Oerlie Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Bedankt @Jónstærke & @'Jochem Ga beide zeker gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Kan iemand wat maken met Suriname? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Naam novelle: [Sign-up] Eredivisie in de lift Club: Geen specifieke. Grootte banner: Standaard Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Iets met alle logo's van de clubs van het seizoen 24-25. Speel namelijk met een update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Op 31-7-2024 om 16:40 zei chrisje1993: Naam novelle: [Sign-up] Eredivisie in de lift Club: Geen specifieke. Grootte banner: Standaard Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Iets met alle logo's van de clubs van het seizoen 24-25. Speel namelijk met een update. @Jónstærke @'Jochem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Naam novelle: De Parel van het Oosten Club: Geen specifieke. Grootte banner: Standaard Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Iets met Hong Kong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Op 31-7-2024 om 16:40 zei chrisje1993: Naam novelle: [Sign-up] Eredivisie in de lift Club: Geen specifieke. Grootte banner: Standaard Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Iets met alle logo's van de clubs van het seizoen 24-25. Speel namelijk met een update. Het is geen Photoshop, maar goed 7 uur geleden zei Mansveld: Naam novelle: De Parel van het Oosten Club: Geen specifieke. Grootte banner: Standaard Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Iets met Hong Kong Ook dit is geen Photoshop, maar hopelijk vindt je het wat. Ik probeer wat in Canva de laatste tijd en vind het wel leuk om wat te spelen en te oefenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Naam novelle: Superhenkie Club: Cambuur Leeuwarden Grootte banner: Standaard Kleuren: geel/blauw Specifieke plaatjes: Henk de Jong (waar mogelijk in het lettertype van Superman), Kooi Stadion en logo Cambuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
seb170455 Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Naam Novelle: Die roten Teufel via de Betzenberg weer terug naar de Fußball Himmel! Club: 1.FC Kaiserlautern Grootte banner: Standaard Kleuren: rood/wit (gouden letters) Specifieke plaatjes: zie afbeelding, zou mooi zijn maar mag ook anders zijn natuurlijk Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Naam novelle: The Romans are marching on to the Premier League Club: Bath City FC Grootte banner: Standaard Kleuren: Clubkleuren Specifieke plaatjes: mogelijk iets van de stad en het stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Op 29-8-2024 om 13:49 zei keano77: Naam novelle: The Romans are marching on to the Premier League Club: Bath City FC Grootte banner: Standaard Kleuren: Clubkleuren Specifieke plaatjes: mogelijk iets van de stad en het stadion Hé toevallig ergens inspiratie op gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Hé toevallig ergens inspiratie op gedaan? Haha zeker te weten 😇 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Op 26-8-2024 om 11:35 zei Vlonkie: Naam novelle: Superhenkie Club: Cambuur Leeuwarden Grootte banner: Standaard Kleuren: geel/blauw Specifieke plaatjes: Henk de Jong (waar mogelijk in het lettertype van Superman), Kooi Stadion en logo Cambuur Op 28-8-2024 om 16:03 zei seb170455: Naam Novelle: Die roten Teufel via de Betzenberg weer terug naar de Fußball Himmel! Club: 1.FC Kaiserlautern Grootte banner: Standaard Kleuren: rood/wit (gouden letters) Specifieke plaatjes: zie afbeelding, zou mooi zijn maar mag ook anders zijn natuurlijk Extra opmerkingen: Op 29-8-2024 om 13:49 zei keano77: Naam novelle: The Romans are marching on to the Premier League Club: Bath City FC Grootte banner: Standaard Kleuren: Clubkleuren Specifieke plaatjes: mogelijk iets van de stad en het stadion Ik zal vanavond kijken wat ik kan creëren. Verwacht geen Photoshop-hoogstandjes, maar ik ga m'n best doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus @Vlonkie @seb170455 @keano77 Die van Bath kon ik niet heel veel bruikbare afbeeldingen voor vinden en had ik last van een gebrek aan inspiratie. Maar here you go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september (bewerkt) @Fantasy bedankt voor het maken van deze banner. Echter wil ik nog één aanpassing zien (ik weet niet of dat mogelijk is ). Ik zou graag de "S" zie vervangen worden door het volgende plaatje. 1 september bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september 26 minuten geleden zei Vlonkie: @Fantasy bedankt voor het maken van deze banner. Echter wil ik nog één aanpassing zien (ik weet niet of dat mogelijk is ). Ik zou graag de "S" zie vervangen worden door het volgende plaatje. Dat had ik geprobeerd, maar kreeg ik niet voor elkaar. Daar zijn m’n grafische skills te beperkt voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Op 1-9-2024 om 08:30 zei Vlonkie: @Fantasy bedankt voor het maken van deze banner. Echter wil ik nog één aanpassing zien (ik weet niet of dat mogelijk is ). Ik zou graag de "S" zie vervangen worden door het volgende plaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 13 minuten geleden zei Keeza: Ik weet niet of ik nu te veeleisend ben, maar is het mogelijk om dat blauwe van de superman "s" transparant te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 9 minuten geleden zei Vlonkie: Ik weet niet of ik nu te veeleisend ben, maar is het mogelijk om dat blauwe van de superman "s" transparant te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
seb170455 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) Op 31-8-2024 om 20:17 zei Fantasy: @Vlonkie @seb170455 @keano77 Die van Bath kon ik niet heel veel bruikbare afbeeldingen voor vinden en had ik last van een gebrek aan inspiratie. Maar here you go Super gelukt!! Bedankt @Fantasy. Bij de volgende update ga ik deze direct invoegen. (Even over de Everton wedstrijd van afgelopen weekend heen komen en daarna aan de slag). 2 september bewerkt door seb170455 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 3 uur geleden zei Keeza: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 19 uur geleden zei Nom de Guerre: Is iemand bereid om bovenstaande plaatje in mijn banner te plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Dan heb ik het bronbestand nodig, dus het lijkt dat me dat momenteel alleen @Keeza dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 16 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dan heb ik het bronbestand nodig, dus het lijkt dat me dat momenteel alleen @Keeza dat kan. Ik heb @Fantasy zijn afbeelding gewoon gekopieerd en geplakt in Paint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Kijk ik later deze week even naar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 10 uur geleden zei Fantasy: Kijk ik later deze week even naar Heb het bronbestand niet meer kom ik nu achter, sorry @Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten