, wat een speler zeg :< Wilde graag de stap naar Bayern maken, dus why not. :D 

image.thumb.png.b5159a09b0251e172741d8d68530549f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wat vinden jullie trouwens van Kendry?

Valt hier tegen, maar komt omdat hij gewoon bij Chelsea is gebleven en daar niet de speeltijd krijgt die die hoort te krijgen + Chelsea niet de meest geweldige club is. Is een beetje een middenmoter geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.3afdf2c56777d6bdf1578e6aaba17cd2.png

Ik had de beste jongen naar Hamburg gehaald, wat een speler zeg :< Wilde graag de stap naar Bayern maken, dus why not. :D 

image.thumb.png.b5159a09b0251e172741d8d68530549f.png

Potverdikkie. Die groeit nog als kool dus. Hier 21. Maar het is echt niet normaal. 8 comp matchen als '10' of rechtsbuiten. 9 doelpuntjes, maar ook 8 assists. Vorig jaar topscoorder met 52 doelpunten overall. Het houdt maar niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dansmeister:

Potverdikkie. Die groeit nog als kool dus. Hier 21. Maar het is echt niet normaal. 8 comp matchen als '10' of rechtsbuiten. 9 doelpuntjes, maar ook 8 assists. Vorig jaar topscoorder met 52 doelpunten overall. Het houdt maar niet op.

Gebruik je hem als IF of als AP? Ik krijg een beetje Hakim-vibes af en toe bij Martinez.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt geen touw aan vast te knopen aan dat bestuur van mij ;c Ze weigeren al twee seizoenen lang de faciliteiten te upgraden, terwijl we door Europees voetbal toch genoeg geld op de rekening hebben. Het jeugdcomplex wordt niet uitgebreid omdat ze liever spelers hebben die er direct staan, en het trainingscomplex wordt niet uitgebreid omdat ze denken dat spelers liever een dik salaris hebben dan goede faciliteiten. Kan ook een tweede team aanvragen (nu heb ik alleen een -19), daar beginnen ze ook niet aan. Wat ze dan weer wel doen (zonder dat ik er om vroeg) is me opeens een transferbudget van 15 miljoen geven :cab: Budget is al jaren niet boven de 500k geweest, en nu krijg ik opeens 15 miljoen aan tb en 500k om aan salarissen te spenderen. Ohja, en het geld wat ik mag herinvesteren van uitgaande transfers staat ook nog net niet op 0 :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Gebruik je hem als IF of als AP? Ik krijg een beetje Hakim-vibes af en toe bij Martinez.

HVS in tactiek 1. SS in tactiek 2 en in mijn nieuwe tactiek(verveelde mij weer gisteren) staat die als AM ondersteunend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Wat vinden jullie trouwens van Kendry?

Heeft zich in het eerste seizoen enorm ontwikkeld bij mij, nog een half jaartje en dan vertrekt ie naar Londen. Ik probeer hem zo sterk mogelijk te maken zodat ie daar kan slagen. Ik zie dat ie in de meeste saves geen kans krijgt bij Chelsea. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Heeft zich in het eerste seizoen enorm ontwikkeld bij mij, nog een half jaartje en dan vertrekt ie naar Londen. Ik probeer hem zo sterk mogelijk te maken zodat ie daar kan slagen. Ik zie dat ie in de meeste saves geen kans krijgt bij Chelsea. 

Zo zonde inderdaad, maar dat is wel eentje die je vaak kunt huren en ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Zo zonde inderdaad, maar dat is wel eentje die je vaak kunt huren en ontwikkelen.

Ga ik wel proberen wanneer die vertrokken is, ja. Wil in die save toch ook een WK pakken met Ecuador dus dan kunnen we een volledig ontwikkelde Kendry goed gebruiken.

December 2024, einde seizoen 1. 32(11) wedstrijden, 15 goals, 15 assists. 

image.png.71669e744710b3df03eba379624468e1.png

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Ja, ben maar weer even bezig gegaan met Sporting :D 

Juli 2029.

image.thumb.png.ada1ca761084a3211ca18f7f493b52a9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Dit is de beta? Want dit zijn wel echt stukkie mindere attributen dan bij mij.

Ja, dit is mijn beta save met Sporting inderdaad. 

@Nom de Guerre

image.thumb.png.c8c489e0b70866f0b283e4b5216b6165.png

image.png.ed6452c20728b98f99ea276c563f688d.png

Afgelopen seizoen heeft hij 16 invalbeurten gekregen en staat inderdaad op de verhuurlijst. Weet jij trouwens of je dat geld nog krijgt van future transfers? Krijg ik in de zomer van 2025 dan 20 miljoen bij Independiente of is dat al verwerkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei De Raam:

Ja, dit is mijn beta save met Sporting inderdaad. 

@Nom de Guerre

image.thumb.png.c8c489e0b70866f0b283e4b5216b6165.png

image.png.ed6452c20728b98f99ea276c563f688d.png

Afgelopen seizoen heeft hij 16 invalbeurten gekregen en staat inderdaad op de verhuurlijst. Weet jij trouwens of je dat geld nog krijgt van future transfers? Krijg ik in de zomer van 2025 dan 20 miljoen bij Independiente of is dat al verwerkt?

Dacht het wel. Je krijgt de centen als de deal rond is en de speler van club wisselt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-12-2023 om 18:48 zei Rrrood:

De enige positie (2 met gk meegerekend) die ik hem niet zou laten spelen is DC. Als je dun in 1 positie zit, dan zou ik hem dat laten trainen. Maar vooral heel veel speeltijd geven en altijd meenemen in de selectie; al valt hij maar 20m in. Hij kan werkelijk (bijna) alles 

Edit: om trainen naar een WB kan inderdaad, IWB is ook zeer vet, maar echt alles kan. Als hij zijn pace & acceleration nog kan verbeteren, dan is hij echt super-multifunctioneel.

image.png.e8bb786f52e3938d32092cb5419f1474.png

Twee jaar later!

image.thumb.png.f52b7baa4e9376563e351818800f4fc1.png

Zo zie je maar weer eens dat die sterretjes helemaal niets zeggen ;c

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites