Montass Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Kanttekening is natuurlijk wel dat dat soort jongens beter gedijen in een twee spitsen systeem en je als ploeg daar ook van bewust moet zijn. Het zou dan ook doodzonde zijn om zo'n jongen op de flank te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Oke dankje allebei, Gala schijnt hem serieus te willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Dat is wel lang geleden man, zeker wel 5 jaar terug. Ik zie Sarp en Arda. Arda van toen vond ik een verwend mannetje, hij was meer meer met zijn ego bezig dan met zijn spel. Die jongen is enorm gegroeid sinds hij weg is uit Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Had het laatst met m'n pa ook even over Keita, die man was echt goed ja. Misschien wel de beste flankspeler van de laatste 10/20 jaar als je puur naar het voetbal kijkt. Want Keita was ook gewoon één van die spelers die het op mentaal vlak verloor :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Sowieso, anders had die het wel hoger gehaald dan Al Ain, Al Sadd, Lyon, Galatasaray en weer Al Sadd. Heeft ook 57 interlands, dat konden er ook een stuk meer zijn als je ziet dat een Kalou bijna 70 heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Zijn er nog doden gevallen door het gevecht van Gala (met kebab messen haha) tegen zon ander clubje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Zijn er nog doden gevallen door het gevecht van Gala (met kebab messen haha) tegen zon ander clubje? Nee gelukkig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 (bewerkt) Muslera, Sabri, Chedjou, Denayer, Hakan, Donk, Selcuk, Sinan, Sneijder, Olcan, Burak Beginnen goed. 1-0 goede actie Sinan, wordt neergehaald en penalty Selcuk. 2-0 prima goaltje Sinan. 3-1 Burak penal, als er voordeel werd gegeven werd er ook gewoon gescoord ipv penal maar ok. Burak die ging zeuren met handgebaren op Sneijder nadat hij zelf de bal veel te hard speelde, werd daarna uitgefloten door een deel van het publiek. Hij liet zich een beetje provoceren, daarna werd die door een andere deel weer toegezongen. Kreeg Gala een penal, schreeuwden de fans om Burak en hij scoorde. Daarna vieren met logo kussen etc ;c 16 januari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Kut ventje die Burak als je het mij vraagt. Gun die gozer geen ene reet, ik vind Selcuk tien keer sympathieker overkomen. Vandaag uit tegen EsEs. Lastige wedstrijd, ik voorspel puntenverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Wordt een moeilijke pot ja, het veld zal niet geweldig zijn en we spelen waarschijnlijk weer met Topal, Josef en Ozan op het middenveld. Weinig creativiteit dus weer, hopen dat onze voorhoede met de individuele klasse dat we daar hebben het verschil kan maken. Wel alles liever dan dat de wedstrijd wordt uitgesteld trouwens, dat zal ons helemaal niet helpen met de binnenkort aankomende Europese wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Kut ventje die Burak als je het mij vraagt. Gun die gozer geen ene reet, ik vind Selcuk tien keer sympathieker overkomen. Vandaag uit tegen EsEs. Lastige wedstrijd, ik voorspel puntenverlies. Selçuk komt sympathieker over ja, maar is dat absoluut niet. Geldwolf en naaier pur sang. Wilde z'n contract niet verlengen bij Trabzonspor omdat ie z'n zinnen had gezet op een vertrek naar een buitenlandse club. Trabzonspor respecteerde die keuze. Uiteindelijk gekozen voor het grote geld bij Galatasaray. Sindsdien gun ik hem geen reet meer. Het is dat ie het Turkse elftal naar het EK heeft geschoten, anders kon ik hem echt niet luchten of zien. Burak is misschien niet de liefste jongetje van de klas, maar hij heeft karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Selcuk heeft echt wel karakter hoor. Daar vergis jij je in. Ik zie het zo Selcuk wilde naar het buitenland, de juiste club kwam niet en toen kwam Gala langs. Eskisehir is tegenwoordig zo dramatisch he, kan mij niet voorstellen dat Fener daar punten verliest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Eskisehir is echt de slechtste ploeg van de competitie. Penalty wordt niet gegeven, 100% duidelijk hands. Echt ongelooflijk dat de lijnrechter dat niet ziet. Daarna een hele gemakkelijke penalty gegeven, Emre Gungor haakt Nani wel, maar echt wel heeel zwaar bestraft met penalty. Ik krijg het echt van onze scheidsrechters... Je maakt een fout, hij weet dat het penalty is terwijl hij het niet geeft. En maakt het dan goed door nog een fout te maken, en zo gemakkelijk een penalty te geven. We speelden trouwens niet eens zo slecht, alleen is die Fernandao echt waardeloos. Echt perfecte wedstrijd voor RvP, lekker meevoetballen en Robin weet tenminste wel hoe hij moet lopen wanneer zo'n Markovic de achterlijn haalt... Alves wordt ook gemist, elke lange bal van Eskisehir is voor hun, omdat geen enkele speler buiten Alves als een baas heerst in de lucht. Mjah, Fener staat dus weer voor door een scheidsrechtersfout, terwijl we al lang 1-0 voor moesten staan en de scheids het ons gewoon ontnam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Amrabat voor 8,5 miljoen naar Watford, mooi voor die jongen :) Gala krijgt 5 ton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Het middenveld van Topal-Ozan-Josef is niks anders dan een gezwel, ik erger me daar al vanaf de competitiestart aan. Het werkt voor geen meter. Het middenveld is momenteel ons enige probleem voor de rest zit het wel snor. Ik las ergens dat FB Salih wilt terughalen, ik zeg doen want momenteel hebben we niets beters rondlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Selçuk komt sympathieker over ja, maar is dat absoluut niet. Geldwolf en naaier pur sang. Wilde z'n contract niet verlengen bij Trabzonspor omdat ie z'n zinnen had gezet op een vertrek naar een buitenlandse club. Trabzonspor respecteerde die keuze. Uiteindelijk gekozen voor het grote geld bij Galatasaray. Sindsdien gun ik hem geen reet meer. Het is dat ie het Turkse elftal naar het EK heeft geschoten, anders kon ik hem echt niet luchten of zien. Burak is misschien niet de liefste jongetje van de klas, maar hij heeft karakter. Als Selcuk voor het grote geld had gekozen had hij destijds wel voor FB gekozen. Selcuk is een GS supporter, zijn keuze voor GS is puur een gevoelskwestie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Filip Djuricic staat op dit moment in de basis tijdens het bekerduel tegen Oriental Lisboa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Het middenveld van Topal-Ozan-Josef is niks anders dan een gezwel, ik erger me daar al vanaf de competitiestart aan. Het werkt voor geen meter. Het middenveld is momenteel ons enige probleem voor de rest zit het wel snor. Ik las ergens dat FB Salih wilt terughalen, ik zeg doen want momenteel hebben we niets beters rondlopen. Ziyech halen voor 8 miljoen. Mag je zelfs Diego ook ineens verkopen. Het is ook helemaal niet goed voor Ozan Tufan om hem op de positie te laten spelen met de rol die hij nu heeft. Hij is een 6 of een 8, je kan van die jongen niet verwachten dat hij de rol van een nummer 10 uitvoert, dat kan hij gewoon niet. Dan heb ik het niet eens over dat het hele elftal door dat middenveld gewoon mee door de ondergrens zakt wanneer onze flanken niet voor genoeg dreiging kunnen zorgen. Topal is sowieso al zwak aan de bal, heeft zo nu en dan wel een goede crosspass, maar verder moet je voetballend niet veel verwachten. Josef is ook een echte 6, maar kan er nog wel mee door als 8, als je voor hem een echte aanvallende middenvelder neerzet. Ozan Tufan heeft misschien de beste crosspass in het team, beetje zoals Emre ze altijd gaf. Alleen heeft hij het offensieve spel niet van zelfs een Emre, dat ook helemaal geen 10 was. Ozan is net hetzelfde als Josef, je kan hem als 8 neerzetten als je voor hem een echte aanvallende middenvelder, gewoon een creatieve speler voorzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Persconferentie Dursun Ozbek over FFP Özbek: "Toen Yarsuvat aan het roer kwam werden er financiële maatregelen genomen wat niet ten koste zou gaan van de sportieve resultaten" Özbek: "Door contracten die in het verleden zijn ondertekend hebben we niet voor alles maatregelen kunnen nemen." Özbek: "Destijds (13/14) hadden we 44 spelers onder contract staan." Özbek: "De UEFA heeft gezegd dat de fin. resultaten onacceptabel zijn en dat het onmogelijk is om dit voor het einde van 2016 te herstellen" Özbek: "De clubs in de Süper Lig hebben gezamenlijk een schuld van 4.2 miljard TL. Iedereen komt aan de beurt" BREAKING | Dursun Özbek: "Het uitvoerend comité van van de UEFA wilt dat Galatasaray een schorsing van 1+1 jaar krijgt" Özbek: "We gaan er alles aan doen om het om te zetten naar een acceptabele straf" Özbek: "Galatasaray moet nu de rekening van de afgelopen 10 jaar betalen" Özbek: "De UEFA kent tien verschillende straffen. We weten niet welke wij zullen treffen. Er aan denken zal ons demotiveren" Özbek: "Als nog denk ik dat we geen (onacceptabele) straf zullen krijgen. We zullen het zien tijdens de vergadering in februari" Özbek: "We zullen niemand vragen om een salarisverlaging. De spelers die echt van de club houden zullen dat zichzelf vragen" Özbek: "We denken er niet aan om spelers te verkopen die voor Galatasaray dienen" Ondertussen lekker Aysal ophemelen en Dursun afvallen :r Go Dursun! Straks bekerwedstrijd tegen Akhisar uit, Linnes start ben benieuwd. Cenk, Linnes, Denayer, Semih, Tarik, Jose, Bilal, Carole, Emre, Yasin, Umut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 (bewerkt) Er is denk ik niemand die Unal Aysal nog ophemelt. Het is niet dat hij er in zijn eentje voor heeft gezorgd, maar hij was zeker een aantal liters dat uiteindelijk de emmer deed overlopen. :D Jose, Bilal, Carole, Emre, Yasin, Umut :D Dat is toch ook niet om mee naar huis te schrijven haha. Laat toch wat jonge gastjes spelen, zoals die Pala die laatst inviel als spits. Het irriteert me als ik in die bekerwestrijden (en al helemaal als je zoals het nu het geval is al zeker bent van de volgende ronde) geen jonge spelers zie maar alweer mensen als Umut en dan ook nog Carole als linksmid. Of in het geval van Fener eender wie in de plaats van Uygar en Ramazan. 19 januari 2016 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Er is denk ik niemand die Unal Aysal nog ophemelt. Het is niet dat hij er in zijn eentje voor heeft gezorgd, maar hij was zeker een aantal liters dat uiteindelijk de emmer deed overlopen. :D Jose, Bilal, Carole, Emre, Yasin, Umut :D Dat is toch ook niet om mee naar huis te schrijven haha. Laat toch wat jonge gastjes spelen, zoals die Pala die laatst inviel als spits. Het irriteert me als ik in die bekerwestrijden (en al helemaal als je zoals het nu het geval is al zeker bent van de volgende ronde) geen jonge spelers zie maar alweer mensen als Umut en dan ook nog Carole als linksmid. Of in het geval van Fener eender wie in de plaats van Uygar en Ramazan. Tot 3 maand geleden wou iedereen Aysal terug :D Heeft de club helemaal kapot gemaakt vieze vent. Eens over dat laatste, Denizli ook maar 1 wissel gebruikt :cab: Geruchten gaan dat hij dat doet om druk te zetten op het bestuur voor transfers. Wel veel jonkies met Pala, Yesilyurt en Caliskan op de bank maar dan laat je niemand invallen.. Overigens was Linnes rechtshalf en Carole gewoon linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Je kan Aysal niet veel verwijten. Dit probleem loopt al vanaf de dag dat Canaydin voorzitter werd. Ik hoop dat GS er bovenop komt want een competitie zonder een sterk GS is geen ene reet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Daar begon het mee ja, daarna heeft Aysal gewoon onverantwoord geïnvesteerd. En toen de Uefa langskwam is die opgestapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 (bewerkt) Ik denk dat Besiktas gaat afhaken, ik weet alleen niet waar en wanneer. Ze spelen nog steeds niet in een eigen stadion. 24 januari 2016 bewerkt door Tombik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Ze zijn nu wel een veel serieuzere kandidaat geworden imo. Die keeper die ze hebben gekocht is geen slechte, een hele goede zelfs. Ik zeg het altijd, BJK laat het tegen het einde altijd afweten en ze beginnen de laatste tijd al vele wedstrijden heel moeilijk te winnen. Maar nu met een goede keeper erbij ipv die Tolga Zengin zijn ze wel sterker geworden. Het is hopen dat ze geen nieuwe, betere verdediger halen, want dan kunnen ze tegen het einde wel een bovenaan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten