Chiemel Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Deze had ik niet als nummer 1 verwacht. Blijkbaar het beste compromis voor iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Hoewel ik tot dusverre nergens echt warm van word, kan ik me nog wel vinden in Armenië als winnaar hier. Italië vind ik beter, maar van dat repetitiefilmpje word ik niet vrolijk Leuke lijst, dank @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 (bewerkt) Portugal vond ik een verrassing, want had die nog niet geluisterd tot nog toe. Was daarom mijn 10 punten waard, omdat ik echt fijn vond wegluisteren. Armenië gaf ik zelf ook 7, dus niet ontevreden mee. Was ook een verrassing voor mij. Edit: zo, Italie. Die Blanco kan er niks van zeg. 10 mei 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Prima top 5 wel. Polen wel verrassend hoog, dat was echt een heel cliché liedje waar je er al tientallen van hebt gehoord op Eurovision, alleen dan slecht uitgevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 (bewerkt) Wat een verrassende winnaar eigenlijk. @ivago; en ik allebei een top 3 plaats aan Oekraïne en Frankrijk. Enkel wijk ik af bij Italië en Ivago bij Portugal. Portugal kreeg echter ook wel wat punten van mij. We doen er dus heus niet om bij de andere MU festivals. Dit waren mijn tien landen die punten kregen: 12: Oekraïne10: Frankrijk8: Italië7: Spanje6: Portugal5: Servië4: IJsland3: Armenië2: Oostenrijk1: Albanië 12 mei 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Op 10-5-2022 om 15:12 zei Chimpa: Ik check eigenlijk nooit repetities of iets dergelijks, wat soms uitmondt op een dikke teleurstelling bij het daadwerkelijk zien van de acts in één van de shows Idem hier ook, heb er enkele gezien en denk toch dat misschien hier en daar iets veranderd zou zijn na het horen van de clips, wat een heel andere ervaring is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten