Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go or no go?

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Glenn08:

@De Raam Ik zou niet twijfelen, en em verkopen. Vooral omdat hij je later ook gewoon geld gaat opleveren.

Kopen om door te verkopen, bedoel je?

Ik wil heel graag maar het is zo'n grote hap uit m'n budget. Ik zit namelijk met de uitdaging dat er een kans bestaat dat ik het nieuwe seizoen moet gaan aanvangen met 15 bruikbare spelers ;c 

Ik heb nu vier centrale verdedigers en een AMR aangetrokken. Verder heb ik nog 3 à 4 spelers nodig die in de as op het middenveld kunnen spelen.

Ik verwacht wel nog zo'n 15 miljoen te verdienen deze window maar daarvan mag ik maar 25% investeren. In de volgende window ontvangen we nog eens 20 miljoen door de transfer van Paez naar Chelsea. Dat is vanaf het begin een future transfer dus weet niet of dat geld nog binnenkomt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei De Raam:

Kopen om door te verkopen, bedoel je?

Ik wil heel graag maar het is zo'n grote hap uit m'n budget. Ik zit namelijk met de uitdaging dat er een kans bestaat dat ik het nieuwe seizoen moet gaan aanvangen met 15 bruikbare spelers  

Ik heb nu vier centrale verdedigers en een AMR aangetrokken. Verder heb ik nog 3 à 4 spelers nodig die in de as op het middenveld kunnen spelen.

Ik verwacht wel nog zo'n 15 miljoen te verdienen deze window maar daarvan mag ik maar 25% investeren. In de volgende window ontvangen we nog eens 20 miljoen door de transfer van Paez naar Chelsea. Dat is vanaf het begin een future transfer dus weet niet of dat geld nog binnenkomt?

Yes kopen om te verkopen, zo doe ik het. In het begin van mijn games zit ik ook altijd in die situatie dat ik veel spelers moet kopen, en weinig geld heb. Maar voor die bestaande wonderkinderen maak ik dan wel een uitzondering. Je weet bijna altijd zeker dat daar op een gegeven moment wel een club voor komt met een grote zak geld. En dan durf ik wel eens op andere posities wat kwaliteit inboeten.

En ik denk voor die transfers die al zijn doorgevoerd voor de game uit kwam, dat je dat geld gewoon niet gaat krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er weer één. Kan Goncalo Inacio terug halen van Liverpool. Vier jaar geleden aan hen verkocht voor 79 miljoen en kan hem nu voor 68 miljoen terughalen. Speler uit eigen jeugd maar zou wel enkele talenten in de weg kunnen zitten.

image.png.348b0d0cf62f5b992fac1fc1b49c6dde.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Hij is niet door jouzelf opgeleid.wel door Sporting uiteraard maar van voor de tijd dat jij de manager bent.  Dan zou ik hem niet halen. 

Gezien jouw uitdaging dat je de CL wil winnen met zelf opgeleide spelers. 

Dus jij vind, als ik het goed wil doen, dat ik met alleen de newgens moet spelen?

Inácio heeft de eerste 3 seizoenen gewoon onder mijn bewind gespeeld voordat ik hem had verkocht..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei rich ruzzian:

Voor de uitdaging zou ik het met alleen new gens doen. 

Maakt de uitdaging wel groter inderdaad maar hoe denk je dan over de spelers die in de jeugd begonnen zijn? Die heb ik toch wel een soort van zelf opgeleid dan toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei De Raam:

Maakt de uitdaging wel groter inderdaad maar hoe denk je dan over de spelers die in de jeugd begonnen zijn? Die heb ik toch wel een soort van zelf opgeleid dan toch?

Inacio is al een heel groot talwnt bij het starten van de game. Heb je als virtuele manager niet of nauwelijks een bijdrage aan. Ik zou voor het afronden van je save het bij Youth only houden en daar horen geen aankopen bij ook niet ex-(jeugd)spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei De Raam:

Ik heb er weer één. Kan Goncalo Inacio terug halen van Liverpool. Vier jaar geleden aan hen verkocht voor 79 miljoen en kan hem nu voor 68 miljoen terughalen. Speler uit eigen jeugd maar zou wel enkele talenten in de weg kunnen zitten.

image.png.348b0d0cf62f5b992fac1fc1b49c6dde.png 

Ik zou hem halen. Ervaring, kind van de cub en waarschijnlijk nog wel iets beter dan de talenten die eraan komen die dan in minder belangrijke wedstrijden hun minuten kunnen malen. Met deze jongeheer haal je een wereldtopper in huis. Doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meupiyou - 26 jaar Frans, rol van Voetballende verdediger

MeuPiyousell.png.deda47bad904e0c58f3e3b4cec74bde1.png

Chaillou - 24jaar, Frans rol van Centrale verdediger

ChaillouDC.png.1567b5b2130702abf3a7f8032203f64a.png

Bovenstaande heren is het centrale duo van mijn Versailles. Nu ben ik op zoek om dit duo te versterken. Chaillou is eigenlijk gewoon zeker van zijn plek, blijft gewoon staan, uitstekende verdediger. Meupiyou echter, lijkt mij wel aan vervanging toe, vooral ook omdat hij een veel beter/duurder contract wil dan dat ie waard is.

Nu heb ik volgende jongens op het oog.

Zeze - 26 jaar Frans, voorkeursrol voetballende verdediger

ZezeBPD.png.f992931fc3929a0878d8fb3a15fbace2.png

Roninho - 19 jaar Braziliaans, voorkeursrol centrale verdediger

RoninhoDC.png.7ec28e11a4bd2581fd0d07591cf17bb7.png

Nu ben ik een beetje aan het twijfelen. Ik kan ze beide kopen, maar dan ga ik de ontwikkeling van de talenten die al bij de club zijn, en die ik als back up ga willen gebruiken. Nu is mijn vraag, schuif ik Chaillou door naar de rol van voetballende verdediger, en ga ik voor de komst van Roninho, die het liefst als centrale verdediger speelt. Of ga ik voor de komst van Zeze, waardoor Chaillou in zijn vertrouwde rol kan blijven spelen? Pluspunt bij Zeze is ook dat hij Frans is. Bij Roninho speelt zijn leeftijd dan weer in het voordeel, aangezien daar dan nog een doorverkoop mogelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei La Pulga:

Eens, hij blijft. Gaat wel ongelukkig worden omdat ik hem had beloofd te verkopen, maar goed dat is dan maar zo.

Geloof me maatje, daar is ie binnen seizoen of sneller wel overheen. Komt helemaal goed. Zoveel geld is het niet, en met 3,9 miljoen koop iig, niks gelijkwaardigs of beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simone Pafundi, dit seizoen gehuurd van Liverpool en kan 'm overnemen voor 69 miljoen. Heeft 26(7) wedstrijden voor ons gespeeld (was tijdje geblesseerd) en scoorde daarin vijftien keer en gaf ook nog eens vier assists wat resulteerde in een gemiddelde beoordeling van een 7,2.

image.thumb.png.6b4ed96b4c6471a6aad041b4cc3b3077.png

Marcelo Cruz, een zelfde soort bedrag zal waarschijnlijk nodig zijn om Marcelo Cruz op te halen bij FC Porto. Is ietsje jonger en mentaal ook niet zo sterk als Pafundi. Allebei zouden ze gebruikt worden als een CAM maar waar Pafundi in de competitie op elf goals staat staat Cruz op 16 goals. Hiermee zouden we Porto natuurlijk ook meteen heel erg verzwakken. Geld is in deze niet echt een probleem aangezien ik verwacht de nodige sterspelers te gaan verkopen en ik nu al een transferbudget van 150 miljoen heb.

image.thumb.png.7bf541dc6d6b071a4c936ae853e7b046.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou voor Pafundi gaan. Ik weet niet hoe de balans in jouw ploeg is, maar ik zie/heb vaak dat je snel een heel jonge ploeg krijgt. Pafundi is nou ook weer niet zo oud, nog maar 25 zelfs. 

Oh ja, hij scoort ook altijd tegen mij in mijn Vincenza-game. Heel irritant ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lenstra:

Ik zou voor Pafundi gaan. Ik weet niet hoe de balans in jouw ploeg is, maar ik zie/heb vaak dat je snel een heel jonge ploeg krijgt. Pafundi is nou ook weer niet zo oud, nog maar 25 zelfs. 

Oh ja, hij scoort ook altijd tegen mij in mijn Vincenza-game. Heel irritant  

Ben inderdaad voor Pafundi gegaan, de rest is op een enkeling na 20 of zelfs jonger en Porto vroeg uiteindelijk 120 millies. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-1-2024 om 10:42 zei ReneLeBlanc:

Simone Pafundi, dit seizoen gehuurd van Liverpool en kan 'm overnemen voor 69 miljoen. Heeft 26(7) wedstrijden voor ons gespeeld (was tijdje geblesseerd) en scoorde daarin vijftien keer en gaf ook nog eens vier assists wat resulteerde in een gemiddelde beoordeling van een 7,2.

image.thumb.png.6b4ed96b4c6471a6aad041b4cc3b3077.png

Marcelo Cruz, een zelfde soort bedrag zal waarschijnlijk nodig zijn om Marcelo Cruz op te halen bij FC Porto. Is ietsje jonger en mentaal ook niet zo sterk als Pafundi. Allebei zouden ze gebruikt worden als een CAM maar waar Pafundi in de competitie op elf goals staat staat Cruz op 16 goals. Hiermee zouden we Porto natuurlijk ook meteen heel erg verzwakken. Geld is in deze niet echt een probleem aangezien ik verwacht de nodige sterspelers te gaan verkopen en ik nu al een transferbudget van 150 miljoen heb.

image.thumb.png.7bf541dc6d6b071a4c936ae853e7b046.png

100% Pafundi , dit is ie in mijn save:

Pafundihistory.thumb.png.97601af6be28052d10d0e567a8171ad9.png

Pafundiinmijnsave.thumb.png.b290253e49ac6e1829cce44802fbfad9.png

40 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik kan deze jongen halen voor 10 miljoen. Een 'koopje' voor zo'n talent voor mijn Boca. Hij zou meteen in het eerste kunnen aantreden. Ik zoek immers nog een AMC. 

Doen? 

Slechts 25 K salaris en tekent direct tot 2030. 

Schermafbeelding2024-01-17om12_02_51.thumb.png.4c66018c28368cd58a1f5d39261bda5e.png

Ja zou ik halen, als ik jou was koopje, en wat je zelf zegt relatief laag salaris iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go or no Go? Eerste bod was iets van 35 miljoen met wat bonussen, ongeveer 42 miljoen. Dit was mijn tegenvoorstel, wat geaccepteerd wordt. 

Heb nog niet gekeken en gezocht naar een nieuwe keeper, maar ik vind Meslier zelf bepaald niet de beste keeper. 

image.thumb.png.4551782a5013880c1f2b2dbc8587b7a9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei SLeePo:

Go or no Go? Eerste bod was iets van 35 miljoen met wat bonussen, ongeveer 42 miljoen. Dit was mijn tegenvoorstel, wat geaccepteerd wordt. 

Heb nog niet gekeken en gezocht naar een nieuwe keeper, maar ik vind Meslier zelf bepaald niet de beste keeper. 

image.thumb.png.4551782a5013880c1f2b2dbc8587b7a9.png

Ja zo bijzonder is Ilan niet, zou het doen. Andere (betere) keepers eventueel; Seimen, Meret, Cakir en meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites