cimbomcu Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Derbyday: Galatasaray: Muslera, Boey, Sanchez, Bardakci, Angelino, Ayhan, Torreira, Zaha, Kerem, Tete, Icardi Besiktas: Gunok, Rosier, Amartey, Colley, Zaynutinov, Bingol, Hadziametovic, Gedson Fernandes, Gezzal, Raschica, Aboubakar 1-0 Icardi Keeper BJK rood Koop jij wel eens Gala tenues @Acquafresca Wat is dit voor geil shirt zeg, de tering. Die wil ik. Waar koop je die? 21 oktober 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Muslera 4c47c93ef779be402e7e6881524d5559.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) Uit tegen Rize: live op Ziggo. Muslera, Boey, Sanchez, Bardakci, Angelino, Demirbay, Torreira, Zaha, Mertens, Akturkoglu, Icardi Opvallende namen bij Rizespor: Jonjo Shelvey en Adolfo Gaich (ooit genoemd bij Feyenoord) 28 oktober 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Galatasaray - Kasimpasa 2-1 Fenerbahce - Trabzonspor 2-3 Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Ergens wel jammer nu, door die reeks overwinningen van Fener. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Op ESPN 2 zijn er een paar temperamentvolle houthakkers bezig Nu extra verlenging in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 (bewerkt) Kijk en geniet en verbaas je vooral in de verlenging wat voor gekkigheid er voorbij komt kijk even de overtreding op 1.53 5 november 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Dit is toch fantastisch, wat een emotie. Felipe Melo 40 jaar, Marcelo 35 jaar, die keeper 43 jaar en dan zo janken als kleine kinderen. Mooi hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Wat denk je van die scheids. Die bleef als een koele kikker heel rustig met al die beslissingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Citaat https://www.vi.nl/nieuws/flinke-rel-in-turkije-topclubs-weigeren-super-cup-in-saoedi-arabie-te-spelen Goedzo! Boycotten dit soort onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Deze goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Zie hem ook rennen op 0.3 tot en met 0.10, wat een heerlijke lange slungel is het ook he. Geweldige spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 4-0 gewonnen van het Alanyaspor van Leroy Fer en Pione Sisto. Muslera, Boey, Sanchez, Kaan, Kazimcan, Ndombele, Torreira, Zaha, Mertens, Baris Alper, Icardi 1-0 Icardi 2-0 Mertens 3-0 Mertens 4-0 Zaha Op naar United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 @cimbomcu Mag ik van jou een opstelling? Ze beginnen verdomme al over 14 minuten maar weet nog steeds niet wie er spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 8 minuten geleden zei La Pulga: @cimbomcu Mag ik van jou een opstelling? Ze beginnen verdomme al over 14 minuten maar weet nog steeds niet wie er spelen. Ik zal even voor Cimbomcu spelen. Muslera, Karatsas, Ayhan, Nelsson, Boey, Torreira, Oliveira, Akturtoglu, Ziyech, Tete en Icardi. Ik verwacht een droge 0-3 overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Och, Ziyech basis betekend kijken dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Mag hopen dat je niet gekeken hebt. Wat een kut pot Dit soort tegenstanders moet je ook niet willen in de Super Lig met 2000 supporters Wel ''gewoon'' gewonnen en afwachten wat Fener doet. Voor de mensen die het leuk vinden is Freek Janssen 5 dagen in Istanbul geweest en daar gesproken met Tadic, Ziyech, Kadioglu en Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 @Keeza @cimbomcu @Michaelinho* @Acquafresca Twijfel heel erg of ik om 17:30 Leverkusen - Dortmund, of City - Spurs ga kijken!! Ik denk dat ik eerste helft iig Leverkusen - Dortmund ga kijken, als ik leuk vind ook 2e helft, zo niet dan 2e helft van Engelse kraker... Wat gaan jullie kijken van deze twee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 3 uur geleden zei cimbomcu: Mag hopen dat je niet gekeken hebt. Wat een kut pot Dit soort tegenstanders moet je ook niet willen in de Super Lig met 2000 supporters Wel ''gewoon'' gewonnen en afwachten wat Fener doet. Voor de mensen die het leuk vinden is Freek Janssen 5 dagen in Istanbul geweest en daar gesproken met Tadic, Ziyech, Kadioglu en Ten Hag. haha ik heb geprobeerd te kijke, maar ziggo viel gek genoeg steeds terug naar een bepaald beeld en dat werd constant herhaalt. Weet niet of jij dat probleem ook had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 1 uur geleden zei Kyrill: @Keeza @cimbomcu @Michaelinho* @Acquafresca Twijfel heel erg of ik om 17:30 Leverkusen - Dortmund, of City - Spurs ga kijken!! Ik denk dat ik eerste helft iig Leverkusen - Dortmund ga kijken, als ik leuk vind ook 2e helft, zo niet dan 2e helft van Engelse kraker... Wat gaan jullie kijken van deze twee? Voor de spanning hoef je Leverkusen - Dortmund denk ik niet te kijken. Dortmund is steevast slecht in uitwedstrijden en sowieso maar matig in vorm. Leverkusen is in topvorm, verwacht dat die vrij makkelijk winnen. Gezien het feit dat Dortmund dit seizoen niet serieus mee doet om de titel vind ik een overwinning voor Leverkusen prima. Spelen prachtig voetbal en gun het Xabi wel. En een serieuze concurrent voor Bayern is sowieso welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Voor de spanning hoef je Leverkusen - Dortmund denk ik niet te kijken. Dortmund is steevast slecht in uitwedstrijden en sowieso maar matig in vorm. Leverkusen is in topvorm, verwacht dat die vrij makkelijk winnen. Gezien het feit dat Dortmund dit seizoen niet serieus mee doet om de titel vind ik een overwinning voor Leverkusen prima. Spelen prachtig voetbal en gun het Xabi wel. En een serieuze concurrent voor Bayern is sowieso welkom. Dankjewel maatje. Dat valt me helaas erg tegen van Dortmund. Maar dan weet ik het 100% zeker, ga ik iig beginnen met kijken van CIty-Spurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 8 uur geleden zei La Pulga: haha ik heb geprobeerd te kijke, maar ziggo viel gek genoeg steeds terug naar een bepaald beeld en dat werd constant herhaalt. Weet niet of jij dat probleem ook had Haha ik kijk via Turkse zenders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Nou, Karel. Geen spijt gehad van je keuze of wel? Het entertainment niveau was weer hoog in de BPL gisteren, heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 4 uur geleden zei Keeza: Nou, Karel. Geen spijt gehad van je keuze of wel? Het entertainment niveau was weer hoog in de BPL gisteren, heerlijk! Hahaahah nee zeker niet Had eerste helft van Leverkusen - Dortmund gezien en 2e helft van City - Spurs heerlkj hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten