Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Derbyday:

Galatasaray: Muslera, Boey, Sanchez, Bardakci, Angelino, Ayhan, Torreira, Zaha, Kerem, Tete, Icardi

Besiktas: Gunok, Rosier, Amartey, Colley, Zaynutinov, Bingol, Hadziametovic, Gedson Fernandes, Gezzal, Raschica, Aboubakar

1-0 Icardi

Keeper BJK rood

Koop jij wel eens Gala tenues @Acquafresca Wat is dit voor geil shirt zeg, de tering. Die wil ik. Waar koop je die?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Uit tegen Rize: live op Ziggo.

Muslera, Boey, Sanchez, Bardakci, Angelino, Demirbay, Torreira, Zaha, Mertens, Akturkoglu, Icardi

Opvallende namen bij Rizespor: Jonjo Shelvey en Adolfo Gaich (ooit genoemd bij Feyenoord)

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei La Pulga:

@cimbomcu Mag ik van jou een opstelling? Ze beginnen verdomme al over 14 minuten maar weet nog steeds niet wie er spelen.

Ik zal even voor Cimbomcu spelen.

Muslera, Karatsas, Ayhan, Nelsson, Boey, Torreira, Oliveira, Akturtoglu, Ziyech, Tete en Icardi. 

Ik verwacht een droge 0-3 overwinning. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag hopen dat je niet gekeken hebt. Wat een kut pot :D  Dit soort tegenstanders moet je ook niet willen in de Super Lig met 2000 supporters :cab:   Wel ''gewoon'' gewonnen en afwachten wat Fener doet.

Voor de mensen die het leuk vinden is Freek Janssen 5 dagen in Istanbul geweest en daar gesproken met Tadic, Ziyech, Kadioglu en Ten Hag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Keeza @cimbomcu @Michaelinho* @Acquafresca

Twijfel heel erg of ik om 17:30 Leverkusen - Dortmund, of City - Spurs ga kijken!! Ik denk dat ik eerste helft iig Leverkusen - Dortmund ga kijken, als ik leuk vind ook 2e helft, zo niet dan 2e helft van Engelse kraker... Wat gaan jullie kijken van deze twee? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Mag hopen dat je niet gekeken hebt. Wat een kut pot :D  Dit soort tegenstanders moet je ook niet willen in de Super Lig met 2000 supporters :cab:   Wel ''gewoon'' gewonnen en afwachten wat Fener doet.

Voor de mensen die het leuk vinden is Freek Janssen 5 dagen in Istanbul geweest en daar gesproken met Tadic, Ziyech, Kadioglu en Ten Hag.

haha ik heb geprobeerd te kijke, maar ziggo viel gek genoeg steeds terug naar een bepaald beeld en dat werd constant herhaalt. Weet niet of jij dat probleem ook had :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

@Keeza @cimbomcu @Michaelinho* @Acquafresca

Twijfel heel erg of ik om 17:30 Leverkusen - Dortmund, of City - Spurs ga kijken!! Ik denk dat ik eerste helft iig Leverkusen - Dortmund ga kijken, als ik leuk vind ook 2e helft, zo niet dan 2e helft van Engelse kraker... Wat gaan jullie kijken van deze twee? 

Voor de spanning hoef je Leverkusen - Dortmund denk ik niet te kijken. Dortmund is steevast slecht in uitwedstrijden en sowieso maar matig in vorm. Leverkusen is in topvorm, verwacht dat die vrij makkelijk winnen. Gezien het feit dat Dortmund dit seizoen niet serieus mee doet om de titel vind ik een overwinning voor Leverkusen prima. Spelen prachtig voetbal en gun het Xabi wel. En een serieuze concurrent voor Bayern is sowieso welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Michaelinho*:

Voor de spanning hoef je Leverkusen - Dortmund denk ik niet te kijken. Dortmund is steevast slecht in uitwedstrijden en sowieso maar matig in vorm. Leverkusen is in topvorm, verwacht dat die vrij makkelijk winnen. Gezien het feit dat Dortmund dit seizoen niet serieus mee doet om de titel vind ik een overwinning voor Leverkusen prima. Spelen prachtig voetbal en gun het Xabi wel. En een serieuze concurrent voor Bayern is sowieso welkom.

Dankjewel maatje. Dat valt me helaas erg tegen van Dortmund. Maar dan weet ik het 100% zeker, ga ik iig beginnen met kijken van CIty-Spurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Keeza:

Nou, Karel. Geen spijt gehad van je keuze of wel?  

Het entertainment niveau was weer hoog in de BPL gisteren, heerlijk!

Hahaahah nee zeker niet :D

Had eerste helft van Leverkusen - Dortmund gezien en 2e helft van City - Spurs heerlkj hahaha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites