Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei Aaron21:

Ook lekker: de ontdekking van Lukebakio en Bakayoko. Als Doku er ook nog eens bijkomt dan gaan we lekker zwemmen in de goede buitenspelers.

Ik zou nog niet teveel verwachten van Bakoyoko hoor, speelt ook meer dan genoeg onzichtbare wedstrijden voor PSV. Wordt komende maand ook pas 20 natuurlijk, maar is nog mijlenver verwijderd van het niveau van een Trossard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rogier.:

Ik zou nog niet teveel verwachten van Bakoyoko hoor, speelt ook meer dan genoeg onzichtbare wedstrijden voor PSV. Wordt komende maand ook pas 20 natuurlijk, maar is nog mijlenver verwijderd van het niveau van een Trossard. 

Trossard heeft het nog niet bij dr Rode Duivels. Al werd hij wel uitgespeeld als 2e spits gisteren, en dat was even zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Aaron21:

Trossard heeft het nog niet bij dr Rode Duivels. Al werd hij wel uitgespeeld als 2e spits gisteren, en dat was even zoeken.

Trossard vind dat ie moet spelen, maar laat nooit iets zien. Hopen op volgende week tegen Duitsland dan maar dat ie eens iets laat zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Glenn08:

Ja want hij heeft natuurlijk al veel kansen gehad op zijn positie.

Hij heeft kansen gehad, niet veel nee, maar als hij speelde was het zo goed als altijd niets. Een Lukebakio heeft ook lang niet gespeeld met de Duivels, was gisteren de beste man op het veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bogatyr:

Hij heeft kansen gehad, niet veel nee, maar als hij speelde was het zo goed als altijd niets. Een Lukebakio heeft ook lang niet gespeeld met de Duivels, was gisteren de beste man op het veld.

Nee, maar Lukebakio mocht wel op zijn favoriete positie spelen gok ik. De wedstrijden waarin Trossard het echt op zijn positie mocht doen zijn ook op een hand te tellen volgens mij.

Maar oke, ik kijk er toch niet naar ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trossard is een van beste spelers van de koploper van Engeland. Geef het wat geduld. Ene E. Hazard kreeg vele malen meer kansen en liet minder zien. 

En Trossard is gewoon heel multi inzetbaar AML, AMR, AMC en Spits. 

Jullie hebben 0-3 gewonnen uit bij je sterkste tegenstander, terwijl Nederland 4-0 verliest. Wees blij met deze uitstkende start. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik heb saelemakers graag, maar wat bezielde tedesco om hem op linksback te zetten...

Ik vrees gebrek aan alternatief? Tegen Zweden is hij ook al ingevallen op links.

Maar ik vermoed dat het een pak beter zou zijn om Saelemakers op rechts te zetten en Castagne naar links te laten verhuizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Waarom had België geen 2e EK kwalificatie duel meer, en hebben jullie die pas in Juni? 

Onze groep heeft maar 5 landen. Er is altijd 1 land vrij dus. Bij NL is dat ook, maar die hebben hun vrije dagen achter elkaar in juni om de nations league te kunnen spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Axel Witsel stopt als Rode Duivel: “Wil meer tijd doorbrengen met familie en me focussen op club”

Ook Nacer Chadli zet officieel punt achter carrière bij de Rode Duivels: “Moet de bladzijde omslaan”

Bedankt voor alles mannen. Deze goal zal ik nooit vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Bogatyr:

Slechte eerste helft. Doku en Lukebakio wel goed maar de laatste bal valt maar niet goed. Ongelukkige tegengoal wel.

De laatste pass moet gewoon beter.

België duidelijk het overwicht, maar qua kansen deed Oostenrijk minstens even goed. Beide teams konden de overwinning claimen op dat gebied; dus een terecht gelijkspel wat mij betreft. Op zich ook geen ramp natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites