Lensherr Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 14 minuten geleden zei Matthias.: Leuk team. Paul Okon Hij is toevallig geen Australiër? 1-voudig Belgisch international met Australisch paspoort en zoon van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 12 minuten geleden zei Lensherr: 1-voudig Belgisch international met Australisch paspoort en zoon van "Zoon van" ? Paul Okon is de zoon van Paul Okon dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 43 minuten geleden zei Matthias.: "Zoon van" ? Paul Okon is de zoon van Paul Okon dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 4 uur geleden zei Lensherr: Deze jongens mogen het gaan doen in de Championship. Lekker team hoor!! Ik vrees dat het een newgen is, doe mij aub screentje van Lyrwah Lund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: Lekker team hoor!! Ik vrees dat het een newgen is, doe mij aub screentje van Lyrwah Lund. Dankjewel! Het is inderdaad een newgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 3 minuten geleden zei Lensherr: Dankjewel! Het is inderdaad een newgen. Graag gedaan! Nou die 2,5 ster zal waarschijnlijk snel 3,3,5 ster worden Wat een heerlijk spelertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 HSV Hoek 2033/2034, we doen langzaam standaard mee voor een Europees ticket (zonder play-offs). Probeer zoveel mogelijk Nederlanders te halen, maar dat lukt niet altijd. Basisopstelling is meestal Roefs; Mastoras, Ames, Walsh, Albertus; Stockinger, Martina, Zenga; Goossens, Rambocus, Misehouy. Van alle spelers op deze screen zijn Goossens en Sendra eigen jeugd. Verder heb ik nog wat leuke talentjes op huurbasis in de KKD rondlopen die zeker onderdeel van het elftal gaan worden. Ik geef het nog een paar seizoenen voor dat we om de titel meespelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 HSV seizoen 2026/2027, regerend kampioen van Duitsland. Inmiddels aanbeland in het vierde seizoen en we hebben weer kleine stapjes vooruit gezet. Nog niet heeeeel tevreden over de breedte van de selectie, maar tegelijkertijd met het aanblijven van Assan, Nypan, Weiper en Seimen zeer tevreden. Met Seimen, Netz en Weiper hebben we nu drie vaste namen van die Mannschaft maar ik verwacht dat aankomend seizoen Beyer, Walde en Gruda misschien ook wel eens wat minuten kunnen gaan maken. Ik ben zelf vooral erg gecharmeerd van Brajan Gruda, dus het zou mooi zijn als dat ook daadwerkelijk lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Op 3-12-2023 om 18:35 zei TheRealOne: HSV Hoek 2033/2034, we doen langzaam standaard mee voor een Europees ticket (zonder play-offs). Probeer zoveel mogelijk Nederlanders te halen, maar dat lukt niet altijd. Basisopstelling is meestal Roefs; Mastoras, Ames, Walsh, Albertus; Stockinger, Martina, Zenga; Goossens, Rambocus, Misehouy. Van alle spelers op deze screen zijn Goossens en Sendra eigen jeugd. Verder heb ik nog wat leuke talentjes op huurbasis in de KKD rondlopen die zeker onderdeel van het elftal gaan worden. Ik geef het nog een paar seizoenen voor dat we om de titel meespelen Mooi team zeg, vanuit alle Hoeken, bij Hoek terecht gekomen!! Op 8-12-2023 om 09:11 zei Monty: HSV seizoen 2026/2027, regerend kampioen van Duitsland. Inmiddels aanbeland in het vierde seizoen en we hebben weer kleine stapjes vooruit gezet. Nog niet heeeeel tevreden over de breedte van de selectie, maar tegelijkertijd met het aanblijven van Assan, Nypan, Weiper en Seimen zeer tevreden. Met Seimen, Netz en Weiper hebben we nu drie vaste namen van die Mannschaft maar ik verwacht dat aankomend seizoen Beyer, Walde en Gruda misschien ook wel eens wat minuten kunnen gaan maken. Ik ben zelf vooral erg gecharmeerd van Brajan Gruda, dus het zou mooi zijn als dat ook daadwerkelijk lukt. Wat heerlijk team zeg, netjes zeg! Mijn Arsenal selectie seizoen 6(2028/2029): Gesorteerd op potentie in sterren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 14 minuten geleden zei Kyrill: Mooi team zeg, vanuit alle Hoeken, bij Hoek terecht gekomen!! Wat heerlijk team zeg, netjes zeg! Mijn Arsenal selectie seizoen 6(2028/2029): Gesorteerd op potentie in sterren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Konden er niet nog meer wonderkids bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 6 uur geleden zei Rrrood: Hahaahah thnx maatje thnx. Archer is best leuke serie. 6 uur geleden zei Monty: Konden er niet nog meer wonderkids bij? Hahaha, wie weet :D? Oprecht maatje, ik heb voor miljard of 2 al aangekocht, ook voor 2 miljard al aan spelers verkocht. Als je 120 miljoen verdiend aan gratis gehaalde Gabri Veiga, Gaya en Vlasic samen, dan kan je ook wel eens wat aankopen doen hahaaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 7 uur geleden zei Rrrood: Ook hilarisch dat er net boven je gif "Expand" staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 1 uur geleden zei Matthias.: Ook hilarisch dat er net boven je gif "Expand" staat wahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 @KyrillTop team heb je staan, en je gaat echt goed in FM24 heb ik het idee. Top hoor. Wel een kleine kanttekening, misschien je screens wat beter uitknippen? En gewoon de general info delen, dan is er wat meer overzicht in de screens, nu is het wel veel info op een screen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 VVV-Venlo aan het begin van seizoen 4 (net na de sluiting van de transferlijst) Betreft de A kern. Veel spelers zijn transfervrij gehaald. Petkovic, Cubelic, Vitek, de Vries en Plakalo zijn talenten uit de jeugdintake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Op 12-12-2023 om 15:40 zei Glenn08: @KyrillTop team heb je staan, en je gaat echt goed in FM24 heb ik het idee. Top hoor. Wel een kleine kanttekening, misschien je screens wat beter uitknippen? En gewoon de general info delen, dan is er wat meer overzicht in de screens, nu is het wel veel info op een screen. Thnx Glenn, bedankt voor je suggestie maar nee ga ik niet doen. Ik heb in novelle board laatste 2-3 jaar al genoeg ellende gehad met ''screens'' gate. Het blijft zoals het is, en dat is bij mij daar alle screens, in spoiler te zien/openen zijn en hier doe ik het gewoon zoals is nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Schalke 2028/2029 Dit is nu de selectie na 3 titels op een rij. Filosofie is om enkel Duitsers te halen, had vorig seizoen nog Leon Goretzka teruggehaald, maar omdat hij niet wilde verlengen heb ik hem aan de Saudi's kunnen verkopen voor 38,5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 In aanloop naar mijn zesde seizoen heb ik de selecties opgeruimd. Daarbij heb ik lastige maar broodnodige keuzes moeten maken. Ik had veel te veel talenten die aan wedstrijdervaring toe waren en dus was doorselecteren een must! Ik heb met pijn in het hart afscheid genomen van een aantal belangrijke spelers zodat enkele veelbelovende spelers uit onze eigen jeugd dit jaar een kans kunnen gaan krijgen. Helaas is het nog niet gelukt om volledig over te gaan op eigen jeugd maar we maken wel stappen in die richting. Tevens betekent een nieuw seizoen dat we weer een nieuwe tactiek gaan hanteren. De keuze om zonder buitenspelers te gaan spelen heeft mij enorm geholpen om te bepalen wie ik moest verkopen en verhuren. Al met al zijn we er kwalitatief gezien zeker wat op achteruit gegaan maar na alle successen van de afgelopen seizoenen mocht de uitdaging wel wat vergroot worden. Ik ga dit seizoen spelen in een smalle 4-3-1-2 of eigenlijk is het een variatie op de smalle ruit. Onze doelman is een meevoetballende keeper omdat we met een hogere lijn zullen spelen en een voorkeur hebben voor balbezit. De achterste linie is eigenlijk heel basic. Op de flanken heb ik twee full-backs op support en centraal gebruik ik twee simpele centrale verdedigers. Ik kies ditmaal niet voor voetballende verdedigers omdat ik veelvuldig gebruik wil maken van het middenveld. Voetballende verdedigers willen die optie nog wel eens overslaan. De ruit op het middenveld bestaat uit een spelmaker voor de defensie, twee box-to-box spelers en een aanvallende middenvelder op de tien positie. De DLP controleert het spel en functioneert tevens als scherm voor de defensie. Hij wordt geflankeerd door beide dynamische middenvelders die als opdracht hebben meegekregen om wat hoger te staan. De aanvallende middenvelder is aanvallend ingesteld en mag veelvuldig tussen de twee spitsen komen. Als hij niet ergens anders uit komt met de Roam From Position instructie. De twee spitsen hebben als doel om de centrale verdedigers van de tegenstander van bezigheden te voorzien. Dit zou in theorie ruimte moeten laten voor onze aanvallende middenvelder en eventueel dynamische middenvelders. Daarnaast mogen ze natuurlijk ook zelf kansen creëren of afwerken. DOELMANNEN Ik heb twee doelmannen in de selectie en beide komen uit de eigen jeugdopleiding. Geen van hen is eerste doelman, ze mogen dit seizoen allebei ongeveer evenveel minuten maken. Ik heb zelf een lichte voorkeur voor Marcelo maar wil Callai ook nog niet helemaal afschrijven. Marcelo krijgt al sinds zijn 16de kansen in het eerste en ook Callai heeft in verschillende jaren onderdeel uitgemaakt van het team. Wel is Callai ook al een aantal keren verhuurd geweest. RECHTSBACK Een echt goede rechtsback uit eigen opleiding hebben we nog niet. Fresneda is hier de absolute ster en hij heeft inmiddels de Homegrown Club-status maar komt niet uit de eigen opleiding. Achter Fresneda dringen verschillende talenten om een plek in de selectie, veelal extern aangetrokken. Sommigen kunnen evenals Fresneda de Homegrown Club-status nog krijgen. LINKSBACK Aan de linkerkant hebben we eigenlijk een klein probleempje. Dit wordt voorlopig opgelost door verdedigende middenvelder Veiga naar de linksback positie te verhuizen. Veiga komt uit de eigen opleiding. Daarachter zitten een aantal talenten maar helaas hebben we nog geen groot talent uit eigen opleiding op deze positie. Voorlopig neemt onze Turkse vriend Özgüneri Güvençer de honeurs waar als tweede optie. Hij kan over twee jaar de Homegrown Club-status verkrijgen. CENTRALE VERDEDIGERS Hier hebben we in de afgelopen window de meeste klappen moeten opvangen. Diomande, Chiarodia en Félicíssimo vertrokken van ‘t zomer. João Muniz is hier de absolute nummer één, Muniz komt ook uit eigen opleiding. Naast hem zal veelal Leonardo staan, die ook over twee jaar de Homegrown Club-status krijgt. Daarachter hebben we Braima Mané uit eigen jeugd en dit jaar nog Christian Mosquera maar die gaat na dit seizoen ook vertrekken. CENTRALE MIDDENVELDERS Voor de meest centrale, centrale middenvelder positie, hebben we op nummer één Dário Essugo. Essugo is opnieuw een speler uit eigen opleiding. Verder zijn we hier goed gevuld, vandaar ook de vele middenvelders in mijn tactiek. Renato Veiga, die op linksback speelt, zou hier ook uit de voeten kunnen. Verder hebben we uit eigen opleiding Orji Taiwo, Minervino Brunheta, en Guilherme Santos. Daarnaast hebben we dan ook nog Mathias Scheffler, die over twee jaar de Homegrown Club-status krijgt en Assan Ouédraogo, die die status al heeft. AANVALLENDE MIDDENVELDERS Op tien hebben we opnieuw verschillende opties. Spelers als Ouédraogo, Taiwo en Brunheta zouden hier uit de voeten kunnen. Toch is Roony Bardghji hier de nummer één, hij heeft de Homegrown Club-status. Achter hem zit João Oliveira uit eigen jeugd. SPITSEN Voor de voorste twee posities hebben we momenteel vier spelers. Jovan Mijatovic mag na dit seizoen vertrekken. Verder hebben we Rodrigo Ribeiro, Gabriel Silva en Paulo Afonso uit de eigen jeugdopleiding. Zo hebben we een kern van 23 man, die wordt ondersteund door enkele grote opkomende talenten, in de spoiler hieronder per positie het grootste talent. Spoiler En dan hebben we nog enkele gasten in de verhuur: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Netjes mooi team @De Raam lekker hoor!! Mijn Arsenal seizoen 8, zitten in oktober!! Paar seizoenen geleden was gemiddelde leeftijd nog rond 23-24, inmiddels is dat 26. Heeft te maken met het feit, wonderkids, geen wonderkids meer zijn en we zo nu en dan ook ervaring hebben ingekocht, zoals bv gratis gehaald Ousmane Dembele van nu 33(die heel veel bijdraagt al qua goals en assists) Ik kan van alles doen qua opstelling maar meestal zie het er zoeits uit: Seimen Borgia-Diomande-Hato-Davies Bellingham-Valverde Roony Bargdhji-Gavi Sesko-Dusan Vlahovic In een 424 Of in een 433 dm(wat ik 60-70% van de tijd laatste 8 jaar gespeeld heb) Seimen Borgia-Diomando-Hato-Davies Gavi Bellingham-Valverde Schjelderup-Roony Sesko De CL winnen ontbreekt nog en Fa Cup(WK voor clubs vind ik minder belangrijk) mijn Novelle titel is niet voor niks Save van lange adem met wereldsterren succes halen of iets in die trend, ik zit nu al seizoen 8 en ben van plan 10-15 seizoenen of meer te blijven. Ben er erg tevreden mee mijn selectie iig al 3x kampioen geworden de eerste 7 jaar/seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 @De Raam wat een zieke newgens zitten daar tussen zeg, allemachtig. En @Kyrill, je hebt 24 spelers met een transferwaarde boven de 50 miljoen, zou je ook niet eens een paar spelers aan een ander team gunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Zojuist zei Rykjvk1: @De Raam wat een zieke newgens zitten daar tussen zeg, allemachtig. En @Kyrill, je hebt 24 spelers met een transferwaarde boven de 50 miljoen, zou je ook niet eens een paar spelers aan een ander team gunnen? 97 spelers verkocht en 76 gekocht ''maar'' als dat geen gunnen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Tottenham Hotspur 2031/2023 Inmiddels aanbeland aan mijn derde seizoen bij Tottenham. Na de tweede plek in mijn eerste seizoen en het kampioenschap van vorig seizoen werd het tijd om wat door te selecteren. Oud gediende als Kulu en Darwin mochten voor een mooi bedrag vertrekken en vertrokken dan ook. Nunez ging voor 65 miljoen naar de zandbak en Kulu vertrok voor 108 miljoen naar AC Milan. Hier haalde ik Hans Roth, Carlos Alexandre, Luis Santos en Pedro Gonzalez ervoor terug. We hebben een grote selectie gekregen waarbij ik probeer toch de nodige Britse spelers aan te trekken. Zo kwamen de afgelopen seizoenen Jordan Lewis (85 miljoen), Scott Goldman (35 miljoen), Anthony Stone (17,5 miljoen), Francis Mooney (85 miljoen) en Gareth Lee (60 miljoen) naar de club. Alleen het grote probleem is dus moneywise. Een Hidalgo (echt een topper op linksback) haal ik voor 9 miljoen waar ik steevast 30 miljoen moet leggen voor spelers van de helft van zijn kunnen. Verder heb ik mijn vorige club HSV aardig leeggeroofd met de komst van Luka Cerovec, Carlos Alexandre, Pedro Gonzalez, Edgar Borja en Emanuel Aguilera maar ik kon deze jongens niet links laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Seizoen 2032/2033 en we zijn bijna op het punt dat we alleen nog maar regens in de selectie hebben zitten. Alleen mijn doelman is geen regen, voor de rest zijn het allemaal regens. Bij interesse in een screentje, let me know. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Crystal Palace Seizoen 2035/2036: Speel met dit team al sinds jaar en dag in een 5-4-1 met twee defensieve middenvelders en twee aanvallende middenvelders. Zal per positie screens plaatsen aangezien het op drie na enkel Newgens zijn. Doelmannen: Spoiler Kallum Ashmore: Op zijn 18e voor het schijntje van €18,- miljoen opgepikt bij Coventry en na twee jaar als back-up voor Hedl sinds vorig jaar de eerste keuze en zal dat zolang ik deze game blijf spelen of hij met pensioen gaat wel blijven denk ik. Federico Pennacchio: Eigenlijk de tweede doelman maar vooral overal en nergens op huurbasis actief geweest sinds ik hem voor €6,25 miljoen heb opgepikt in Argentinië. Eddie O'Connor: Een product uit de eigen opleiding en na meerdere verhuren nu de tweede/derde doelman afhankelijk van of we Pennacchio weten te verhuren. Doet het als hij er moet staan gewoon prima. Centrale verdedigers: Spoiler Mario Urbina: Misschien wel de beste €1,4 miljoen die ik in dit spel besteed heb. Ooit als jong talent opgepikt in Chili en nu al jaren een vaste waarde in het centrum van de defensie. Afhankelijk van de andere twee namen in de defensie centraal of aan de linkerkant van het centrum. Danny Marriott: Een jeugdproduct van het eerste seizoen van deze save en nu al een jaar of negen een vaste waarde in de defensie. Vooral de centrale man maar ook wel eens aan de rechterkant actief. Mario Ventsislavov: Ook weer zo een koopje met slechts 4,8 miljoen toen hij als 18-jarige vanuit Bulgarije kwam. Begon in de roulatie en als defensieve middenvelder maar nu de man aan de rechterkant van het centrum in de sterkste opstelling. Henrique Leite: Ooit samen met een vergelijkbaar talent opgepikt bij Porto en waar Caio inmiddels doorverkocht is aan Southampton is Leite in de praktijk ook gewoon een vaste waarde. Als een van de andere drie rust krijgt speelt Leite. Keasel Williams: Product uit eigen opleiding maar is in mijn ogen te licht om echt een vaste waarde te zijn of te worden. Kan zomaar een van de uitgaande transfers zijn deze zomer. Rechtervleugelverdediger: Spoiler Leonardo Fernandes: Een van de duurdere spelers met een prijs van €49,- miljoen toen we hem oppikten bij FC Porto als opvolger van Killian Sildillia. Nu de eerste keuze op rechts maar ook actief als defensieve middenvelder. Victor Hugo: Ooit gratis vastgelegd nadat hij geen contract kreeg in Brazilië. Na jaren op proef en een verhuurperiode zich langzaam ontwikkeld tot een topper die zowel als rechtervleugelverdediger en rechter centrale verdediger zijn minuten maakt. Linkervleugelverdediger: Spoiler Keitaro Tamaka: De duurste aankoop in de clubgeschiedenis maar sinds zijn komst hebben we eindelijk ook op links een echte topper. Ariday Cortes: Voor €8,- miljoen opgepikt bij Tenerife na meerdere transferperiodes proberen. Uiteindelijk uitgegroeid tot de back-up linksback die ook centraal achterin minuten maakt. Mist wel dat beetje extra en mocht er interesse komen zou hij zomaar kunnen vertrekken. Ronan Graham: Ook weer een jongen uit eigen jeugd en na een mooie stijgende lijn tijdens zijn verhuren afgelopen jaar voor het eerst bij de A-selectie en waar hij bij Engeland zijn minuten maakte was het bij ons nog wachten op die volgende stap. Verdedigende middenvelders: Spoiler Adam Wharton: Ooit een van de eerste aankopen en sinds die dag een vaste waarde voor de defensie. De vormgever en een jongen die tot zijn pensioen bij de club zal blijven. Nuno Matias: Ooit als jonge 19-jarige gehaald bij Derby County voor een relatief flink bedrag. Heeft naast de Portugese en Angolese nationaliteit ook een Engels paspoort en heeft zich de afgelopen seizoenen langzaamaan de basis ingespeeld. Paul Berendt: Multifunctionele Deen die we een paar jaar terug op konden pikken bij Kopenhagen. In principe de man die langzaamaan Wharton zal vervangen maar in de praktijk schuiven we toch vaker met Fernandes of Ventsislavov. Ivo Smirnovs: Deze winter aangetrokken nadat ik hem eerder al op 16/17-jarige leeftijd probeerde te halen. Toen geen interesse en daarna eigenlijk uit het oog verloren tot mijn scout hem weer onder de aandacht bracht. Nu nog wat aan de lichte kant maar prima voor de bekers en de degradatiekandidaten. Aanvallende middenvelders: Spoiler Junior Kroupi: Gratis opgepikt toen hij uit zijn contract liep bij Lorient en heeft zich daarna van supersub op weten te werken tot gouden bal-winnaar. Rence Bramel: Tot de komst van Tanaka was Bramel de duurste aankoop aller tijden. Ooit gehaald om een vast koppel te vormen met Kroupi maar in de praktijk zit hij iets meer op de bank dan ik toen had voorzien. Matheus Franca: De enige speler die origineel bij de club zat en nog altijd actief is voor ons. Ooit een zeer gevaarlijk duo met Ebere Eze en na zijn verhuur aan Barcelona een vaste waarde vanaf de bank. Eigenlijk de vierde keuze op deze plek. Nigel Modeste: De eigen jeugd heeft de nodige talenten voortgebracht. Modeste is zeker niet de grootste maar dit jaar iets meer in actie mogen komen en doet het verdienstelijk. William Walker: Kwam rond dezelfde tijd als Matias en waar die zijn kansen heeft gekregen en gepakt is dat bij Walker een stuk minder. Denk dat het voor zijn ontwikkeling beter zal zijn om volgend jaar op huurbasis elders minuten te gaan maken. Spitsen: Spoiler Hassan Ayesh: Voor minder dan €10,- miljoen op zijn 18e opgepikt bij Al-Ahly dat hem gratis op had gepikt bij Wadi Degla. In principe een spits maar speelt ook veelvuldig als aanvallende middenvelder. Wayne Bray: De voornaamste reden dat Bramel minder speelt dan "verdiend". Heeft als eigen jeugdproduct een streepje voor en na een moeizame start inmiddels ook gewoon de vierde van de drie musketiers. William: Een groot talent dat voor een flink bedrag bij Sporting CP werd weggelokt maar weigert nu al twee seizoenen een verhuur en komt bij ons gewoon te weinig in actie om echt die stap naar de top te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten