Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

Heugelijk nieuws in de zin van dat hij nu niet meer mee kan wel. Maar veel mensen vergeten dat hij wel tot één van de beste voetballers hoort die we ooit hebben gehad. En dat wil ik vooral onthouden en koesteren. 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bogatyr:

Heugelijk nieuws in de zin van dat hij nu niet meer mee kan wel. Maar veel mensen vergeten dat hij wel tot één van de beste voetballers hoort die we ooit hebben gehad. En dat wil ik vooral onthouden en koesteren. 

Jammer dat het geen echte prof was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Aaron21:

Jammer dat het geen echte prof was.

Nu had ik deze discussie met een vriend, en de beelden liegen niet (overgewicht). Vraag me toch wel af hoe het zo mis kon gaan. Wanneer je bij Chelsea zo goed presteert, en bij Real zo gruwelijk slecht. Kon hij bij Chelsea met het "niet leven als een prof" wegkomen? Bij Real ook nog gewoon in de CL basis gestart dit seizoen. Je zou toch ergens wel verwachten als iemand te zwaar is dat men daar streng optreed. Zoveel vragen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Orrie:

Nu had ik deze discussie met een vriend, en de beelden liegen niet (overgewicht). Vraag me toch wel af hoe het zo mis kon gaan. Wanneer je bij Chelsea zo goed presteert, en bij Real zo gruwelijk slecht. Kon hij bij Chelsea met het "niet leven als een prof" wegkomen? Bij Real ook nog gewoon in de CL basis gestart dit seizoen. Je zou toch ergens wel verwachten als iemand te zwaar is dat men daar streng optreed. Zoveel vragen... 

Optreden tegen overgewicht lijkt me wel een must als club. Had overigens de indruk dat hij bij Chelsea niet te zwaar was. Vermoed dat de vele blessures de laatste jaren daarin ook absoluut een rol spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Optreden tegen overgewicht lijkt me wel een must als club. Had overigens de indruk dat hij bij Chelsea niet te zwaar was. Vermoed dat de vele blessures de laatste jaren daarin ook absoluut een rol spelen.

Zeker, al heb ik ergens ook wel een idee dat zoiets samenhangt. Hoop spierblessures terwijl dit bij Chelsea veel minder was. Krijg daardoor niet de indruk dat die gevoelig is daarvoor. Zo op het blote oog lijkt dat dan te komen doordat je minder goed voor je lichaam zorgt, maar goed dat zijn flinke aannames die ik maak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de huidige stand (Marokko 1-0 voor tegen Portugal in de rust), maar ook daarbuiten, kun je ook gewoon stellen dat België in een poule zat met twee uitstekende ploegen die op het juiste moment goed spelen...

Zou wat zijn als Kroatië - Marokko de finale op het WK zou worden :classic_rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moeten we even wachten met (ver)oordelen tot de eerste selecties en wedstrijden achter de rug zijn?

En misschien moeten we niet teveel belang hechten aan de interviews die gegeven zijn bij zijn voorstelling? Lijkt me vrij logisch dat hij niet meteen tegen schenen gaat schoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites