Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw verzameling

Tim'

Aanbevolen berichten

Op 11-9-2022 om 09:41 zei Keko:

Pas 'Phoebe Pridgers - Punisher' en het album van Gregory Alan Isakov met de Colorado Symphony gekocht. Laatstgenoemde is mij ooit eens aangeraden op dit forum, dik een jaar geleden volgens mij. Op een één of andere manier ben ik het pas recent ontzettend gaan waarderen, wat een plaat!

Die laatste is voor mij ook een absolute topplaat! Staat vaker op als ik even rust zoek ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-10-2022 om 18:26 zei 007mark:

S10 - Ik Besta Voor Altijd Zolang Jij Aan Mij Denkt

Zojuist besteld, morgen de release. Wordt alleen gek genoeg pas in maart geleverd.

is het vinyl? dan kan het lang duren idd. Ik wacht al een jaar op één plaat en op een single zit ik ook al paar maanden op te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-10-2022 om 18:26 zei 007mark:

S10 - Ik Besta Voor Altijd Zolang Jij Aan Mij Denkt

Zojuist besteld, morgen de release. Wordt alleen gek genoeg pas in maart geleverd.

Wat vind je zo goed aan S10? 😁 Mijn zusje is er ook enorm fan van. Ik blijf zo ver mogelijk weg van de gedichtenbundels S10, Meau en Froukje haha. 

Hebben jullie een mooie kast voor je platen boys? Ik ben zelf nog op zoek voor mijn collectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-10-2022 om 14:55 zei Justin:

Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag van m'n vrienden een platenspeler gekregen. Doe het rustig an, heb nu een stuk of 20 lp's denk ik. Zal van de week thuis eens kijken wat ik allemaal heb. 

Slim! Heb zelf ook nu even een aanschafpauze genomen. Heb er denk ik 40-50, anders blijf je maar kopen en luister je niet genoeg ernaar. Althans dat is wat ik heb, heb nog redelijk wat platen in de verpakking zitten ook.

Zag dat afgelopen weekend weer de grote platenbeurs in Den Bosch was, maar die heb ik maar even geskipt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een projectje in gedachten voor 2023. Ik wil een platenspeler aanschaffen en vervolgens elke maand een plaat kopen die ik dusdanig tof vind.

Moet ik nog opletten bij de aanschaf van een speler? Ik zie dingen die 60 ekkies kosten en spul van 250 euro. Much obliged als jullie je hipsterantwoorden willen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Bolderbast:

Ik heb een projectje in gedachten voor 2023. Ik wil een platenspeler aanschaffen en vervolgens elke maand een plaat kopen die ik dusdanig tof vind.

Moet ik nog opletten bij de aanschaf van een speler? Ik zie dingen die 60 ekkies kosten en spul van 250 euro. Much obliged als jullie je hipsterantwoorden willen geven.

Hele goede vraag. Ik heb de oude platenspeler van mijn opa gekregen dus heb het hele aankoopproces mogen overslaan. Wel een leuk idee om dat elke maand te doen (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-12-2022 om 17:01 zei Bolderbast:

Wil je vooral ‘oude’ platen kopen of nieuwe albums? Als je vooral oude platen gaat draaien, zal ik starten met een gebruikt oud pick-upje van een familie lid oid of je het echt een mooie hobby gaat vinden. 

Ik blijf zelf ver weg van marktplaats, omdat je niet weet wat er allemaal aan gesleuteld is. 

Koop je vooral nieuwe platen, zal ik een nieuwe platenspeler kopen ivm de naald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites