Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei bas huijsmans:

@De Raam Om inderdaad nog maar eens aan te tonen hoe belangrijk speeltijd is vanaf 18 jaar. Vorig seizoen in de competitie echt heel erg veel gerouleerd. Sotiropoulos viel namelijk in 14 wedstrijden in en dit is denk ik allemaal van voor de winterstop. Hij werd bijvoorbeeld ook geen topscorer van de competitie terwijl hij per 75 minuten ongeveer een goaltje meepikte (wel tweede met slechts 3 goals minder).

Screentje is van zijn ontwikkeling. Vanaf maart/april is hij weer echt alles gaan spelen en zijn ontwikkeling vliegt ook weer de lucht in. In augustus en september speelt die weer iets minder competitiewedstrijden door het rouleren met de voorrondes in de CL en groepsfase CL en de ontwikkeling stokt weer een beetje. Dit ga ik dus eens even iets beter in de gaten houden zodat die genoeg competitiewedstrijden speelt.

image.thumb.png.5fc37032550ea59938c97268787c4c91.png

Wel een beetje mee oppassen want het is niet bij elke speler het geval. Je hebt hier gewoon een jongen die lekker gaat op minuten. 

Deze hieronder begon pas met groeien nadat ik hem niet meer opstelde en hem terugzette naar het tweede elftal. Daar is hij niet geregistreerd dus hij speelt momenteel heel weinig wedstrijden. 

image.png.a006335ab35ee20e9d34bbd03bafcf84.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei De Raam:

Wel een beetje mee oppassen want het is niet bij elke speler het geval. Je hebt hier gewoon een jongen die lekker gaat op minuten. 

Deze hieronder begon pas met groeien nadat ik hem niet meer opstelde en hem terugzette naar het tweede elftal. Daar is hij niet geregistreerd dus hij speelt momenteel heel weinig wedstrijden. 

image.png.a006335ab35ee20e9d34bbd03bafcf84.png

Oh dat is wel bijzonder dan ja. Wellicht de combi van wedstrijden spelen en op het juiste niveau en dan speelt de vorm natuurlijk ook nog mee. Ik merk wel dat de spitsen in mijn jeugdteam zich als een trein ontwikkelen. Die winnen dan ook alles met grote cijfers en scoren veel dus dat helpt ook echt wel mee haha.

Mijn lievelingsspitsje heeft er zojuist even 13 ingejankt in de voorrondes van de CL en hij groeit ook direct weer lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei bas huijsmans:

Oh dat is wel bijzonder dan ja. Wellicht de combi van wedstrijden spelen en op het juiste niveau en dan speelt de vorm natuurlijk ook nog mee. Ik merk wel dat de spitsen in mijn jeugdteam zich als een trein ontwikkelen. Die winnen dan ook alles met grote cijfers en scoren veel dus dat helpt ook echt wel mee haha.

Mijn lievelingsspitsje heeft er zojuist even 13 ingejankt in de voorrondes van de CL en hij groeit ook direct weer lekker

Vorm en prestaties spelen zeker een rol. Dat was ook het probleem van mijn speler, die kon net niet aanhaken en als je dan een doorzettingsvermogen van 1 hebt, kun je doe tegenslagen niet overkomen. Nu die niet meer zoveel speelt heeft ie meer rust en geen druk, daar gaat ie beter op.

Ik heb ook eenzelfde geval als die speler van jouw. Wilde in de O19 niet ontwikkelen en ging zelfs achteruit. Heb hem naar het tweede elftal gedaan (spelen op 2de niveau) en gaat nu als een speer.

Is echt per speler verschillend wat ze nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poah dit is wel lekker hoor. Nu nog enkele echte wereldtoppers (wishful thinking). Vooral heerlijk dit aangezien ik maximaal 8 buitenlanders mag inschrijven voor de competitie. Toch een iets 'vastere' regel dan wanneer je bijv. maximaal 5 buitenlanders tegelijk mag opstellen. Rouleren met spelers die niet ingeschreven zijn zit er helaas niet in.

image.thumb.png.b388b2e5032c928c4dfb053542b5e0b0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei sennid:

image.thumb.png.7629bee33123bd2ca2a03843c60a8e02.png

Ook ik krijg te maken met een beslissing van het bestuur zelf @neva @MisterX

5 minuten geleden zei neva:

Hopelijk bouwen ze wel een grote. Anders is het zo zonde.

4 minuten geleden zei sennid:

Stadion is 600 dus ben al blij boven de 2000 

Ik kreeg dit bericht dus na afloop van volgens mij het 2e seizoen. Ze willen naar 3600 ofzo. Nu spelen we in 350. Maar bijna 4 jaar verder nog niets gehoord, ze zoeken nog steeds naar een goede locatie.

Stiekem hoop ik op een groter stadion doordat we wat jaren verder zijn. Europees is het nationale stadion (5500) bijna altijd al uitverkocht. Ik hoop dat het dus wel richting de 10k zal gaan. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Willem:

Nee helaas niet, zit intussen eind mei dus kan hem niet meer terughalen. Wel jammer want er stonden 2 Amerikaanse regens op die misschien haalbaar zouden kunnen zijn maar waar ik niks mee heb gedaan.

misschien staan ze in een Amerikaans jeugdelftal? Als ze zo goed zijn is die kans toch groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei sennid:

image.png.05c004fc602db2616ebb5608a27ffcc1.png

Ik weet niet of dit nog omhoog of omlaag kan gaan anders moet ik even goed gaan presteren de komende jaren om CL te halen :D

Ik zie al 3,5-4 jaar dezelfde tekst zonder enige update...

Ik hoop dat het getal bij mij nog wel omhoog gaat. Jij zit al hoger.

1 uur geleden zei neva:

Probleem is dat het 25-30 jaar duurt voor ze weer een nieuwe willen bouwen eventueel.

Minstens 25 jaar, tenzij je volgens mij vanwege competitieregels een groter stadion moet hebben, dan kan het altijd. 

Daarom hoop ik op iets van minstens 10k. Dan kan ik wel even vooruit. Misschien nog een paar keer uitbreiden etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites