Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Marvel

PatjePauw

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Lazy:

Ja al zaten die in principe nog in 'haar eigen fantasie' in Wanda Vision.

True true

3 minuten geleden zei Lazy:

Als Krasinski het wordt is dat wel tof ja. Zag ook nog wat geruchten voorbij komen met The Rock als The Thing en Zac Efron als de Human Torch. Zouden ook wel goede casts zijn denk ik.

The Rock zie ik nog niet direct zitten tbh, het moeten ook niet teveel bekende acteurs worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Erwin.:

The Rock zie ik nog niet direct zitten tbh, het moeten ook niet teveel bekende acteurs worden

Nja. 99 is toch CGI, zeker bij The Thing. Dan is het niet zo erg als ze hem er voor casten toch :P Hij en Efron samen hebben wel een geinige dynamiek (Baywatch...i know slechte film).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei PatjePauw:

Jazeker.

Ja en nee, in mijn mening. Hij zit/zat in The Office US, heeft soms film rolletje. Maar zijn rol in nieuwe Strange film is vrij summier/kort/beperkt. En verder heeft hij ook niet echt heel veel boeiende film rollen, ik zou zeggen semi grote naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-5-2022 om 20:03 zei Stefan.:

Multiverse vond ik super lame, had hoge verwachtingen.. Zo teleurgesteld. 

Dat is wel een beetje het nadeel van veel Marvel films tegenwoordig. De verwachtingen zijn nu telkens torenhoog waardoor het bijna alleen maar kan tegenvallen. Ik heb me alsnog goed vermaakt met de film, maar er is genoeg op aan te merken ook. 

Ze doen er overigens zelf ook goed aan mee om de verwachtingen op te schroeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Favoriete serie: 

Ik heb nog geen serie gekeken helaas. Gun me daar te weinig tijd voor.

Favoriete film: Avengers End Game. Hoe alles daar samen kwam, de gevechten. "On your six cap". Heerlijk man.

Favoriete Villain: 

The Maw. Had wat mij betreft wel een grotere rol mogen krijgen. Heerlijk mysterieus personage. 

Favoriete held: Thor, period. Mijn absolute mancrush. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe trailer van Thor: Love and Thunder is uit. Ik ben gewoon alweer hyped. Gor ziet er echt waanzinnig uit, mijn verwachtingen voor Christian Bale zijn erg hoog. 

Aan de ene kant erg zonde, zoveel MCU projecten in korte tijd, aangezien ik nog steeds MOM aan het verwerken ben. Aan de andere kant juist heel fijn; je blijft er lekker inhangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PatjePauw:

Nieuwe trailer van Thor: Love and Thunder is uit. Ik ben gewoon alweer hyped. Gor ziet er echt waanzinnig uit, mijn verwachtingen voor Christian Bale zijn erg hoog.

Had toch meer verwacht dat zijn uiterlijk naar de comics zou gaan. Nu is hij echt heel menselijk. Niet dat het verkeerd is, maar het was wel ff van 'oh'... Qua acteur is het btw wel echt vet.

Binnenkort maar eens naar MoM. Ben de enige Marvel fan in mijn vriendenkring, dus daarvoor moet ik mijn vrouw even charteren om mee te gaan :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Lazy:

Binnenkort maar eens naar MoM. Ben de enige Marvel fan in mijn vriendenkring, dus daarvoor moet ik mijn vrouw even charteren om mee te gaan

Hahaha, ik had exact hetzelfde probleem. Gelukkig is mijn vriendin ook enorm fan geworden, waardoor wij samen alles kunnen kijken, herkijken en ontdekken. Heerlijk is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2022 om 10:07 zei Djurovski:

Gister de late film gepakt. Er is zeker genoeg aan te merken maar toch zo verschrikkelijk vermakelijk. 

Absoluut vermakelijk, maar ik vind de potentie en uitwerking niet helemaal in lijn liggen. Daarbij iets te veel easter eggs uit andere series in de film. Althans, dat was mijn gevoel. Dus zeker een voldoende, maar niet de best film. Vond Dr Strange deel 1 beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien zelfs de officiële Marvel kanalen nu met video's komen:

De Illuminati waren wel onthussend zwak he? En dat Captain Carter ''I can do this all day''  roept, is helemaal misplaatst. Als het een Captain America variant was geweest, was het logisch. Aangezien Steve Rodgers dit altijd riep. Peggy Carter zou deze lijn, in welke hoedanigheid, nooit mogen uitspreken. Vooral niet als je drie secondes later je eigen schild niet eens kan vangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei ElMarcos:

Absoluut vermakelijk, maar ik vind de potentie en uitwerking niet helemaal in lijn liggen. Daarbij iets te veel easter eggs uit andere series in de film. Althans, dat was mijn gevoel. Dus zeker een voldoende, maar niet de best film. Vond Dr Strange deel 1 beter.

Heb iig 3x schrik moment gehad ( maar ben ook watje qua horror. ) was voor mij toch nieuw bij Marvel. Vond het wel 1 van de vermaaklijkste iig. Is dus anders dan goed of beter. Maar ga naar de bios om vermaakt te worden en dat is prima gelukt

@PatjePauwKlopt al is het denk ik meer een vermelding dat X men en Fantastic Four NAAR MCU komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Djurovski:

Heb iig 3x schrik moment gehad ( maar ben ook watje qua horror. ) was voor mij toch nieuw bij Marvel. Vond het wel 1 van de vermaaklijkste iig. Is dus anders dan goed of beter. Maar ga naar de bios om vermaakt te worden en dat is prima gelukt

Oh ik heb mij absoluut niet verveeld. Dus het niet dat ik spijt heb of iets, maar ik had er gewoon iets hogere verwachtingen dan ze hebben kunnen waarmaken. 

20 uur geleden zei PatjePauw:

En dat Captain Carter ''I can do this all day''  roept, is helemaal misplaatst. Als het een Captain America variant was geweest, was het logisch. Aangezien Steve Rodgers dit altijd riep. Peggy Carter zou deze lijn, in welke hoedanigheid, nooit mogen uitspreken.

Ik snap wat je zegt, maar in een multiverse kan dit nog voorkomen. Alleen zou je verwachten dat ze het dan duidelijker zo neerzetten. Vond er ook veel verwijzingen naar Marvel; What If tussen zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-6-2022 om 11:07 zei Michaelinho*:

Hier ook een groot marvel fan. Maar heb ook niet echt medestanders in de vriendenkring/gezin. En de beide zoons zijn nog wat te klein . 

Ben zelf pas net begonnen met Phase Four. Moet nog 1 aflevering van WandaVision. Toffe serie tot nu toe 

Wanneer de omgeving niet voldoet een andere omgeving vinden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Guardians of the Galaxy I & II echt geweldig, gevolgd door de laatste drie Avengers films, Age of Ultron, Infinity Wars en Endgame.

De rest boeit me dan weer helemaal niks. Spiderman, het verhaal dan, vind ik veruit de meest vervelende van allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites