Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Wil je een screenshot van Lamine Yamal uit 2032 om te zien hoe hij zich ontwikkeld heeft? Of wil je zien hoe de attributen van het Belgische talent Zeno Debast zijn in 2029? Doe hier je aanvraag en dan zal er snel op gereageerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) Wat zijn de minimaal aantal seizoenen om te simuleren? Want ik zit te denken om Japan een aantal seizoen te simuleren om daar talentjes eruit te vissen die handig zijn voor de shirtverkoop voor mensen die geld willen verdienen Heb al een aantal spelers gevonden die ik ga bekijken die Japans zijn: Zion Suzuki (20) Urawa Reds | GK Riku Handa (20) Gamba Osaka | DRC Keita Kosugi (17) Bellmare | DL Jiro Nakamura (19) Gamba Osaka | AMRC Ryo Nishitani (19) Tokyo Verdy | DM, MC Ryunosuke Sato (16) FC Tokyo | MRC, AMC Shunsuke Mito (20) Albirex Niigata | ML Kuryu Matsuki (20) FC Tokyo | M/AMC Kodai Sano (19) NEC | MC Keisuke Goto (18) Júbilo Iwata | MC, ST Naoki Kumata (18) FC Tokyo | MC, ST bron: https://www.fmscout.com/a-football-manager-2024-possible-wonderkids.html edit: Als je meer Japanse spelers/talenten wilt zien tag mij maar dan zal ik er eens naar kijken. 18 oktober 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 3 uur geleden zei sennid: Wat zijn de minimaal aantal seizoenen om te simuleren? Want ik zit te denken om Japan een aantal seizoen te simuleren om daar talentjes eruit te vissen die handig zijn voor de shirtverkoop voor mensen die geld willen verdienen Heb al een aantal spelers gevonden die ik ga bekijken die Japans zijn: Zion Suzuki (20) Urawa Reds | GK Riku Handa (20) Gamba Osaka | DRC Keita Kosugi (17) Bellmare | DL Jiro Nakamura (19) Gamba Osaka | AMRC Ryo Nishitani (19) Tokyo Verdy | DM, MC Ryunosuke Sato (16) FC Tokyo | MRC, AMC Shunsuke Mito (20) Albirex Niigata | ML Kuryu Matsuki (20) FC Tokyo | M/AMC Kodai Sano (19) NEC | MC Keisuke Goto (18) Júbilo Iwata | MC, ST Naoki Kumata (18) FC Tokyo | MC, ST bron: https://www.fmscout.com/a-football-manager-2024-possible-wonderkids.html edit: Als je meer Japanse spelers/talenten wilt zien tag mij maar dan zal ik er eens naar kijken. Heel benieuwd naar die Japanse talenten. Keisuke Goto is voor Japan een leuke speler, maar als het een wonderkid is in FM lijkt hij me overrated. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 4 uur geleden zei sennid: Wat zijn de minimaal aantal seizoenen om te simuleren? Vijf, meestal is er dan ook nog wel iemand die tot 10 gaat Vorig jaar hield @Fantasy telkens 2028 aan, als ik me goed herinner... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 6 uur geleden zei FlyD: Heel benieuwd naar die Japanse talenten. Keisuke Goto is voor Japan een leuke speler, maar als het een wonderkid is in FM lijkt hij me overrated. Staat ook mogelijke wonderkids dus kan zo maar zijn dat hij het niet wordt bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik was inderdaad van plan een game tot en met de zomer van 2028 of 2029 te simuleren en die dan te gebruiken voor de Future Screenshots. Dus kom maar alvast door met de verzoekjes. Om het voor mijzelf een beetje behapbaar te houden zou ik het appreciëren als er geen lijsten van 20 spelersnamen per persoon komen en het een beetje schappelijk blijft qua aantallen screenshots die ik moet gaan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Misschien een idee om dit met een paar man te doen? Dus iemand Zuid-Amerika, iemand Scandinavië, iemand West-Europa, etc. Krijgen we volledige dekking en ligt niet alle druk bij 1 of 2 personen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik kan ook wel helpen na het weekend. Zet ik s ochtends mijn laptop gewoon aan met simuleren en zie ik wel hoe ver die is als ik s middags weer kom van werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charisteas10 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Tijjani Reijnders Quilindschy Hartman Jorrel Hato Josip Sutalo Brian Brobbey Dank alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Ik was inderdaad van plan een game tot en met de zomer van 2028 of 2029 te simuleren en die dan te gebruiken voor de Future Screenshots. Dus kom maar alvast door met de verzoekjes. Om het voor mijzelf een beetje behapbaar te houden zou ik het appreciëren als er geen lijsten van 20 spelersnamen per persoon komen en het een beetje schappelijk blijft qua aantallen screenshots die ik moet gaan maken Ik zal vanavond Japan onder mijn hoede nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik ben alles in Noord- en Zuid-Amerika aan het simuleren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Luc Netten van NEC, m’n eerste huurtransfer, ziet er erg goed uit. Doet me denken aan Roan Veenbrink van Utrecht vorig jaar. Ik ga nu terug naar werk en laat m’n FM op vakantie, eens zien hoe ver hij komt in een uur of 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) Heeft iemand voor mij... Thijmen Blokzijl Antoni Milambo Quilindschy Hartman Lucas Bergvall Sebastian Nanasi Sverre Halseth Nypan Mijn dank is groot! 19 oktober 2023 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) Ik ben een tijdje vooruit gegaan, eerste wat me opvalt als ik Feyenoord open :O Edit: Sorry dat ik geen verzoeken opvolg, maar heb heel weinig tijd. Nog wat verder erdoor gescrolled en even een update, heb heel veel leuke newgens, maar qua bestaande spelers is dit voor mij de enige Nederlandse verrassing. Valt me verder als Feyenoord fan op dat S. van Persie (Lazio 30mln) Z. Redmond (Utrecht 15mln) Zechiel (Wolves 15mln), Milambo (Wolfsburg 22mln) en Sauer (15mln) potentieel tonen, maar is natuurlijk maar net wat jij er als manager van maakt. Mike Kleijn, Jaden Slory en Givairo Read eindigen in de kelder van de Eredivisie, Harmouz transfervrij en Kraaijeveld als een matige speler in het tweede. Als Arne Slot ze opstelt maken ze ook een top transfer. Netten van NEC heeft mooie stats, maar speelt toch niet veel en zit nogsteeds bij NEC. Zal wel slechte verborgen eigenschappen hebben denk ik. Toch even snel gekeken voor jullie, maar geen tijd meer voor screenshots. @Urbeto Blokzijl geflopt. Overige spelers 40-60mln en Nypan op 100mln bij Man City aan het doorbreken, dat is een topper. @Charisteas10Reijnders degelijk hele carriere bij Milan, Hartman is een topper. Overige spelers zitten nog bij Ajax. Brobbey valt tegen en nu te koop voor 4mln. 20 oktober 2023 bewerkt door Brozai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik zou graag screenshots willen van de volgende spelers: - Jason Van Duiven - Isaac Babadi - Ian Maatsen - Martin Vitik - Andriy Lunin - Malang Sarr - Tygo Land - Mauro Boselli - Valentin Gomez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Kan iemand mij een begin screen tonen van Antonio Nusa, Mandela Keita en Theo Leoni? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik ben inmiddels aanbeland op 1 juli 2029! Volgende competities zijn daarbij ingeladen: Graag even een tag als je vanuit mijn save-file wat wilt zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Bij Japan kom je van een koude kermis thuis Het is meer de newgens die pas veel talent hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 19 uur geleden zei Charisteas10: Tijjani Reijnders Quilindschy Hartman Jorrel Hato Josip Sutalo Brian Brobbey Dank alvast! 1 juli 2029, Europese competities niet actief Tijani Reijnders: Spoiler Quilindschy Hartman Spoiler Jorrel Hato Spoiler Josip Sutalo Spoiler Brian Brobbey Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 14 uur geleden zei Urbeto: Heeft iemand voor mij... Thijmen Blokzijl Antoni Milambo Quilindschy Hartman Lucas Bergvall Sebastian Nanasi Sverre Halseth Nypan Mijn dank is groot! 1 juli 2029, Europese competities niet actief Thijmen Blokzijl zit niet in mijn save Antoni Milambo zit niet in mijn save Quilindschy Hartman Spoiler Lucas Bergvall zit niet in mijn save Sebastian Nanasi zit niet in mijn save Sverre Halseth Nypan Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 3 uur geleden zei Rob1981: Ik zou graag screenshots willen van de volgende spelers: - Jason Van Duiven - Isaac Babadi - Ian Maatsen - Martin Vitik - Andriy Lunin - Malang Sarr - Tygo Land - Mauro Boselli - Valentin Gomez 1 juli 2029, Europese competities niet actief Jason van Duiven Spoiler Isaac Babadi Spoiler Ian Maatsen Spoiler Martin Vitik Spoiler Andriy Lunin Spoiler Malang Sarr Spoiler Tygo Land Spoiler Mauro Boselli zit niet in mijn save Valentin Gomez (denk dat je deze bedoeld, heb er nog 1 in mijn save) Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 14 uur geleden zei Urbeto: Heeft iemand voor mij... Thijmen Blokzijl Antoni Milambo Quilindschy Hartman Lucas Bergvall Sebastian Nanasi Sverre Halseth Nypan Mijn dank is groot! Thijmen Blokzijl Spoiler Antoni Milambo Spoiler Hartman Spoiler Nypan Spoiler 3 uur geleden zei Rob1981: Ik zou graag screenshots willen van de volgende spelers: - Jason Van Duiven - Isaac Babadi - Ian Maatsen - Martin Vitik - Andriy Lunin - Malang Sarr - Tygo Land - Mauro Boselli - Valentin Gomez Jason Van Duiven Spoiler Isaac Babadi Spoiler Ian Maatsen Spoiler Martin Vitik Spoiler Andriy Lunin Spoiler Malang Sarr Spoiler Tygo Land Spoiler Valentin Gomez Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik zou graag de toekomst zien van deze spelers: Viktor Vidarsson Gift Orban Archie Brown Hong Hyun-Seok Malick Fofana Arthur Vermeeren Lucas Noubi Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Mika Godts, Naci Ünüvar, Gabriel Misehouy en Amourricho van Axel Dongen graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Maurice Steijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten