MuseMouse Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Op 8-6-2024 om 15:22 zei MuseMouse: Naam Novelle: De laatste kans Club: Vitesse Arnhem Grootte banner: naar eigen inzicht Kleuren: sowieso met geel en zwart Specifieke plaatjes: Trainingscomplex Vitesse : Papendal Extra opmerkingen: naar eigen inzicht Is er hier nog iemand die dit voor mij kan en wil maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Club: Bologna Grootte banner: standaard Kleuren: Kies iets moois Specifieke plaatjes: Maak er iets moois van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Op 27-6-2024 om 18:23 zei delichris: Club: Bologna Grootte banner: standaard Kleuren: Kies iets moois Specifieke plaatjes: Maak er iets moois van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 6 uur geleden zei MNie: Dankje. Erg blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Op 25-6-2024 om 23:11 zei MuseMouse: Is er hier nog iemand die dit voor mij kan en wil maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MuseMouse Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 4 minuten geleden zei MNie: Dank je wel man! Ga ik zeker gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Ik heb een novelle idee maar kan zijn dat ik er na 2 posts weer mee ophoud. Heb daarvoor wel een banner nodig, wilt iemand mij daaraan helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 10 uur geleden zei La Pulga: Ik heb een novelle idee maar kan zijn dat ik er na 2 posts weer mee ophoud. Heb daarvoor wel een banner nodig, wilt iemand mij daaraan helpen? Wanneer heb je hem nodig en wat is je idee 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 6 minuten geleden zei ElMarcos: Wanneer heb je hem nodig en wat is je idee 😂 Haha geen haast, mijn idee is om elke FM te gaan spelen in de Eredivisie die ik bezit, en pas mag naar de volgende FM zodra ik kampioen ben met het team Ze zijn in ieder geval geinstalleerd en eerste game gaat met Twente worden in FM09. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski.JR Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Club: 1.e FC Köln Grootte banner: standaard Kleuren: rood wit Specifieke plaatjes Dom van Keulen en de tekst Die Macht am Rhein erin bvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 8 uur geleden zei Djurovski.JR: Club: 1.e FC Köln Grootte banner: standaard Kleuren: rood wit Specifieke plaatjes Dom van Keulen en de tekst Die Macht am Rhein erin bvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli League: Eredivisie Grootte banner: Standaard Kleuren: Beetje gras ofzo, of een manager Specifieke plaatjes Football Manager Nostalgia wordt de naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Op 7-7-2024 om 23:48 zei La Pulga: Haha geen haast, mijn idee is om elke FM te gaan spelen in de Eredivisie die ik bezit, en pas mag naar de volgende FM zodra ik kampioen ben met het team Ze zijn in ieder geval geinstalleerd en eerste game gaat met Twente worden in FM09. Zeer leuk idee! Dan kan je beter je banner maken met als achtergrond verschillende covers van FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 6 minuten geleden zei Lensherr: Zeer leuk idee! Dan kan je beter je banner maken met als achtergrond verschillende covers van FM Ik ga me best doen, maar als het er niet uitziet wil ik niet dat je haatcomments op mij gaat droppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 47 minuten geleden zei La Pulga: League: Eredivisie Grootte banner: Standaard Kleuren: Beetje gras ofzo, of een manager Specifieke plaatjes Football Manager Nostalgia wordt de naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Zie je, heb me best gedaan. Bedankt @'Jochem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski.JR Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli On 7/12/2024 at 11:15 PM, Tim' said: Thx voor de vette banner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli (bewerkt) Is er iemand die een banner wil maken voor een forumspel? Heeft niks met fm te maken. Indien ja, pm me even. Ik zet het maar even hier. MU Logo er ergens in verwerken en 1 van de 2 voorgestelde Enigma logo's erin verwerken. Welke het mooiste uitkomt. Spoiler 16 juli bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Op 15-7-2024 om 22:53 zei Aaron21: Is er iemand die een banner wil maken voor een forumspel? Heeft niks met fm te maken. Indien ja, pm me even. Ik zet het maar even hier. MU Logo er ergens in verwerken en 1 van de 2 voorgestelde Enigma logo's erin verwerken. Welke het mooiste uitkomt. Toon verborgen inhoud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 24 minuten geleden zei Richarð.: Top, bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Ik heb er eentje van Theo Janssen bij Vitesse nodig als iemand er niet langer over doet dan 5 minuten, kan diegene me dan een pm sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Naam novelle: Building a nation: Dinamo Zagreb Club: Dinamo Zagreb Grootte banner: Standaard Kleuren: clubkleuren bij voorkeur. Specifieke plaatjes: Mogen dingen van Kroatië in het algemeen tussen, maar Dinamo moet eruit springen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 2 uur geleden zei Oerlie: Naam novelle: Building a nation: Dinamo Zagreb Club: Dinamo Zagreb Grootte banner: Standaard Kleuren: clubkleuren bij voorkeur. Specifieke plaatjes: Mogen dingen van Kroatië in het algemeen tussen, maar Dinamo moet eruit springen Heb wat geprobeerd, geen idee of het je smaak is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 16 uur geleden zei Oerlie: Naam novelle: Building a nation: Dinamo Zagreb Club: Dinamo Zagreb Grootte banner: Standaard Kleuren: clubkleuren bij voorkeur. Specifieke plaatjes: Mogen dingen van Kroatië in het algemeen tussen, maar Dinamo moet eruit springen Ben ook even aan't kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 17 uur geleden zei Oerlie: Naam novelle: Building a nation: Dinamo Zagreb Club: Dinamo Zagreb Grootte banner: Standaard Kleuren: clubkleuren bij voorkeur. Specifieke plaatjes: Mogen dingen van Kroatië in het algemeen tussen, maar Dinamo moet eruit springen Spoiler Weet niet of je het wat vindt @Oerlie ? Ben er zelf niet 100% tevreden van, maar vind em wel het delen waard In de spoiler zit trouwens ook nog een variant met een afgetekende zwarte rand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten