Bogatyr Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Hoop dat ze doorgaan @La Pulga. Eens een nieuw clubje in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 11 minuten geleden zei Bogatyr: Hoop dat ze doorgaan @La Pulga. Eens een nieuw clubje in de CL Je kan wel lief doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Je kan wel lief doen. Ik ben altijd lief, hoe kom je daar bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Bogatyr: Ik ben altijd lief, hoe kom je daar bij? Alleen bij weerwolven ben je gewoon anders. :( O ja, GOAL! Zal wel weer 1-1 worden gelijk. Zie je. Nou ik log me uit. :-( 17 augustus 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ziet er niet heel veilig uit daar rechtsboven haha https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1559999260568985602 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Zitten jullie er al klaar voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Benfica lijkt me wel gespeeld, en als Plzen - Qarabagh weer zo'n niveau word als de vorige wedstrijd sla ik die ook liever over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Spannend hoor dit, man man man. Donderdag trouwens al de loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Neres weer goaltje en assist. Zoals ik vaker met hem heb gezegd: vertrouwen en ritme. Dan blijft het echt wel een lekker buitenspelertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Dit is wel echt even heerlijk hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 19 minuten geleden zei Socrates: Neres weer goaltje en assist. Zoals ik vaker met hem heb gezegd: vertrouwen en ritme. Dan blijft het echt wel een lekker buitenspelertje. Hij had het weer prima op zijn heupen. Toch zonde hoe het eindigde bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 https://www.youtube.com/watch?v=y5-YMBsQLp4&ab_channel=ZiggoSport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Mooie wedstrijd en mooie ambiance. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Huh sinds wanneer zijn de Rangers Chelsea? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 1 minuut geleden zei delichris: Huh sinds wanneer zijn de Rangers Chelsea? Blauw en kunnen provoceren, genoeg ingrediënten voor onze Azpi om een plaatje te posten. Als het tegen een niet Nederlandse club was boeide het hem geen ene moer uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Kijk wel uit naar CL voetbal in Ibrox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 (bewerkt) 2 hours ago, La Pulga said: Blauw en kunnen provoceren, genoeg ingrediënten voor onze Azpi om een plaatje te posten. Als het tegen een niet Nederlandse club was boeide het hem geen ene moer uiteraard. Rangers 🤝Chelsea 25 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ja en? United en Celtic hebben ook warme banden met elkaar. Maar ik plaats geen plaatjes van hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 (bewerkt) 10 minutes ago, delichris said: Ja en? United en Celtic hebben ook warme banden met elkaar. Maar ik plaats geen plaatjes van hun. Ja en? Liverpool ook. Lekker specifiek dat Celtic. Sir Alex is ook niet bepaald een Celtic fan. Vorige week was hij aanwezig bij Rangers - PSV 25 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 8 minuten geleden zei Azpi: Ja en? Liverpool ook. Lekker specifiek dat Celtic. Sir Alex is ook niet bepaald een Celtic fan. Ja en. Wat wil je daarmee zeggen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Dit gaat een partijtje genieten worden, een onderwerp wat echt daadwerkelijk nergens over gaat Ben wel benieuwd wie Barcelona gaat loten straks, als die tegen Haifa moeten bestel ik gelijk vliegtickets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Dit gaat een partijtje genieten worden, een onderwerp wat echt daadwerkelijk nergens over gaat Ben wel benieuwd wie Barcelona gaat loten straks, als die tegen Haifa moeten bestel ik gelijk vliegtickets. Voor beide wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 6 minuten geleden zei delichris: Voor beide wedstrijden? Alleen naar Barcelona. Als ik naar Israël ga moet ik waarschijnlijk het leger in en daar heb ik niet zo'n zin an. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 (bewerkt) Loting zelf al even gedaan. Zagreb kan alvast naar huis. 25 augustus 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten