Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Ja natuurlijk is hij daar schuldig aan, maar niks doen of nu ermee stoppen, maakt de situatie veel erger

Ik heb gisteren tot een uur of 2/3 enorm veel gelezen over deze situatie. En wat ik gewoon heel vaak heb gelezen is dat er een wapenstilstand was met de PKK en dat hij hun uit het niets gewoon heeft aangevallen (toen Turkije met IS begon te ''vechten'') Dit zou dan geweest zijn omdat hij niet de meerderheid van de stemmen heeft gekregen door de Koerdische partij en met deze oorlog met veel doden hoopt hij dat mensen niet meer gaan stemmen op de Koerden zodat hij in november toch de meerderheid van de stemmen kan pakken en zo zijn plan uitvoeren om alleen aan de macht te komen. Als dit zo is (en het lijkt er veel op) dan is het een verschrikkelijke streek van ongelofelijke schoft. Ik ben hem inmiddels spuugzat. Als jij zegt dat het anders ligt dan hoor ik het graag van je hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Heb je dit gelezen bij Nederlands media die pkk nimmer terrorist noemt?

Het begon allemaal toen Isis aanslag pleegde bij Suruc. Pkk zei dat dit werd gedaan door de Turkse staat en begon met zijn aanslagen.

Dat de PKK een terroristische partij is en dat de Nederlandse media dat niet wilt erkennen hoef je mij niet te vertellen hoor.

Nederlandse media, Turkse media, tegenstanders van Erdogan, voormalig voorstanders van Erdogan die zich nu door deze actie afstand van hem nemen. De Koerden zelf. Waar rook is is vuur en hij is ongelofelijk onbetrouwbaar dus ik weet niet wat ik ervan moet denken. Turkije is een land vol met dode mensen van de politie en leger en dit gaat verder tot november ben benieuwd wat er daarna gaat gebeuren dan weten we wat er nou aan de hand was.

Jou verhaal ken ik ook trouwens, er zijn in Suruc ongelofelijk veel mensen overleden Turken maar vooral erg veel Koerden, en inderdaad PKK vermoorde 2 Turkse agenten omdat Turkije ''hulp'' aanbood aan IS of beter gezegd, ze beperkten de aanval van PKK tegen IS door ze geen toegang te geven om via Turkije aan te vallen. Als Erdogan serieus iets te maken heeft met IS is het voor mij al compleet over en ben ik eerlijk gezegd ook niet meer objectief. En die geruchten zijn er toch verdomd vaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Turks voetbal #8

Als Turkije geen toegang aan ze gaf, hoe denk je dat ze dan Kobani nog hebben behouden? Ze waren compleet uit de stad geroeid totdat er hulp kwam via Turkije. Het Westen gelooft dat ze het hebben gered met luchtaanvallen, maar nee. Bij zo een mobiele organisatie werkt dat niet. Lees alleen al wat Talabani zei. Ook de toevoer richting de stad zelf. Als Turkije het afsluit en Isis het sowieso doet, hoe houden ze het dan zo vol?

Verder weet jij dat ik net zo anti-Erdogan ben als jij, maar vind ik het manier hoe ze de situatie in Syrië aanpakken wel juist. Vijand van mijn vijand is mijn vriend mentaliteit.

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wist ik niet man.

Ik vind die manier ook fijn, ik vind het goed dat Turkije het tegen IS opneemt en ook tegen PKK.

Gaat mij meer om politieke dingen, dus dat hij alleen de macht wilt, rapporten niet openbaart wilt maken en spelletjes speelt. Als de strategie klopt wat ik dus veel heb gelezen dat hij IS als smoes gebruikt voor het westen en dat hij PKK aanvalt met de achterliggende gedachte (dan neemt de populariteit af van de Koerdische partij en kan ik weer een meerderheid krijgen dus alleen heersen) dat zou zo hard zijn he als zoiets uitkomt jezus dan moet je de komende jaren niet naar Turkije gaan dan gaat het goed los.

[YOUTUBE]lsMmMZCCEbc[/YOUTUBE]

Ze zeggen martelaar te willen worden, maar hebben paleizen met dertig bodyguards en gepantserde auto’s.

"Wie hem heeft vermoord? Degenen die het eerst over een vredesproces hadden, en nu alleen nog maar praten over oorlog!" Hij doelt op de Turkse president Erdogan, die het vredesproces met de Koerdische terreurbeweging PKK aanzwengelde. Nu het hem politiek beter uitkomt, kiest Erdogan voor oorlog tegen diezelfde PKK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenvatting gekeken en dan blijft het toch ongelofelijk dat we niet hebben gewonnen ;e Dat is wel het goede nieuws dat we gewoon ''pech'' hebben gehad met de kansen en ook scheidsrechter. Ongelofelijk die rode kaart van Selcuk ook, die Tita blijft een minuut aan hem hangen en de scheids staat er 1 meter vanaf en doet niks :cab:

Qua spel is het iig beter aan het worden, hadden gewoon een spits nodig maar ja. Eto'o bijvoorbeeld weer 2 gescoord gisteren die had ik echt graag bij Gala gehad.

Vond overigens die goal van Mersin niet echt een fout van Muslera.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanvallend slechtste wedstrijd, wel logisch met de opstelling die er stond. Maar verdedigend stond het wel heel sterk. Het middenveld was ook gewoon zo gezet voor defensieve zekerheid lijkt me, hadden geen creatieve speler op het middenveld, Fernandao was heel slecht tegen 2 tanken achterin, Nani werd altijd omsingeld door 2/3 man en heeft amper een bal in de voeten gekregen. Van Persie wou wel, maar het lukte ook niet echt. Sowieso te weinig mensen die snel de aansluiting zochten voorin. Enige fout wissel was dat hij Markovic erop zette ipv Volkan Sen, het had andersom gemoeten. Volkan Sen er eerst op, Markovic erna.

Vitor Pereira moet zich niet gek laten maken door andere mensen en gewoon blijven hameren op de 4-4-2. Als je 4-3-3 gaat spelen moet je één van de twee spitsen op de bank zetten. Mjah, deze keer begrijp ik wel dat hij gewoon een 3-mans middenveld wilt om defensief wat zekerheid in te bouwen. Josef heerste weer wel op het middenveld, Ozan begon slecht maar speelde beter naarmate de wedstrijd vorderde. Volkan Sen was weer genieten, die man moet meer spelen. Ik zou zelfs gewoon de 4-4-2 spelen met Nani en Volkan op de flanken en met Ozan en Josef in het centrum. Dan kunnen we echt bouwen aan de 4-4-2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van Selcuk is heel terecht hoor. Of je bedoel je dat juist?

Vond alleen Rodriguez goed bij Gs. Speelde alles vooruit. Mja als je een spits hebt die helemaal niks met bal kan en al helemaal geen oog heeft voor ander, wordt het heel moeilijk.

Ja tuurlijk is dat terecht, maar bedoel dat die scheidsrechter wel sneller kon fluiten toen Tita zo lang bleef hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites