Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

image.png.3bc37fa2f9a45bda962b70d1cb31cf9a.png

Normaal gooiik hier per setje wedstrijden van een maand, of tot een interlandbreak even een update. Maar wilde jullie deze toch niet onthouden hoor, wat een pot :<

Nu moet ik zeggen dat dit de 6e pot is in de CL League Phase, en Bayern pas 4 punten heeft (Ludogorets & Fenerbahce staan bij eerste 8 lol), maar dat laat deze niet minder goed smaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.41d23aedad0f22a5a94bcf1719d191c9.png

Dubbelpost, maar ach. Heb nog even door gespeeld tot aan de winterstop.
Was eigenlijk best een moeilijk programma, maar enorm goed door gekomen. PSV winst, Benfica 2x op achterstand gekomen, maar wel geklopt en vervolgens ook tegen FC Twente 2-0 achter. Daar wel eerste puntverlies geleden helaas. Daarna 2 makkelijke potjes op halve kracht. Vervolgens dus Bayern, en paar dagen later Ajax. In die pot hadden we het heel zwaar, ook fysiek. Maar wel gewonnen dus. En nog even de uithaal tegen ADO (spelen nog in KKD) :D 6x Slory haha.

Trustennn

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei 007mark:

image.thumb.png.41d23aedad0f22a5a94bcf1719d191c9.png

Dubbelpost, maar ach. Heb nog even door gespeeld tot aan de winterstop.
Was eigenlijk best een moeilijk programma, maar enorm goed door gekomen. PSV winst, Benfica 2x op achterstand gekomen, maar wel geklopt en vervolgens ook tegen FC Twente 2-0 achter. Daar wel eerste puntverlies geleden helaas. Daarna 2 makkelijke potjes op halve kracht. Vervolgens dus Bayern, en paar dagen later Ajax. In die pot hadden we het heel zwaar, ook fysiek. Maar wel gewonnen dus. En nog even de uithaal tegen ADO (spelen nog in KKD)  6x Slory haha.

Trustennn

Heerlijk al die bekende namen nog bij je team, in ieder geval geen vreemdelingenlegioen. Alleen Keitel ken ik niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Heerlijk al die bekende namen nog bij je team, in ieder geval geen vreemdelingenlegioen. Alleen Keitel ken ik niet?

Seizoen 2 ook pas, hoor ;c

Overigens heb je deze post toen wel geliked over Keitel, en daarna gereageerd haha: 

Is bij mij de stand-in voor Wieffer, omdat ik Zerrouki van de hand wilde doen. Die vertrok ook uiteindenlijk (huur + verplichte koopoptie van 12M) richting Wolverhampton. Keitel vooral binnengehaald vanwege zijn mentale en fysieke attributen, en gewoon goed genoeg voor een plek in de Feyenoord selectie. Daarnaast ook niet duur.

Edit; Merk nu wel enorm veel interesse voor mijn spelers hoor, omdat ik goed presteer. Dus kan zomaar een knallende transferzomer worden. Ook veel interesse uit Saoudi-Arabië, hebben jullie dat ook?
Inmiddels al interesse voor Bijlow, Geertruida, Wieffer, Timber, Ivanusec, Gimenez, Hartman en Stengs. Hancko wilt ook nog eens zelf weg. Dus hier zijn lange schaduwlijstjes zich aan het formeren.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

Seizoen 2 ook pas, hoor ;c

Overigens heb je deze post toen wel geliked over Keitel, en daarna gereageerd haha: 

Is bij mij de stand-in voor Wieffer, omdat ik Zerrouki van de hand wilde doen. Die vertrok ook uiteindenlijk (huur + verplichte koopoptie van 12M) richting Wolverhampton. Keitel vooral binnengehaald vanwege zijn mentale en fysieke attributen, en gewoon goed genoeg voor een plek in de Feyenoord selectie. Daarnaast ook niet duur.

Edit; Merk nu wel enorm veel interesse voor mijn spelers hoor, omdat ik goed presteer. Dus kan zomaar een knallende transferzomer worden. Ook veel interesse uit Saoudi-Arabië, hebben jullie dat ook?
Inmiddels al interesse voor Bijlow, Geertruida, Wieffer, Timber, Ivanusec, Gimenez, Hartman en Stengs. Hancko wilt ook nog eens zelf weg. Dus hier zijn lange schaduwlijstjes zich aan het formeren.

Ah, check. Deze ken ik nog wel ja. Ideale stand-in.

Saoedi-Arabië gaat je inderdaad veel centen opleveren. Bijlow gaat standaard in mijn games naar de zandbak. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Ah, check. Deze ken ik nog wel ja. Ideale stand-in.

Saoedi-Arabië gaat je inderdaad veel centen opleveren. Bijlow gaat standaard in mijn games naar de zandbak.  

Lekker :D Laat de euro's maar tegen de plinten klotsen in De Kuip hehe.

Heb nu Scherpen en Wellenreuther als reserve keepers. Die laatste laat ik denk ik gaan, want wilt alleen bijtekenen voor iets te veel geld (kijkende naar dat hij 3e doelman is). Wildan eigenlijk een goede keeper erbij halen en een jeugdkeeper aan de selectie toevoegen. Laatste even kijken welke hiervoor meest geschikt is.

Als keeper die de strijd moet aan gaan met Scherpen, heb ik Chris Brady op het ook van Chicago Fire. Is nog jong en heeft een ontsnappingsclausule in zijn contract staan (6 miljoen ofzo). Past dus perfect in mijn filosofie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Schermafbeelding 2024-03-20 110417.jpg

Volgens mij merk ik dat je best vaak op voorsprong komt, maar het dan toch nog weg geeft de laatste screentjes. Pas je dingen aan tijdens de wedstrijd? Deze FM merk ik namelijk dat de AI best vaak een tactische omzetting doet en dat het spelbeeld dan compleet kan veranderen. Misschien is het een idee om een tweede tactiek, iets meer behouden of met een mannetje extra op het middenveld, te hebben waar je naartoe kan switchen als je merkt dat het spelbeeld omslaat.

Met Arsenal heb je natuurlijk vaker meer kwaliteit dan de tegenstander en kunnen jouw spelers beter onder de druk uit spelen of laten ze zich minder snel terug dringen. Bij Udinese ben je vaker de underdog en kan dit misschien net helpen om de boel op slot te houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bas huijsmans:

Volgens mij merk ik dat je best vaak op voorsprong komt, maar het dan toch nog weg geeft de laatste screentjes. Pas je dingen aan tijdens de wedstrijd? Deze FM merk ik namelijk dat de AI best vaak een tactische omzetting doet en dat het spelbeeld dan compleet kan veranderen. Misschien is het een idee om een tweede tactiek, iets meer behouden of met een mannetje extra op het middenveld, te hebben waar je naartoe kan switchen als je merkt dat het spelbeeld omslaat.

Met Arsenal heb je natuurlijk vaker meer kwaliteit dan de tegenstander en kunnen jouw spelers beter onder de druk uit spelen of laten ze zich minder snel terug dringen. Bij Udinese ben je vaker de underdog en kan dit misschien net helpen om de boel op slot te houden. 

Dankjewel topper, heel fijn dit, ik ga er werk van maken! Klopt we geven idd vaak voorsprongen weg met Udinese, helaas. Alleen bedoel je nou juist dat het slecht of goed is , als ik tijdens de wedstriijd dingen aanpas? Want doe ik wel, maar zal ik daar juist mee stoppen of doorgaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Dankjewel topper, heel fijn dit, ik ga er werk van maken! Klopt we geven idd vaak voorsprongen weg met Udinese, helaas. Alleen bedoel je nou juist dat het slecht of goed is , als ik tijdens de wedstriijd dingen aanpas? Want doe ik wel, maar zal ik daar juist mee stoppen of doorgaan?

Ik zou zo min mogelijk aanpassen als de wedstrijd normaal verloopt. Misschien een detail als afspelen aan de backs of aan de centrale verdediger of de tegenstander aan de zijkant onder druk zetten of in het midden. 

Maar wat de AI vaak doet is een soort tactiek verandering als ze achter komen of als het niet goed loopt. Ze wisselen naar een andere formatie of gaan ineens hoog druk zetten etc. Als je zoiets merkt aan het spel van de tegenstander en je komt onder druk te staan, dan zou ik daar wel op in spelen. Als de AI meer druk gaat zetten dan kan het misschien helpen om er een extra middenvelder in te zetten zodat je meer opties hebt in de opbouw of dat je makkelijker de tweede bal wint mocht je sneller een lange bal willen spelen om onder de druk uit te komen.

Ik noem maar wat voorbeelden. Ik weet namelijk niet hoe jouw tactiek precies werkt en waar je vooral tegenaan loopt, maar als ik jou was zou ik proberen te identificeren wat het probleem is waar je vaak tegenaan loopt en hier een plan B voor smeden zodat je de voorsprong hopelijk over de streep weet te trekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 17e speelronde is daar eindelijk het eerste puntverlies voor AC en een heerlijke overwinning voor ons. Op verliespunten bezetten we op dit moment de 4e stek, maar het is lekker spannend bovenin! Het plezier is weer terug met deze game. :D

@ReneLeBlanc

Scherm­afbeelding 2024-03-20 om 19.29.41.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Thierryvane:

Saoedi-Arabië gaat je inderdaad veel centen opleveren. Bijlow gaat standaard in mijn games naar de zandbak. ;c 

Komt net even een bod binnen van potentieel 90 miljoen :-D

Nou dahaaaag he.

image.thumb.png.4ae50565e135b7e015988b50fa78c73b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Marvin:

Deze is lekker hoor.. Al presteert Napoli (10e) heel matig, doen wij met deze overwinning hele goede zaken..

Direct de CL in? 

@ReneLeBlanc 

Scherm­afbeelding 2024-03-21 om 08.44.36.png

Scherm­afbeelding 2024-03-21 om 08.45.45.png

image.thumb.png.811ae13d35502b034df8a40cf466306e.png

Napoli die matig presteert, hey dat herken ik. :D Niet alleen Napoli want ook Juve is hier matig. Gat naar Milaan is hier iets minder groot dan bij jou overigens :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

92638d55bc260040e42147136f44ceb6.png

Kazakse voetbal wordt veelal gedomineerd door Russen en non-EU spelers. Toch lekker om dan een Supercup te pakken met twee grote Kazakse talenten centraal achterin (waarvan één eigen jeugd), een linksmid die meer dan prima is en een spits uit eigen jeugd. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites