Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Cimbom:

Muslera, Denayer, Semih, Hakan, Carole, Bilal, Jose, Sneijder, Podolski, Yasin, Burak.

Trabzon:

Onur; Cavanda, M. Yumlu, Douglas, Constant; Okay, M'Bia; Marko Marin, Özer, Erkan Zengin; N'Doye

Spelen niet slecht alleen weer eens kapot ergeren aan Burak.

Is Denayer eerste keus als rechtsachter, [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];? Speelde Europees daar ook al geloof ik, maar vind het toch een eerder verrassend. Ligt die rol hem een beetje? (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Denayer eerste keus als rechtsachter, [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];? Speelde Europees daar ook al geloof ik, maar vind het toch een eerder verrassend. Ligt die rol hem een beetje? (y)

Ja Europees speelde die als eerst centrale verdediger, 2de helft rechtsachter inderdaad. Naja het zit zo, de CV posities bij Gala zijn wel redelijk goed bezet vooral als Chedjou terug is terwijl de eerdere rechtsback (Sabri) onze slechtste speler was in de eerste 11. Hij doet het wel goed vind ik, verdedigend echt zo sterk, aan de bal ook heel behoorlijk alleen wat onwennig met aanvallen/opkomen als rechtsback. Maar ik ben tevreden.

Heerlijk 0-1 _O_ Semih.

Winst :) Wat is die Mbia vervelend zeg, werd ook helemaal scheel getikt door Jose en Bilal die ik beide heerlijk vond spelen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh?

262up36.png

Onzin, enig voordeel van Trabzon is dat ze 2 keer de paal/lat hebben geraakt verder was Gala beter.

Kansen zeg je? Paal geraakt door Sinan Gumus, Umut Bulut mist 1 op 1 met Onur en Sneijder mist van 3 meter. Goal was alleen wel lucky ja en gewoon een fout van Onur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen wonder dat uitgerekend hij met z'n bril naar de wedstrijd heeft zitten kijken en nu komt aankakken met nietszeggende statistieken. Trabzonspor heeft de vloer aangeveegd met Galatasaray. Dan kun je nog met zoveel statistieken komen, het wedstrijdbeeld was heel anders. Kijk maar naar wat de coach erover te zeggen heeft. Ik denk dat hij die statistieken ook heeft gezien, maar hij kan het gelukkig wel in het perspectief zien.

edit:

Oh, zie dat Gala ook beter was volgens jou. Nee laten we de discussie maar gelijk staken dan hoor. :-D:-D:-D

bewerkt door Magnifico
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die statistieken zijn veelzeggend inderdaad :cab:

Magnifico doet of dat het een wonder is dat Gala heeft gewonnen dat is niet zo, dat kun je iig aan de statistieken zien.

[MENTION=3445]Magnifico[/MENTION];

Lekker gefrustreerd jongen?

Ik zal zo de samenvatting hier neer zetten mogen anderen beslissen. Nogmaals Gala heeft geluk gehad met die 2 ballen op de paal van Trabzon maar qua spel en ook kansen was Gala niet minder.

Jij hebt het over geen kansen gehad, zie je dus niet reageren op de kansen van Umut, Sneijder en Sinan die ik hierboven dus plaats.

Statistieken zeggen iig dat we meer schoten, meer schoten op goal en meer balbezit hebben gehad dan is het niet een wereldwonder dat je hier wint en zo doe jij het wel overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Magnifico doet of dat het een wonder is dat Gala heeft gewonnen dat is niet zo, dat kun je iig aan de statistieken zien.

[MENTION=3445]Magnifico[/MENTION];

Lekker gefrustreerd jongen?

Ik zal zo de samenvatting hier neer zetten mogen anderen beslissen. Nogmaals Gala heeft geluk gehad met die 2 ballen op de paal van Trabzon maar qua spel en ook kansen was Gala niet minder.

Jij hebt het over geen kansen gehad, zie je dus niet reageren op de kansen van Umut, Sneijder en Sinan die ik hierboven dus plaats.

Statistieken zeggen iig dat we meer schoten, meer schoten op goal en meer balbezit hebben gehad dan is het niet een wereldwonder dat je hier wint en zo doe jij het wel overkomen.

Hoeveel afstandsschoten zaten daarbij? Daarnaast kan het nog altijd zo zijn dat de tegenstander meer kansen kreeg, maar dat er niet altijd een (goed) schot uit voortkwam. Statistieken als 'schoten' en 'schoten op doel' zeggen dus best weinig over wie echt de betere ploeg was (tenzij er echt een drastisch verschil in zit, maar dat is hier niet het geval), om nog maar te zwijgen over 'balbezit'. Kan best zijn dat je gelijk hebt hoor, maar die statistiekjes zeggen niet veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben allesbehalve gefrustreerd jochie. Ik krijg wel de kriebels als ik jou zo subjectief bezig zie. Ik zou mij doodschamen als ik m'n team zo zou zien spelen en dan kom jij hier met 3 ''kansen''', waarvan geen een uitgespeeld, aankakken en voordoen alsof Galatasaray beter voetbalde dan Trabzonspor. De kans van Umut was dom balverlies, waarna hij een op een kwam met de keeper. Geweldige kans gecreëerd inderdaad. Sinan was een afstandsschot, maar bon reken die maar ook tot kansen. Sneijder kan ik mij niet voor de geest halen, maar jouw subjectiviteit kennende zal dat ook reuze meevallen. Trabzonspor had in de eerste helft al twee grote kansen met Marin, raakte in de tweede helft tweemaal de paal waarvan een op 30 centimeter van het doel. Maar deze wedstrijd is geen wedstrijd die beoordeelt kan worden op grond van kansen (nogmaals Galatasaray had geen een uitgespeelde kans), maar op grond van het spel en daarin had Trabzonspor de overmacht, zoals de laatste tijd wel vaker tegen Galatasaray. Dit is het laatste wat ik over de wedstrijd te zeggen heb, voor de rest verwijs ik je naar de uitspraken van Semih en Hamzaoglu na de wedstrijd.

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; was een strafschop. Open arm van Denayer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.ligtv.com.tr/lig/spor-toto-super-lig/ozet/2015-2016/5/trabzonspor-0-1-galatasaray-mac-ozeti

Kijk dit, en ik raad @JanVertoghen'; en ook [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; aan om dit ook te kijken. Tel hierbij elke kans/mogelijkheid van beide clubs en ik kom op 7 voor Gala en 6 voor Trabzon. Maar Magnifico zegt gewoon dat wij geen kans hebben gehad en dat het een wereldwonder is dat wij hebben gewonnen.

Die van Gala zijn Podolski, Hakan Balta, Sneijder, Umut, Sinan, Sneijder, Umut (Umut en Sneijder dus beide 2 keer) 1 daarvan is een afstandschot voor Gio en dat was die van Sneijder 1tje.

Ga toch weg Onur :D Die van Umut is bal verlies bla bla, die van Umut was een steekpass van Sneijder. Zo kan je bij elke kans zeggen ''ja maar die was door een fout, ja maar die was door een rebound, ja maar die was daarom''

[spoiler=Podolski]5eha8l.png

Onur ver uit zijn goal, Podolski scoort als die hem erover heen kan wippen, hij raakt hem verkeerd en bal komt in handen van Onur.

[spoiler=Hakan Balta]2zta5j9.png

Hakan Balta schiet hier in, 100 % kans op het laatst wordt bal geblokt door speler van Trabzon.

[spoiler=Sinan]el66as.png

Ok afstandschot, maar van de 16 met de traptechniek tegen de paal prima mogelijkheid dan.

[spoiler=Umut Bulut 1]30nek2w.png

1 op 1 met Onur

[spoiler=Umut 2]5d5nuv.png

Neemt de bal slecht aan waardoor die teveel naar de zijkant gaat en in het zijnet schiet.

[spoiler=Sneijder]aon9m0.png

100 % kans Sneijder.

Nogmaals veel geluk vanwege die gemiste kans van Trabzon en onze goal. Maar zelf ook voldoende kansen gehad. En ik schaam mij zeker niet, in tegendeel in een slechte vorm deze zege op een Trabzon in vorm geniet ik juist van.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel meevallen, 7 kansen voor gala en 6 voor trabzon? :cab: Ik tel 2 echte kansen bij GS, dat schot dat wordt geblockt van Hakan Balta (was geen uitgespeelde kans) en dan de kans van Umut. Trabzon had wel zeker een aantal keer moeten scoren, Erkan Zengin bijvoorbeeld :-D Sneijder waren afstandschoten, Sinan was een afstandschot.

Zo gewoon highlights toont natuurlijk ook niet wie er nu wel beter was en wie niet he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel meevallen, 7 kansen voor gala en 6 voor trabzon? :cab: Ik tel 2 echte kansen bij GS, dat schot dat wordt geblockt van Hakan Balta (was geen uitgespeelde kans) en dan de kans van Umut. Trabzon had wel zeker een aantal keer moeten scoren, Erkan Zengin bijvoorbeeld :-D Sneijder waren afstandschoten, Sinan was een afstandschot.

Zo gewoon highlights toont natuurlijk ook niet wie er nu wel beter was en wie niet he.

Kijk mijn spoilers hierboven, Sneijder stond bij de penal stip noem ik nou geen afstandschot, Podolski kon ook simpel scoren.

Trabzon had zeker moeten scoren ja, dat ontken ik ook niet. Gaat mij erom dat er net wordt gedaan of we geen kansen hebben gehad en dat we ons moeten schamen. Dat vind ik nergens opslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge, net weer een gruwelijke beenbreuk gezien, nu bij Argentinos-Boca. Speler van Argentinos die het duel ingaat met Tevez, gaan allebei voor de bal maar Tevez zet z'n studs vol op het onderbeen van die Argentinos speler, waardoor dat been volledig de verkeerde kant plooit :uhoh: niet voor gevoelige kijkers

Tevez wel 2x gescoord, voor de eerste was een pareltje.

Verder ook weer relletjes op het veld, eentje bij Argentinos die rood kreeg, Lodeiro wilde aanvallen en door 5 man moest tegengehouden worden, banken van beide teams ook mee het veld op, politie dr bij :r echt een feest deze wedstrijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat heb je vooral niet gezegd.

Ik zeg daar inderdaad niet dat Gala veel beter was en de overwinning verdiende.

Verder stuur ik je door naar de volgende quotes.

Nogmaals veel geluk vanwege die gemiste kans van Trabzon en onze goal. Maar zelf ook voldoende kansen gehad. En ik schaam mij zeker niet, in tegendeel in een slechte vorm deze zege op een Trabzon in vorm geniet ik juist van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites