Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei FlyD:

Vervang Mignolet, Mertens en Batshuayi met Courtois, KDB en Lukaku en je hebt volgens mij de basisploeg die Martinez op het WK zal willen gebruiken.

Zo ziet het er ook uit in mijn hoofd. Al ben ik wel fan van Meunier op een eindtornooi. Speelt dan meestal wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kami:

Ja, tuurlijk.. Zeker als je ziet wat de andere "toplanden" presteren in deze pseudocompetitie. Had wel graag ook Januzaj nog eens in actie gezien.. 

(Mag ik ons nog bij de toplanden rekenen?  :classic_tongue: )

Nee, want je jullie hebben meer dan drie punten weten te pakken in de Nations League en gelet op deze week is dat top land onwaardig :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkele Rode Duivels staan op minder dan 12u voor een belangrijk punt in hun carrière met het WK in het vooruitzicht.

-Dennis Praet (28, 15caps) speelt nauwelijk bij Leicester. Torino wil hem voor het tweede jaar op rij huren.

-Bij Leicester zou Wout Faes (24, 1 cap) de naar Chelsea vertrekkende Fofana moeten opvolgen. 

-Adnan Januzaj (27, 15 caps) doet vandaag medische test bij Sevilla.

-Chadli (33, 66 caps) wordt genoemd bij Charleroi.

-Jason Denayer (27, 35 caps) zit nog zonder club.

-Batshuayi (28, 45 caps) zit nog steeds "vast" bij Chelsea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is voor België echt te hopen dat die matige Spanjaard eens wat frisse, fitte gasten in de ploeg gooit. Weer met Vertonghen/Alderweireld/Boyata/Witsel/Tielemans/Meunier/Mertens/Lukaku en al zou weleens kunnen uitlopen op een fiasco. Te stijf, amper mobiel.. 

Centraal achterin (Theate/Bornauw/Faes) een nieuwe man, wat verfrissing op het middenveld (vooral Sambi, kijken naar Malanga/Onana), jongens als Trossard, De Ketelaere, T. Hazard, Saelemakers.. Echt cruciaal om wat meer schwung in die ploeg te krijgen.

Zelf ook wel fan van Trossard en Sambi, indrukwekkend vooralsnog dit seizoen. Beschikken over de juiste energie ook om deze ploeg wat leven in te blazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Socrates:

Het is voor België echt te hopen dat die matige Spanjaard eens wat frisse, fitte gasten in de ploeg gooit. Weer met Vertonghen/Alderweireld/Boyata/Witsel/Tielemans/Meunier/Mertens/Lukaku en al zou weleens kunnen uitlopen op een fiasco. Te stijf, amper mobiel.. 

Centraal achterin (Theate/Bornauw/Faes) een nieuwe man, wat verfrissing op het middenveld (vooral Sambi, kijken naar Malanga/Onana), jongens als Trossard, De Ketelaere, T. Hazard, Saelemakers.. Echt cruciaal om wat meer schwung in die ploeg te krijgen.

Zelf ook wel fan van Trossard en Sambi, indrukwekkend vooralsnog dit seizoen. Beschikken over de juiste energie ook om deze ploeg wat leven in te blazen.

Akkoord, de verdediging is een ramp en het is tijd voor een nieuwe lichting in de achterhoede. Wellicht zal WItsel plaatsnemen in de defensie, aangezien hij daar nu vaste waarde is bij Atletico onder Simeone en meteen speler van de maand is geworden. Trossard moet altijd mee, die is geweldig aan het spelen en het zou me niet verbazen mocht Potter hem meenemen naar Chelsea in de winterstop.  Verder is het afwachten naar de ontwikkeling van CDK bij Milan. Hij heeft nog aanpassingstijd nodig, maar staat de laatste wedstrijden wel in de basis. 

Onana en Mangala komen wel goed met de tijd. 

Verder vrees ik zeker wel voor een debacle op het WK, aangezien Martinez redelijk vasthoud aan de vriendjespolitiek zoals Tielemans, Chadli en de oude garde in de defensie. SPeel met deze defensie tegen Frankrijk of Brazilie en je gaat af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Socrates:

Speelt Sambi Lokonga zo goed bij Arsenal? Oprechte vraag, nog maar weinig van Arsenal gezien en volgens mij stond hij toen niet in de ploeg zelfs..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Steels:

Speelt Sambi Lokonga zo goed bij Arsenal? Oprechte vraag, nog maar weinig van Arsenal gezien en volgens mij stond hij toen niet in de ploeg zelfs..

9 minuten geleden zei Renato:

Enige wedstrijd die ik heb gezien van Arsenal was tegen United, toen stond hij in de basis. @Kyrill zal denk ik beter weten hoe hij het doet bij Arsenal.

Partey is geblesseerd momenteel en Odegaard speelt in een aanvallend ingestelde rol.

Dus ja Lokonga stond naast Xhaka basis tegen Aston Villa thuis, 90 minuten Zurich uit en 74 minuten uit bij Manchester United.  Ik zeg eerlijk dat ik vind dat hij vorig seizoen nog wat foutjes maakte maar hij speelt dit seizoen gewoon prima/redelijk tot best goed. Maakt het niet te moeilijk, snelle passes, bal snel afgeven soms ook erg goede cross passes.

Volgens whoscored pakte Sambi een 7 tegen Villa thuis en Zurich uit daar ben ik het wel mee eens en een 6.31 uit bij de 3-1 nederlaag bij Manchester United, dat vind ik wat te streng zou hem daar 6.5 voor geven.

Maar tot nu toe door blessures Partey en ook Zinchechenko vind ik dat Albert het goed doet, en zie ik hem zeker als een aanwinst voor de Rode Duivels, maar ik heb geen idee hoe bijvoorbeeld Tielemans en Witsel het doen zowel bij hun club als land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Te plat? Had 'ie tieten moeten hebben dan?

Dat is dialect hier. Wil gewoon zeggen dat hij te weinig niveau heeft momenteel. Ik denk met Tielemans, Vanaken, KDB, DenDoncker, Onana en eventueel Witsel genoeg kwaliteit op het middenveld. Maar Witsel zal misschien wel achterin gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bogatyr:

Dat is dialect hier. Wil gewoon zeggen dat hij te weinig niveau heeft momenteel. Ik denk met Tielemans, Vanaken, KDB, DenDoncker, Onana en eventueel Witsel genoeg kwaliteit op het middenveld. Maar Witsel zal misschien wel achterin gaan spelen.

Nou, Tielemans speelt tegenwoordig niet best anders. Ik vind het raar, jongen brengt best wat balans op het middenveld bij Arsenal en is wat mobieler dan types als Witsel (die beter CV kan) en Dendoncker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Nou, Tielemans speelt tegenwoordig niet best anders. Ik vind het raar, jongen brengt best wat balans op het middenveld bij Arsenal en is wat mobieler dan types als Witsel (die beter CV kan) en Dendoncker. 

Versta me niet verkeerd. Ik ben fan van Albert Sambo Lokonga maar op dit moment hebben paar jongens gewoon nog een streepje voor. En zoals ik ook al eens zei, Martinez heeft zijn favorietjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites