RubenS2 Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 (bewerkt) Naar een idee van @Vitesse88 over de Eredivisie. Geen idee of hier veel Belgen zijn, maar toch een ballonnetje oplaten. Het is winterstop. Ik ben wel benieuwd hoe jullie de eerste seizoenshelft evalueren. En hoe jullie ook de rest van de competitie voorspellen. Beste ploeg: Beste speler: Beste trainer: Meest tegenvallende speler: Meest tegenvallende ploeg(en): Grootste talent: Revelatie tot nu toe: Mooiste moment: Leukste wedstrijd: Beoordeel je eigen team met een cijfer (1 t/m 10): Prognose eigen team voor de play-offs: Prognose eigen team na de play-offs: Wie gaat er kampioen worden? Wie gaan er degraderen? Welke club gaat verrassen? 2 januari 2021 bewerkt door RubenS2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 2 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik zal zelf even beginnen. Beste ploeg: Club Brugge. Al is het allemaal minder flitsend dan vorig seizoen. Beste speler: Xavier Mercier, Noa Lang. Beste trainer: Marc Brys verrast me positief. Meest tegenvallende speler: Michael Krmenčík. Met die nuance dat hij niet enorm veel kansen heeft gekregen om zich te bewijzen. Meest tegenvallende ploeg(en): AA Gent en Standard. Grootste talent: Charles De Ketelaere. Revelatie tot nu toe: OH Leuven en Beerschot als teams. Noa Lang als speler. Mooiste moment: / Leukste wedstrijd: / Beoordeel je eigen team met een cijfer (1 t/m 10): 8 omdat we bovenaan staan. Het mag allemaal nog wat overtuigender. (Club Brugge) Prognose eigen team voor de play-offs: Eerste plaats. Prognose eigen team na de play-offs: Kampioenen. Wie gaat er kampioen worden? Club Brugge. Wie gaan er degraderen? Hopelijk Moeskroen en/of Eupen. Welke club gaat verrassen? Charleroi, al is dit niet echt een enorme verassing te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 Beste ploeg: Club Brugge, hoewel ze met deze selectie minstens 10 punten voor hadden moeten staan. Beste speler: Holzhauser, Onuachu en Morioka Beste trainer: Brys en Losada Meest tegenvallende speler: Dessers Meest tegenvallende ploeg(en): Standard en AA Gent Grootste talent: De Ketelaere Revelatie tot nu toe: OHL, Beerschot, Noa Lang, Mercier Mooiste moment: De eerste wedstrijden van Beerschot t/m de winst tegen Club Leukste wedstrijd: Beoordeel je eigen team met een cijfer (1 t/m 10): Union in 1b 8,5 Prognose eigen team: Kampioen! Wie gaat er kampioen worden? Club Brugge Wie gaan er degraderen? Moeskroen en/of eindelijk Waasland Beveren Welke club gaat verrassen? OHL die in top 8 blijven staan en Charleroi in de top 4. Verder zie ik Zulte nog wat opklimmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 (bewerkt) Beste ploeg: Club Brugge Beste speler: Nmecha, Lang, Mata, Onuachu en Refaelov. Beste trainer: Brys en Blessin Meest tegenvallende speler: Dessers (al had ik dat verwacht) & Coucke Meest tegenvallende ploeg(en): Standard en AA Gent Grootste talent: De Ketelaere Revelatie tot nu toe: OHL en Beerschot als teams. Noa Lang, Henry/Mercier, Tissoudali. Mooiste moment: Het fluitsignaal na de laatste wedstrijd van KV Mechelen, tegen Moeskroen. 6/6 pakken en eindelijk een beetje ademruimte. Leukste wedstrijd: / Beoordeel je eigen team met een cijfer (1 t/m 10): KV Mechelen. 3/10. Beste voetbal in jaren bij momenten, maar de punten volgen niet. Prognose eigen team: 16de. Nipt erin blijven. Ik vrees dat we karig beloond zullen blijven worden. Wie gaat er kampioen worden? Club Brugge Wie gaan er degraderen? WB eindigt laatste, Moeskroen 17de. Welke club gaat verrassen? OHL zie ik POII wel halen. Anderlecht gok ik op POI, en dat vind ik ook een verrassing. 3 januari 2021 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 (bewerkt) Ken Mercier eerlijk gezegd niet (vooral die spits Thomas Henry staat mij bij van OHL), ga er eens beter op letten. Edit: Al ligt dat volledig aan mijzelf nu ik zijn statistieken zie. ? Maarjah moet toegeven dat het ook niet de ploeg is waarbij ik de samenvatting elke speelronde aanklik. 4 januari 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 Haha grappig die Losada van Heerenveen trainer daar nu ja? Wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 januari 2021 Share Geplaatst 4 januari 2021 11 uur geleden zei Sophomore: Ken Mercier eerlijk gezegd niet (vooral die spits Thomas Henry staat mij bij van OHL), ga er eens beter op letten. Edit: Al ligt dat volledig aan mijzelf nu ik zijn statistieken zie. ? Maarjah moet toegeven dat het ook niet de ploeg is waarbij ik de samenvatting elke speelronde aanklik. Mercier is meestal de man die de assist op Henry geeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten